Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.0TDI ] Problem z zawieszeniem - nie podnosi się  
Autor Wiadomość
Andrzej 
Użytkownik


Silnik cm3: 4000
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8
Wiek: 57
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-02-17, 13:40   [D3 03 4.0TDI ] Problem z zawieszeniem - nie podnosi się

Witam wszystkich,próbowałem vagiem zrobić wszystko,testowałem amorki i zaden nie reaguje.Przód leży atył w górze.
Błędy na vagu 3 sie nie kasują:

00668 - napięcie zasilania Bordspannung,zacisk 30 przerwa lub zwarcie z masą(bezpieczniki są wszystkie dobre)
00778- G85 niezrozumiały sygnał
01575- regulacja wyłączona.

Autko dopiero kupiłem i na pomocy do nas zjechało,dodam że W abs tez są błędy od zacisku 30 czujnika g85.Tak jakby prądu gdzieś nie było.

Próbowałem zrobić kalibracje zawieszenia ale nie przyjmuje kodowania 31564.

Prosiłbym o pomoc co spr.

[ Dodano: 2010-02-21, 16:13 ]
Witam,naprawiłem tą usterke,winny był 40 A bezpiecznik po deską,auto jezdziło 2 dni dobrze,po tym zrobiłem cała kalibracje wysokości.

A teraz dla odiamy rano przychodzimy a przód leży a tył jak koń stoi.Tak samo po przejechaniu kilku km parkujemy auto i przód stoi normalnie a tył za wysoko,3 krotnie robiłem kalibracje wysokości wprowadzajac z palca zmierzone wartości.

Teraz od czasu do czasu wywala błąd nieszczelnośc układu oraz dolna wartośc skrajan przekroczona.
Dobija mnie juz to zawieszenie,jedno zrobie drugie sie sypie.

Prosze o jakieś wskazówki.
 
 
JIMM
[Usunięty]

Wysłany: 2010-02-21, 17:18   

Sterownik zawieszenia........jest pod kierownicą tam gdzie ten 40A bezpiecznik ( na darmo sie nie spalił),kalibracja ma być jak fabryka mówi a nie z palca :lol: http://www.ross-tech.com/...velcontrol.html, jak wywala czasami błąd nieszczelności i zapala się pomarańczowa lampka samochodu ze strzałkami i nie słychać przy kołach uciekającego ciśnienia to pada powoli kompresor i przepuszcza ciśnienie.
Ostatnio zmieniony przez JIMM 2010-02-23, 14:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
leon0376 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy
Wiek: 48
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 383
Skąd: FR
Wysłany: 2010-02-21, 18:39   

Andrzej a moglbys opisac jak przeprowadzales kalibracje zawiechy i jakim VAG-iem

bo ja tez musze to zrobic u siebie.Z gory dzieki.
 
 
Andrzej 
Użytkownik


Silnik cm3: 4000
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8
Wiek: 57
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-02-21, 21:23   

http://www.ross-tech.com/...velcontrol.html

mam orginala z adako 908.1
 
 
leon0376 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy
Wiek: 48
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 383
Skąd: FR
Wysłany: 2010-02-22, 21:17   

Wielkie dzieki kolego.
 
 
domin1212 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Dsg
Zasilanie: ON
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8 D4
Wiek: 35
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 91
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2010-06-29, 15:40   

Witam u mnie zrobiło sie nagle twarde zawieszenie auto sie podnosi i wszystko jest ok tylko jest twarde na vagu wyszedł mi teraz jeden bład a wczesniej dwa ale wykasowałem i jest teraz jeden :
01487 - System function test
A ten drugi co był wczesniej to był od któregoś czujnika ale teraz mi nie wyskoczył !
Co to jest za błąd i czy to jest spowodowane tym błędem i co zrobic żeby było nadal moje autko komfortowe oczywiście zawieszenie mam ustawione na komfort a i zaświeca mi się nie kiedy żółta kontrolka w kształcie auta ze strzałkami w góre i dół ale teraz nie świeci od dwóch dni a może coś się jeszcze przestawia żeby było miękkie mam od nie dawna ten samochód!!! Z góry dziekuje za pomoc
_________________
$$$Domin$$$
.
 
 
Robson 


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Robert
Jeżdzę: A8
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 28
Skąd: UK
Wysłany: 2010-09-27, 22:48   

Po odlaczeniu aku cos sie przestawiło z regulacja zawieszenia, obniza mi sie juz po przekroczeniu 40km/h, a powinien po 120km/h po ilus tam sekundach.

Patrzylem na vagu i mam ustawione 391mm przód i 373mm tył, gdzie mialem wczesniej 416mm przód i 398mm tył. Ale nie wyglada żeby nizej sie obnizał. Próbowałem wprowadzic takie dane jak mialem ale nie udalo sie.

Na stronie rosstech czy jakos tak, jest napisane ze:
standardowe zawieszenie 416mm i 398mm
sportowe 396mm i 378mm

No i jeszcze kiedyś jak zamykalem z kluczyka po jeszcze to cos spręzarka tak jak by upuszczala powietrza czy cos takiego, byl jakis syk i jakby tycke sie obniżył, teraz tego niema.

Byłbym wdzięczny za rady jak to naprawić. ;-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.