|
Autor |
Wiadomość |
szoszon1983
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8L D?
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 224 Skąd: Radom / Reading, UK
|
Wysłany: 2010-05-15, 18:56 [D3 ALL
] komplet wahaczy przód do D3??
|
|
|
Będę wymieniał wahacze z przodu. Zużyty jest jeden górny, ale reszta nie pojeździ więcej niż do zimy, więc chce mieć spokój i wymienić wszystkie.
Może ktoś poleci jakiś zestaw?? |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2010-05-15, 20:01
|
|
|
LEMFÖRDER, TRW |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
szoszon1983
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8L D?
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 224 Skąd: Radom / Reading, UK
|
Wysłany: 2010-05-16, 10:01
|
|
|
dice111 napisał/a: | LEMFÖRDER, TRW |
a mamy na forum kolegów zajmujących się sprzedażą? |
|
|
|
|
tomekzabrze
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 340
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 306 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2010-05-16, 10:34
|
|
|
polecam ci akureat do tego modelu trw sa tansze niz lemforder a w srodku i w tym i w tym orginal ( w trw sprawdzone) |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2010-05-16, 11:06
|
|
|
szoszon1983 napisał/a: | dice111 napisał/a: | LEMFÖRDER, TRW |
a mamy na forum kolegów zajmujących się sprzedażą? |
PW |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
szoszon1983
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8L D?
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 224 Skąd: Radom / Reading, UK
|
Wysłany: 2010-06-26, 19:23
|
|
|
wahacze już wymienione...
mam jeszcze pytanie: czy jest jakiś sposób na wyjęcie tych śrub trzymających górne wahacze w zwornicy?? tak się to zapiera, że nie idzie tego wyjąć, o grzaniu gazami nie ma mowy... my je rozwiercaliśmy, ale może jest jakaś sprytna sztuczka?? |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2010-06-26, 20:38
|
|
|
Palnik, wiertło. Praktycznie każdy przez to przechodzi.
Lałem to pare dni przed wymianą odrdzewiaczami itp wynalazkami - nie pomogło. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |