|
Autor |
Wiadomość |
Bartekd3
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIPtronic
Zasilanie: PB
Imię: Barlomiej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 37 Dołączył: 02 Mar 2014 Posty: 44 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2014-03-02, 07:38 [D3 03 4.0TDI
] Dymienie na czarno z jednej rury , szarpie
|
|
|
Witam , sledze forum od paru tygodni wszystkie tematy znam juz prawie na pamiec..
ale nie umialem znalez nic na temat czarnego kopcenia..
Zauwazylem ze kopci mi z prawej rury na czarno jak mocno przyspieszam..
mialem naprawiany prawy rog samochodu razem z intercoolerem ktory byl wymieniany..
kompuer nie pokazuje zadnych bledow.. samochod odebralem 3 dni temu i zrobilem 200km od naprawy wydawalo mi sie ze po odbiorze nie kopcil..
nastepny problem to skrzynia.. jezeli jezdze na pelnym gazie to zmienia biegi perfekecyjnie jezdzac powoliu czuje jak by szarpala dodatkowo dojezdzajac do swiatel gdy skrzynia redukuja sobie biegi robi to z szarpnieciem.. nigdy nie mialem tiptronica wiec ciezko mi powiedziec czy moze taka maja..
Dodatkowo przy zapalaniu na zimnym slychac przez ulamek sekundy lancuch rozrzadu.. jak go zapale po 2 minutach to juz nie.. czy brac sie juz za jego wymiane czy sa to poczatki rozrzadu ? dodatkowo wymienilem olej na MOTUL x - Cleen 5w40 bo po rogrzaniu silnika slychac bylo "cykanie" myslalem ze to wina oleju ale niestety nie.. na ziemnym jest okej po rozgrzaniu slychac doczyztalem ze sa to hydropopychacze czy ich wymiana konczy sie z wyciagnieciem silnika? jedni pisza ze tak inny ze nie...
czy ktos zna jakis polecany warsztat na terenie slaska najlepiej okolice Gliwic?
Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
Krzysztof85
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: krzyś
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39 Dołączył: 05 Sty 2014 Posty: 24 Skąd: Orzesze Sląskie
|
Wysłany: 2014-03-03, 20:26
|
|
|
Witam
Odnośnie cykania hydro i rozrządu wymieniłem z castrola na mobil vw specific i mam spokój. A wcześniej jak kupiłem auto było wszystko ok dopóki mechanik nie wlał castrola. Odnośnie szarpania skrzyni jak stwierdzisz coś poważnego nawet nie bawcie się w naprawy tylko wymień na inną z gwarancją rozruchową miedzy 2-3 tys jest duzy wybor. kupiłem skrzynie za 2300 było wszystko ok i zalałem olejem oryg. + filtr i spokój. warsztat moge polecić w obrębie 20km z Gliwic
DODANO:
Hydro - wyciąganie (lub opuszczanie silnika ,wychodzi na to samo)silnika na 100%
bo trzeba rozkuć rozrząd. Do samego rozrządu idzie się dostać od skrzyni ale jak dochodzi robota z hydro to wyciągają silnik |
|
|
|
|
|
|
|
Patryk1990
Użytkownik
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Patryk
Jeżdzę: Audi a8 d 4
Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 49 Skąd: Wloclawek
|
Wysłany: 2014-03-09, 17:53
|
|
|
czesc
sluchaj na temat wymianu popychaczy moge pomoc bo niedawno to przechoczilem
mozna to zrobic bez problemu
ja wyciagalem motor bo robie to codziennie i niejest to problem i nagadali mi ze sie nieda
potrzebujesz kogos do pomocy bedzie trzymal walki
rozkrecasz wszystko iii podnosisz walki tylko na 1 cm popychacze wychodza niema z tym problemu
ja wyjmowalem bo niemialem pownosci jaki jest napinacz ale wiem juz zwykly olejowy ze sprezynka
a co do czarnego dymu to wtrysk albo dziura w dolocie ale to v8 i doloty polaczone sprawdz cisnienie doladowania
skrzynia zero doswiadczenia wymien olej i filtr moze pomoze |
|
|
|
|
BARTEKKOLO
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: automat
Zasilanie: ON
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 37 Dołączył: 28 Cze 2013 Posty: 81 Skąd: Rzepin
|
Wysłany: 2014-03-10, 09:08
|
|
|
Kolego Krzysztof85 na jaki dokładnie zmieniłeś ten olej bo nie moge znaelźdz tego o którym piszesz mobil vw specific w zadnym sklepie. Czy to możliwe żeby po wymianie oleju rozrząd i cykanie zanikło? |
|
|
|
|
|
|
|
Bartekd3
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIPtronic
Zasilanie: PB
Imię: Barlomiej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 37 Dołączył: 02 Mar 2014 Posty: 44 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2014-03-15, 18:33
|
|
|
Diagnoza opanowana... bylem w Piekarach Slaskich w Auto Danecki
po podlaczeniu pod komputer okazalo sie ze lewa turbina przy 1800 nie pompuje dlatego tez kopci na czarnoi przy 2200 zwyz pracuje idealnie.. jezeli jezdze szybko na wysokich obrotach to turbina laduje az milo.. na zimnym silniku wogole nie chce chodzic ta jedna turbina nawet na wysokich obrotach a na cieplym tylko w niskich obrotach do 2200 raz na jakii czas zadziala z niskich ale to zadko..w firmie skonczylo sie tylko na diagnozie gdyz nie mieli czasu sie za to zabrac.. ma ktos jakis pomysl gdzie moglbym opanowac ta turbine? co do reszty problemow to dzwieki na zimnym a nastepnie na cieplym to niestety rozrzad do wymiany.. auto chce sprzedac wiec rozrzadu nie bede ruszal ale chcialbym uprawnic turbine.. czy ktos mial cos podobnego u siebie? gdzie na slasku ktos mi sie tego podejmie , firma w piekarach powiedziala zeby sie dostac do turbiny musza silnik wyjac. |
|
|
|
|
Bartekd3
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIPtronic
Zasilanie: PB
Imię: Barlomiej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 37 Dołączył: 02 Mar 2014 Posty: 44 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2014-03-18, 21:52
|
|
|
Takie bledy mi wskazuje komputer :
17865
01583
01577
18308
18282
wydaje mi sie ze pierwszy blad moze odpowiadac za zla prace jednej turbiny.
Jest mi w stanie ktos pomodz i powiedziec gdzie ten czujnik dokladnie sie znajduje? |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - forum anime
Prywatność. |