|
Autor |
Wiadomość |
Andrzej
Użytkownik
Silnik cm3: 4000
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8
Wiek: 57 Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2010-02-17, 13:40 [D3 03 4.0TDI
] Problem z zawieszeniem - nie podnosi się
|
|
|
Witam wszystkich,próbowałem vagiem zrobić wszystko,testowałem amorki i zaden nie reaguje.Przód leży atył w górze.
Błędy na vagu 3 sie nie kasują:
00668 - napięcie zasilania Bordspannung,zacisk 30 przerwa lub zwarcie z masą(bezpieczniki są wszystkie dobre)
00778- G85 niezrozumiały sygnał
01575- regulacja wyłączona.
Autko dopiero kupiłem i na pomocy do nas zjechało,dodam że W abs tez są błędy od zacisku 30 czujnika g85.Tak jakby prądu gdzieś nie było.
Próbowałem zrobić kalibracje zawieszenia ale nie przyjmuje kodowania 31564.
Prosiłbym o pomoc co spr.
[ Dodano: 2010-02-21, 16:13 ]
Witam,naprawiłem tą usterke,winny był 40 A bezpiecznik po deską,auto jezdziło 2 dni dobrze,po tym zrobiłem cała kalibracje wysokości.
A teraz dla odiamy rano przychodzimy a przód leży a tył jak koń stoi.Tak samo po przejechaniu kilku km parkujemy auto i przód stoi normalnie a tył za wysoko,3 krotnie robiłem kalibracje wysokości wprowadzajac z palca zmierzone wartości.
Teraz od czasu do czasu wywala błąd nieszczelnośc układu oraz dolna wartośc skrajan przekroczona.
Dobija mnie juz to zawieszenie,jedno zrobie drugie sie sypie.
Prosze o jakieś wskazówki. |
|
|
|
|
|
|
|
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-02-21, 17:18
|
|
|
Sterownik zawieszenia........jest pod kierownicą tam gdzie ten 40A bezpiecznik ( na darmo sie nie spalił),kalibracja ma być jak fabryka mówi a nie z palca :lol: http://www.ross-tech.com/...velcontrol.html, jak wywala czasami błąd nieszczelności i zapala się pomarańczowa lampka samochodu ze strzałkami i nie słychać przy kołach uciekającego ciśnienia to pada powoli kompresor i przepuszcza ciśnienie. |
Ostatnio zmieniony przez JIMM 2010-02-23, 14:24, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
leon0376
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy Wiek: 48 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 383 Skąd: FR
|
Wysłany: 2010-02-21, 18:39
|
|
|
Andrzej a moglbys opisac jak przeprowadzales kalibracje zawiechy i jakim VAG-iem
bo ja tez musze to zrobic u siebie.Z gory dzieki. |
|
|
|
|
Andrzej
Użytkownik
Silnik cm3: 4000
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8
Wiek: 57 Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2 Skąd: Wrocław
|
|
|
|
|
|
|
|
leon0376
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy Wiek: 48 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 383 Skąd: FR
|
Wysłany: 2010-02-22, 21:17
|
|
|
Wielkie dzieki kolego. |
|
|
|
|
domin1212
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Dsg
Zasilanie: ON
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8 D4
Wiek: 35 Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 91 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 2010-06-29, 15:40
|
|
|
Witam u mnie zrobiło sie nagle twarde zawieszenie auto sie podnosi i wszystko jest ok tylko jest twarde na vagu wyszedł mi teraz jeden bład a wczesniej dwa ale wykasowałem i jest teraz jeden :
01487 - System function test
A ten drugi co był wczesniej to był od któregoś czujnika ale teraz mi nie wyskoczył !
Co to jest za błąd i czy to jest spowodowane tym błędem i co zrobic żeby było nadal moje autko komfortowe oczywiście zawieszenie mam ustawione na komfort a i zaświeca mi się nie kiedy żółta kontrolka w kształcie auta ze strzałkami w góre i dół ale teraz nie świeci od dwóch dni a może coś się jeszcze przestawia żeby było miękkie mam od nie dawna ten samochód!!! Z góry dziekuje za pomoc |
_________________ $$$Domin$$$
.
|
|
|
|
|
|
|
|
Robson
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Robert
Jeżdzę: A8
Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 28 Skąd: UK
|
Wysłany: 2010-09-27, 22:48
|
|
|
Po odlaczeniu aku cos sie przestawiło z regulacja zawieszenia, obniza mi sie juz po przekroczeniu 40km/h, a powinien po 120km/h po ilus tam sekundach.
Patrzylem na vagu i mam ustawione 391mm przód i 373mm tył, gdzie mialem wczesniej 416mm przód i 398mm tył. Ale nie wyglada żeby nizej sie obnizał. Próbowałem wprowadzic takie dane jak mialem ale nie udalo sie.
Na stronie rosstech czy jakos tak, jest napisane ze:
standardowe zawieszenie 416mm i 398mm
sportowe 396mm i 378mm
No i jeszcze kiedyś jak zamykalem z kluczyka po jeszcze to cos spręzarka tak jak by upuszczala powietrza czy cos takiego, byl jakis syk i jakby tycke sie obniżył, teraz tego niema.
Byłbym wdzięczny za rady jak to naprawić. ;-) |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |