Autor |
Wiadomość |
danekaudi
Użytkownik
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: multitronic
Zasilanie: ON
Imię: sebastian
Jeżdzę: audi a8
Wiek: 43 Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 11 Skąd: london
|
Wysłany: 2011-06-05, 08:14
|
|
|
Witam Czy mozna sie dowiedziec jak olej lac do 4.0. Poniewasz kolega ma racje z tym castrolem po 10 tys chlapie |
|
|
|
|
|
|
|
arti
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Cze 2010 Posty: 84 Skąd: okolice STG
|
Wysłany: 2011-06-05, 13:08
|
|
|
Kto ma w aucie wskazniki ciśnienia oleju i temperatury ten dopiero widzi co się dzieje :-P
W autach z dwiema turbinami i większym litrażem , szczególnie gdy miska olejowa za pojemna nie jest tam taki przepał że średnio 8tyś km i olej zaczyna tracić parametry.
Konstrukcje "tych nowoczesnych silników" nie są już tak wytrzymałe jak kiedyś i trzeba o nie dbać , jeszcze zależy jak trafi.
Z olejami to jest tak namieszane jak z częściami zamiennymi , najważniejsze żeby nie kupić podróby.Bardzo często oleje rekomendowane za granicą , nie znane u nas okazują sie lepsze |
|
|
|
|
|
|
|
chudy40tdi
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: krzysztof
Jeżdzę: a8
Wiek: 38 Dołączył: 22 Kwi 2012 Posty: 1 Skąd: Zory
|
Wysłany: 2012-04-25, 00:27
|
|
|
hej mam pytanie jak wymienic hydraulike w a8 z 2005 r bo mam zamiar zrobic to sam :-P |
|
|
|
|
BARTEKKOLO
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: automat
Zasilanie: ON
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 37 Dołączył: 28 Cze 2013 Posty: 81 Skąd: Rzepin
|
Wysłany: 2013-07-18, 08:27
|
|
|
Wiem ze odgrzewam temat ale chyba tu jest na to odpowiednie miejsce, co trzeba wymienic wymieniajac rozrzad, bo jedni mowia ze lancszki nie drudzy tak, jezeli któryś z Kolegów moze prosze napisac co trzeba wymienic napewno. |
|
|
|
|
|
|
|
mazur6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 266 Skąd: Nowa Cerkiew
|
Wysłany: 2013-07-18, 09:10
|
|
|
same łańcuszki nie wystarczą, trzeba jeszcze wymienić ślizgi oraz napinacze hydrauliczne bo w większości przypadków one ponoszą winę za uszkodzenie rozrządu |
|
|
|
|
BARTEKKOLO
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: automat
Zasilanie: ON
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 37 Dołączył: 28 Cze 2013 Posty: 81 Skąd: Rzepin
|
Wysłany: 2013-07-18, 09:21
|
|
|
Czesci brac ori czy zamienniki moga byc, i jaki moze byc przyblizony koszt? |
|
|
|
|
|
|
|
PABLO200
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy Wiek: 45 Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 706 Skąd: Śląski
|
Wysłany: 2013-07-18, 09:51
|
|
|
tylko ASO kosz ok 10 tyś
Za dużo roboty aby później znowu wszystko wyciągać jak padnie np. jeden zamiennik napinacza |
|
|
|
|
mazur6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 266 Skąd: Nowa Cerkiew
|
Wysłany: 2013-07-18, 10:41
|
|
|
PABLO200 nie przesadzaj. koszt samego rozrządu w ASO to ok 4,5 tyś zł, + wyjęcie silnika w granicach 6 tyś powinno się wszystko zmieścić |
|
|
|
|
|
|
|
BARTEKKOLO
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: automat
Zasilanie: ON
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 37 Dołączył: 28 Cze 2013 Posty: 81 Skąd: Rzepin
|
Wysłany: 2013-07-18, 12:00
|
|
|
Dzwonilem do ASO w Poznaniu i koszt kompletu z kolami zebatymi (to tez wymieniac?) to koszt 7 tys a o wymiane nie zapytalem, ma ktos jakies wtyki z serwisie bo wiem ze co nie ktorzy maja tam jakis rabat na zakup czesci |
|
|
|
|
mazur6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 266 Skąd: Nowa Cerkiew
|
Wysłany: 2013-07-18, 13:27
|
|
|
koła zębate zostaw ten element raczej nie ulega zużyciu tak jak łańcuchy i ślizgi niepotrzebne koszta. popytaj w sklepach motoryzacyjnych lub zadzwoń tutaj i zamów przez tel> http://www.inter-rally.pl/contact.php , mają bardzo atrakcyjne ceny oryginalnych części |
|
|
|
|
|
|
|
BARTEKKOLO
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: automat
Zasilanie: ON
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 37 Dołączył: 28 Cze 2013 Posty: 81 Skąd: Rzepin
|
Wysłany: 2013-07-18, 14:10
|
|
|
To mógł byś mi jasno napisac czeog ile kupic?
Dzwonilem pod ten numer ze strony jaka podales i oni nie prowadza sprzedazy takich czesci, zajmuja sie tylko czesciami do auto sportowch |
|
|
|
|
mazur6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 266 Skąd: Nowa Cerkiew
|
Wysłany: 2013-07-19, 00:46
|
|
|
dziwne, bo mi po nr vin załatwili co nieco części chociaż to było jakiś czas temu. nie chciałbym Cię wprowadzić w błąd nie pamiętam dobrze co ile czego było, na pewno: 4 łańcuchy, 4 napinacze, 4 ślizgi. jeżeli jest inaczej niech mnie ktoś poprawi |
|
|
|
|
|
|
|
BARTEKKOLO
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: automat
Zasilanie: ON
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 37 Dołączył: 28 Cze 2013 Posty: 81 Skąd: Rzepin
|
Wysłany: 2013-07-19, 06:24
|
|
|
Dziwne ze nigdzie na forum nie ma namiaru na jakas sklep ktroy oferuje rabaty na zakup tego typu czesci, zamienniki znalazlem ale w to chyba nie warto sie bawic.
[ Dodano: 2013-07-26, 10:05 ] |
|
|
|
|
monsterq
Moje A8
Rocznik: 2010
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: Audi A8 4H
Pomógł: 4 razy Wiek: 35 Dołączył: 17 Sty 2013 Posty: 72 Skąd: Mazowsze
|
Wysłany: 2013-09-30, 07:47
|
|
|
PABLO200 napisał/a: | Radzę wszystkim trzymać sie z dala od tych silników 4.0 TDI
Albo na dzień dobry wymieniać obowiązkowo kompletny rozrząd |
Zupełnie się z tym nie zgadzam..miałem ten motor z przebiegiem ponad 300 tys i zero problemów z silnikiem ;p
No poza początkami kończących się klap kolektora - ale to jest norma w 3.0, 4.0 i 4.2 TDI ;]
Silnik bardzo fajny i oszczędny ale wymaga szczególnej opieki ;p
Jak dbasz tak masz;p Pamiętaj żeby lać zawsze olej najlepszej jakości ponieważ na tym nie zaoszczędzisz, a żywotność rozrządu wydłużasz na pewno.
Wszystkie negatywne opinie na temat tej jedności to nic więcej jak pechowcy którzy kupili zajechane autka;p
Z moim jak napisałem wcześniej..nie miałem żadnych problemów, zero wycieków itp
Teraz mam 4.2 TDI i oczywiście nie kupiłbym już 4.0 tdi ale to z wiadomych wszystkich przyczyn;p |
|
|
|
|
|
|
|
|