|
Autor |
Wiadomość |
Majki
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Majki
Jeżdzę: A8 D3,S8 D2
Wiek: 40 Dołączył: 31 Paź 2010 Posty: 65 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 2012-07-19, 21:04 [D3 03 4.0TDI
] Wymiana pompy wspomagania
|
|
|
Zmieniał ktoś pompe wspomagania w d3 4.0tdi?Głośno pracuje wiec raczej szykuje sie wymiana-płyn oczywiście sprawdzony...Pompe widze z tyłu silnika koło skrzyni biegów czy trzeba wyciągnąc do niej silnik? |
_________________ Było A8 2.8,4.2,S8 fl
Jest D3 4.2 |
|
|
|
|
|
|
|
bunga bunga
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 585 Skąd: WSC
|
Wysłany: 2012-07-24, 21:27
|
|
|
Ja wymieniałem na nową u siebie. Nie wyjmował mechanik silnika i do magla też. Gdzie i jakiego producenta kupujesz pompę?
8-) |
_________________ Forum Audi A6 |
|
|
|
|
|
|
|
Majki
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Majki
Jeżdzę: A8 D3,S8 D2
Wiek: 40 Dołączył: 31 Paź 2010 Posty: 65 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 2012-07-26, 20:58
|
|
|
Serrgiusz napisał/a: | Ja wymieniałem na nową u siebie. Nie wyjmował mechanik silnika i do magla też. Gdzie i jakiego producenta kupujesz pompę?
8-) |
Pompa do tedo modelu to chyba tylko orginał nie? O ile sie niemyle to coś ok 2.5tys w serwisie...
zmieniałeś tylko pompe czy magiel też ?ile taka zabawa? |
_________________ Było A8 2.8,4.2,S8 fl
Jest D3 4.2 |
|
|
|
|
bunga bunga
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 585 Skąd: WSC
|
Wysłany: 2012-07-28, 11:10
|
|
|
Pompę możesz zamówić przez dobry sklep/hurtownię bezpośrednio w ZF w Niemczech. Robią to przez przedstawiciela chyba we Wrocławiu. Używaną jak dasz w rozliczeniu to jest niższa cena. Ja z max upustem zapłaciłem za nową oryginalną pompę ZF do W12 D3 ok 1,4-1,5 tys pln. Jeżeli pompa głośno pracuje na jałowym i lekkim ruchu kierą. To opiłki dostały się już do układu i mogą rozszczelnić uszczelki na listwie w maglu. Ja bym regenerował własny magiel. W dobrym warsztacie koszt ok 800 pln. Zalejesz nowym olejem i na 150 tys km masz spokój. Sprawdź też szczelność przewodów wysokiego ciśnienia między pompą i maglem. Najlepiej w warsztatach od hydrauliki siłowej. Kosztuje grosze, a mają specjalne do tego maszyny. Mogą ci nawet dobrać przewód i zakuć na nowo. Trochę jeżdżenia jest, ale to też poważna sprawa.
8-) |
_________________ Forum Audi A6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang
Prywatność. |