Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.0TDI ] zawieszone zawory wydechowe  
Autor Wiadomość
magicshow 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: D3
Pomógł: 6 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Cze 2014
Posty: 115
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2014-07-01, 15:52   [D3 03 4.0TDI ] zawieszone zawory wydechowe

Witam, po oddaniu samochodu do mechanika stwierdził mi ze są zawieszone zawory wydechowe w 2 i 3 cylindrze, czy może to być przyczyną wytarty wałek rozrządu?
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-07-01, 17:50   

Na Twoim m-cu sprawdziłbym czy klapki w dolocie są na swoim miejscu.. W najgorszym wypadku urwała i wpadła w ... <jezu>
_________________
 
 
magicshow 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: D3
Pomógł: 6 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Cze 2014
Posty: 115
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2014-07-01, 18:39   

w samochodzie był robiony rozrząd bo chyba przeskoczył o jeden tryb a takze głowica od strony kierowcy bo pogieło zawory wymienione i wszystkie popychacze, z czego druga głowica nie było zdejmowana i były podejrzenia ze winą jest komputer i nie rowna praca silika samochód oddałem do elektryka i powiedział ze sprawdził cały silnik i elektrykę i co się okazało ze winą są zawory i nie równa praca strasznie kopci na czarno, a moze tylko popychacze sie zawiesiły, wieć znów laweta i następne koszty które są nieziemskie, trzeba było kupić desla 1,9 i problemów napewno by nie było :D
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-07-01, 19:14   

magicshow napisał/a:
trzeba było kupić desla 1,9 i problemów napewno by nie było :D

Trzeba było kupić 4.2 benzyna i LGP założyć.. Koszt przejechania 100km na poziomie 1.9-2.0tdi w trasie :P Każdy tu poleca 4.2 MPI, bo to sprawdzona i udana jednostka.

O 1 ząbek jakby był przestawiony to raczej by nie pogięło zaworów. Jakie błędy wykazał vcds?
_________________
 
 
magicshow 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: D3
Pomógł: 6 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Cze 2014
Posty: 115
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2014-07-01, 19:27   

Trzeba było ale teraz nie ma odwrotu, silnik był złożony chodził idealnie ale po przejechaniu 100km od mechanika zaczął falować na wolnych obrotach, wcześniejsza diagnoza wskazywała brak komunikacji komputerów ( chodzi jedna strona silnika). dojechałem do domu auto na lawete i do elektryka jak dzis sie dowiedziałem ze jest wytarty wałek i są zawieszone zawory, auto od początku jechało dobrze potem coraz gorzej chodziło na postoju, silnik zagadka, a dokładnych błędów nie znam.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.