Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI ] Błąd silnika 17979  
Autor Wiadomość
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2016-01-02, 20:28   

Dzięki, mam na razie włożony opornik w tą poduszkę od strony pasażera, ale zapodam sobie taki adapter nawet nie wiedziałem że takowy istnieje.
Ale w moim przypadku jest taki błąd:
17979 - Lewy zawór zawieszenia silnika (N144): zwarcie do plusa

więc to chyba nie ta poduszka? i też można zastosować adapter?
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2016-01-04, 21:36   

riki76 napisał/a:
Ale w moim przypadku jest taki błąd:
17979 - Lewy zawór zawieszenia silnika (N144): zwarcie do plusa

więc to chyba nie ta poduszka?

Nie, u ciebie jest błąd lewel poduszki pod silnikiem a adapter jest do wspornika momentu obrotowego czyli poduszki przedniej.

riki76 napisał/a:
... i też można zastosować adapter?

Wg. producenta - nie.

Do przedniej poduszki (wspornika momentu obrotowego) producent stosuje taki adapter bo na przestrzeni lat zmieniła się konstrukcja samochodu. W nowszych rocznikach ta przednia poduszka nie jest już elektryczna a tym samym w sprzedaży w ASO są już tylko nowe poduszki (nie elektryczne) do których w starszych rocznikach należy zastosować ów adapter.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2016-01-04, 21:54   

No OK, adapter i tak zamówiłem bo w tej prawej mam opornik, koszt 60zł.
A co z lewą, jest jakiś patent na tą poduszkę czy tylko wymiana na nową?
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2016-02-20, 22:37   

Trudno wymienić poduszkę silnika - lewą? Ktoś to ustrojstwo już wymieniał?
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-02-20, 22:50   

FOSS napisał/a:

Do przedniej poduszki (wspornika momentu obrotowego) producent stosuje taki adapter bo na przestrzeni lat zmieniła się konstrukcja samochodu. W nowszych rocznikach ta przednia poduszka nie jest już elektryczna a tym samym w sprzedaży w ASO są już tylko nowe poduszki (nie elektryczne) do których w starszych rocznikach należy zastosować ów adapter.


No w końcu, dzieki FOSS. Ostatnio wymianielem ten wspornik w 4.0tdi i miał wtyczke a nowa poduszka z ASO nie. Serwis ASO nie był w stanie sie okreslic po co maja ten "kabelek" bo tak to okreslili :) Bo gdzies w Etce bylo ze mozna dokupic do poduszki kabelek - tylko nikt nie wiedzial po co skoro poducha jest bez wtyczki...
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2016-02-21, 01:12   

riki76 napisał/a:
Trudno wymienić poduszkę silnika - lewą? Ktoś to ustrojstwo już wymieniał?

Wymieniałem... wielokrotnie.
Bez warunków warsztatowych nie polecam.
Podwieszanie silnika... podpieranie od dołu... niby tylko poduszka i niby nic trudnego ale kilka godzin się zejdzie.

szeryfisch napisał/a:
No w końcu, dzieki FOSS. Ostatnio wymianielem ten wspornik w 4.0tdi i miał wtyczke a nowa poduszka z ASO nie. Serwis ASO nie był w stanie sie okreslic po co maja ten "kabelek" bo tak to okreslili :) Bo gdzies w Etce bylo ze mozna dokupic do poduszki kabelek - tylko nikt nie wiedzial po co skoro poducha jest bez wtyczki...

Daj spokój.... niekompetencja niektórych pracowników ASO jest przerażająca <boisie>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2016-02-21, 07:30   

Warunki warsztatowe to wiadomo są :] , z podwieszaniem może i był by kłopot ale z uniesieniem do góry od dołu raczej no problem. A po drodze trzeba coś jeszcze rozkręcać oprócz osłon oczywiście? I ile wystarczy unieść silnik?
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.