Autor |
Wiadomość |
Kozioł
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Karol
Jeżdzę: Audi D3
Wiek: 35 Dołączył: 25 Gru 2012 Posty: 7 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 2012-12-25, 01:12 [D3 03 4.2MPI
] Brak poziomowania,zielona i żółta kontrolk
|
|
|
Witam serdecznie szanownych kolegów. Na wstępie chciałbym wspomnieć iż jestem zupełnie nowym użytkownikiem Waszego forum i za wszelkie błędy i pomyłki przepraszam a zarazem proszę o wskazówki jeżeli cokolwiek zrobie źlę. A teraz do tematu.
Posiadam Audi A8 D3 rok produkcji 2003 bodaj maj, to moja druga a8. Problem mam z zawieszeniem, a mianowicie, na desce rozdzielczej zapala się czasem żółta kontrolka pneumatyki, a czasem zielona i byłym skłonny stwierdzić, że zależy jaka nawierzchnia, w sensie zauważyłęm że jak jest jakaś górka np. tzw. leżący policjant. Być może jest to sam czujnik poziomowania ale nie jestem pewny natomiast zaobserwowałem również, że po nocy nie opada auto więc amory są szczelne i jak zamykam to sobie wypuszcza powietrze przez chwile i jest ok. Na wyświetlaczy MMI czasami mogę wybrać opcję LIFT czasami COMFORT a jeszcze czasami DYNAMIC ale reakcji zawieszenia nie ma. Bardzo prosze Was koledzy o poradę, może jest ktoś kto by mogł mi pomóć będę bardzo wdzięczny, jeśli takowej odpowiedzi nie dostane będę zmuszony jechać do serwisu. |
_________________ W ŻYCIU MOŻE ZABRAKNĄĆ MI TECHNIKI,KONDYCJI ALE NIGDY CHARAKTERU!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
badyl
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 44 Dołączył: 06 Lut 2011 Posty: 344 Skąd: trójmiasto
|
Wysłany: 2012-12-25, 12:13
|
|
|
kolego pod kompa auto i trzeba zobaczyć co się w sterowniku zapisało |
_________________
|
|
|
|
|
Kozioł
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Karol
Jeżdzę: Audi D3
Wiek: 35 Dołączył: 25 Gru 2012 Posty: 7 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 2012-12-25, 19:30
|
|
|
mdamian napisał/a: | Witaj , ładnie potrafisz używać kolorów , to TAGI też powinieneś ogarnąć ;-) |
Witaj kolego:) hehe staram się przybliżyć temat więc dlatego dałem te kolorki choć wolałbym by znikły z mojej deski;)
[ Dodano: 2012-12-25, 19:31 ]
badyl napisał/a: | kolego pod kompa auto i trzeba zobaczyć co się w sterowniku zapisało |
kolego czekam do następnego tygodnia by zamówić sobie właśnie Vaga, tylko zastanawiam się czy taki mini na allegro w cenach do 600zł czy zakupić powiedzmy za 1600zł juz by na laptopie sobie sprawdzać. Poradź mi co wybrać? :?: |
_________________ W ŻYCIU MOŻE ZABRAKNĄĆ MI TECHNIKI,KONDYCJI ALE NIGDY CHARAKTERU!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
labas
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy Wiek: 59 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 610 Skąd: Pieniny
|
Wysłany: 2012-12-25, 19:41
|
|
|
Zielony kolor jest naturalny, czasami podczas jazdy moze się pokazać, ale żółty(pomarańczowy) nie powinien, podłącz autko pod kopmuter i podaj błędy, będzie wszystko jasne.
Nie wymieniaj nic na ,,pałę"
Zdrowych i Wesołych Świąt. |
|
|
|
|
Kozioł
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Karol
Jeżdzę: Audi D3
Wiek: 35 Dołączył: 25 Gru 2012 Posty: 7 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 2012-12-25, 19:46
|
|
|
labas napisał/a: | Zielony kolor jest naturalny, czasami podczas jazdy moze się pokazać, ale żółty(pomarańczowy) nie powinien, podłącz autko pod kopmuter i podaj błędy, będzie wszystko jasne.
Nie wymieniaj nic na ,,pałę"
Zdrowych i Wesołych Świąt. |
No właśnie nic na pałe nie chcę wymieniać bo może wyjść, że to nic poważnego. Myślałem też o serwisie bo poprzednią A8 serwisowałem i właściciel Mnie zna, z cenami nie ma aż takiej tragedi, ale za sam katalizator mi ponad 5 koła zawołali w poprzedniej. Więc zależy co siada. Czekam do następnego tygodnia chcę zakupić sobie VAGa by na bierząco wiedzieć co jest grane w Ósemce. Więc jak tylko podłącze napiszę jakie błędy. Od razu pytam jaki najlepiej zakupić VAG, wiem ze VCDS ale nic mi to nie mówi jestem zielony jak ta kontrolka na desce. Więc propozycje mile widziane.
Wesołych Świąt :-) :-) |
_________________ W ŻYCIU MOŻE ZABRAKNĄĆ MI TECHNIKI,KONDYCJI ALE NIGDY CHARAKTERU!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
labas
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy Wiek: 59 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 610 Skąd: Pieniny
|
Wysłany: 2012-12-25, 19:56
|
|
|
Skoro serwisowałeś w ASO i znasz właściciela to nie warto ,,babrać" się w podrzędne serwisy stodołowe, zdiagnozuj u nich- w 90% zyskasz na kasie.
,,A propo" diagnozy, najlepszym sprzetem jest VAS, oczywiście w ASO, potem VCDS, potem długo, długo nic, a dalej to tylko chińszczyzna-zaraz odezwią się malkontenci :lol: |
|
|
|
|
Kozioł
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Karol
Jeżdzę: Audi D3
Wiek: 35 Dołączył: 25 Gru 2012 Posty: 7 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 2012-12-25, 21:15
|
|
|
labas napisał/a: | Skoro serwisowałeś w ASO i znasz właściciela to nie warto ,,babrać" się w podrzędne serwisy stodołowe, zdiagnozuj u nich- w 90% zyskasz na kasie.
,,A propo" diagnozy, najlepszym sprzetem jest VAS, oczywiście w ASO, potem VCDS, potem długo, długo nic, a dalej to tylko chińszczyzna-zaraz odezwią się malkontenci :lol: |
Serwisowałem poprzednią a8, tą kupiłem dwa tygodnie temu. Te kontrolki się już paliły ale pneumatyka reaguje i niereaguje czyli jak jej się chce to zadziałą a nie jak jej sie nie chcę to nie zadziała. |
_________________ W ŻYCIU MOŻE ZABRAKNĄĆ MI TECHNIKI,KONDYCJI ALE NIGDY CHARAKTERU!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
mazur6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 266 Skąd: Nowa Cerkiew
|
Wysłany: 2012-12-26, 10:37
|
|
|
na 90% kompresor się kończy, w moim przypadku było identycznie, klikałem LIFT a po chwili zapalała się żółta kontrolka auta i samochód nie unosił się. takie oznaki daje przegrzewanie się kompresora, spowodowane nieszczelnością układu bądź samym zużyciem "pompki" |
|
|
|
|
Kozioł
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Karol
Jeżdzę: Audi D3
Wiek: 35 Dołączył: 25 Gru 2012 Posty: 7 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 2012-12-26, 14:44
|
|
|
mazur6662 napisał/a: | na 90% kompresor się kończy, w moim przypadku było identycznie, klikałem LIFT a po chwili zapalała się żółta kontrolka auta i samochód nie unosił się. takie oznaki daje przegrzewanie się kompresora, spowodowane nieszczelnością układu bądź samym zużyciem "pompki" |
Pytam bo chcę wiedzieć co ewentualnie mógłbym brać pod uwagę przy wymianie, ale tak jak koledzy wspominają kontrola VAGiem wszystko powie. |
_________________ W ŻYCIU MOŻE ZABRAKNĄĆ MI TECHNIKI,KONDYCJI ALE NIGDY CHARAKTERU!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
TommyA8L
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8L
Wiek: 45 Dołączył: 10 Paź 2016 Posty: 245 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 2017-04-23, 20:28
|
|
|
labas napisał/a: | Zielony kolor jest naturalny, czasami podczas jazdy moze się pokazać, ... |
Wlasnie wczoraj jechalm na COMFORT pod ostra gorke i na jakas minute mi sie zielona lampka zapalila (tylko zielona). Podlaczylem potem kompa i zadnych bledow nie bylo w zawieszeniu. Czyli myslisz, ze to normalka? Czemu ona sie zapalila? |
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2017-04-23, 20:47
|
|
|
jak jedziesz pod góre auto obniza się troszkę to jest prawidłowa reakcje
dlatego jest to adaptive air suspension
ogolnie pierscien za 21e ze srubami i uszczelka i jazda z regeneracja
na początku zdychania kompresora zaczynają się takie rzeczy |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
TommyA8L
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8L
Wiek: 45 Dołączył: 10 Paź 2016 Posty: 245 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 2017-04-23, 20:53
|
|
|
dracus6662 napisał/a: | jak jedziesz pod góre auto obniza się troszkę to jest prawidłowa reakcje
dlatego jest to adaptive air suspension
ogolnie pierscien za 21e ze srubami i uszczelka i jazda z regeneracja
na początku zdychania kompresora zaczynają się takie rzeczy |
Ok Dzieki
Ale co masz na mysli z tym pierscieniem? Bo nie zrozumialem 3 i 4 zdania.. |
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2017-04-23, 21:38
|
|
|
zestaw naprawczy pierscien tłoczka kompresora http://www.ebay.de/itm/Fu...u8AAOxyUylTPsD4
wyciągasz kompresor i rozbierasz i wymieniasz
robiłem to i nic trudnego max 1,5 godziny i hoola az miło a ja kurde kupiłem nowy dodatkowo bo odwrotnie pierscien założyłem przy składaniu |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
Michall2107
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 D3, w211 2.2
Dołączył: 19 Lis 2016 Posty: 109 Skąd: Podlasie
|
Wysłany: 2017-05-22, 19:03
|
|
|
Dobra to mnie ostatnio kolega uswiadomil. Ani razu odkąd mam a8 nie zapaliła mi sir zielona kontrolka. Nie wiem czy sie cieszyć czy tez nie. Czy to wazna kontrolka ? Jesli powinna sie zapalac gdzie szukać proboemu? Do dnia dzisiejszego nir miałem problemu opuszczał podnosił. Na samym początku wymieniłem tylko kompresor i od tamtej pory nie moge narzekac. Ktos wie o co chodzi? |
_________________ "Wszystko mogę w Tym, który mnie umacnia "Flp |
|
|
|
|
|