|
Autor |
Wiadomość |
econestorex
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kolo
Jeżdzę: A8
Dołączył: 29 Kwi 2014 Posty: 20 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 2017-05-10, 10:12 [D3 03 4.2MPI
] Czy mozna podniesc z VAGa autko do pozycji
|
|
|
Czy mozna podniesc z VAGa autko do pozycji LIFT ? Bardzo prosze o pomoc. |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2017-05-10, 11:38
|
|
|
VCDSem np można. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
econestorex
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kolo
Jeżdzę: A8
Dołączył: 29 Kwi 2014 Posty: 20 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 2017-05-10, 11:51
|
|
|
dice111 napisał/a: | VCDSem np można. |
VCDS'a mam, tylko jak to zrobic ? Musze kolo wymienic bo zlapalo GUME i bez podniesienia nie dam rady |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2017-05-10, 11:56
|
|
|
Ale poczekaj poczekaj, po co lift ? Taka gleba ? Przy wymianie koła jak podnosisz samochód trzeba zablokować akurat pneumatykę - tzw tryb podnośnikowy, a do tego wystarczy że odepniesz akumulator.
Co do zmiany poziomu zawieszenia natomiast, same testy wystarczą, np przy okazji kalibracji http://www.ross-tech.com/...velcontrol.html |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-05-10, 12:35
|
|
|
dice111 napisał/a: | Ale poczekaj poczekaj, po co lift ? Taka gleba ? Przy wymianie koła jak podnosisz samochód trzeba zablokować akurat pneumatykę - tzw tryb podnośnikowy, a do tego wystarczy że odepniesz akumulator. |
Ale on w innym temacie pisał przecież, że w MMI nie ma w ogóle sterowania zawieszeniem i właśnie próbuje je odzyskać
A jak ma auto trochę zglebowane to być może po "załapaniu kapcia" nie podejdzie z podnośnikiem.
Ja u siebie na Comfort na zwykły dwukolumnowy podnośnik warsztatowy nie wjadę |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
econestorex
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kolo
Jeżdzę: A8
Dołączył: 29 Kwi 2014 Posty: 20 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 2017-05-10, 13:59
|
|
|
FOSS napisał/a: | dice111 napisał/a: | Ale poczekaj poczekaj, po co lift ? Taka gleba ? Przy wymianie koła jak podnosisz samochód trzeba zablokować akurat pneumatykę - tzw tryb podnośnikowy, a do tego wystarczy że odepniesz akumulator. |
Ale on w innym temacie pisał przecież, że w MMI nie ma w ogóle sterowania zawieszeniem i właśnie próbuje je odzyskać
A jak ma auto trochę zglebowane to być może po "załapaniu kapcia" nie podejdzie z podnośnikiem.
Ja u siebie na Comfort na zwykły dwukolumnowy podnośnik warsztatowy nie wjadę |
Dokladnie FOSS, musze z VCDSa podniesc autko, zeby wymienic kolo. Stad prosba o pomoc na forum. Dzieki z góry za odpowiedzi |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |