|
Autor |
Wiadomość |
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2017-08-02, 21:15
|
|
|
Na weekend trzasnę ok.1000 km 😀 potem sprawdzę... W D2 zawsze tylko dokręcałem i nigdy się nic nie luzowało a parę razy już półośki wyciągałem. Jedna dla mnie znacząca zmyłka w tej całej robocie... Śruba dociągająca przegub zewnętrzny jest w D3 na imbus 19 a w D2 jest na klucz sześciokątny..... Nie miałem takiego imbusa. Ale od czego ma się szwagra 😀😀😀 |
_________________ https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
|
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2017-08-03, 02:37
|
|
|
eej no tego nie mówiłeś , mówiles ze masz doświadczenie w wymianie osłon wiec zakładałem ze wiesz...
klucz grosze kosztuje ja placilem 15e bo tez nie miałem.
szwagier -przydatna rzecz |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
Łukasz88
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2016 Posty: 3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2018-03-18, 14:40
|
|
|
Hej. Mam problem ze znalezieniem przegubu wewnętrznego. Może ktoś podrzucić jakiś link? Bo z ASO mi się nie widzi kupować za ok 1000pln |
|
|
|
|
Unknown
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: Audi A8L
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sie 2010 Posty: 208 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2021-06-09, 08:50
|
|
|
Zamówiłem przegub SKF VKJA 8509, niestety mój się rozleciał.
Teraz odświeżę pytanie do bardziej doświadczonych.
Wymiana wewnętrznego.
Jak go poprawnie wymienić i złożyć.
Całą procedurę wyjęcia półosi czytałem na forum. tylko nie wiem jak wymienić sam przegub.
Jest zapunktowany, jakoś to sfrezować? jak później złożyć poprawnie. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
solus1987
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 6HP-26
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 37 Dołączył: 18 Lut 2019 Posty: 14 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 2021-10-26, 18:55
|
|
|
Unknown napisał/a: | Zamówiłem przegub SKF VKJA 8509, niestety mój się rozleciał.
Teraz odświeżę pytanie do bardziej doświadczonych.
Wymiana wewnętrznego.
Jak go poprawnie wymienić i złożyć.
Całą procedurę wyjęcia półosi czytałem na forum. tylko nie wiem jak wymienić sam przegub.
Jest zapunktowany, jakoś to sfrezować? jak później złożyć poprawnie. |
Czy ten przegub z SKF pasował? Bo gdzie bym nie patrzył to po wyborze auta jest info że nie pasuje do a8 d3 4.2 mpi, a na mój łeb musi pasować bo piszą że do a6 c6 pasuje i jak sprawdziłem etke to nr |Oe jest identyczny w a6 c6 i a8 d3. Mają coś chyba słabo skatalogowane mam rozumieć i nie wpisali naszych a8-mek na listę pasujących aut? |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |