Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI ] Kompresor często się załącza  
Autor Wiadomość
KrolJulian666 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36
Dołączył: 21 Maj 2018
Posty: 39
Skąd: Lubin
Wysłany: 2018-10-28, 20:05   [D3 03 4.2MPI ] Kompresor często się załącza

Witam wczoraj wymieniłem kompresor poprzedni umarł raczej śmiercią naturalną, i po wymianie zauważyłem ze po nocy jak samochód odpaliłem kompresor załączył się 3-4 razy podczas jazdy co ciekawe jak się zatrzymałem kompresor też po sekundzie przestał pracować ruszyłem znowu zaczą działać :/ na VCDS brak błędów do góry idzie jak marzenie układ raczej szczelny stał cała noc nic nie opadł...
 
 
szary824 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Ariel
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Sty 2017
Posty: 119
Skąd: Berlin
Wysłany: 2018-10-28, 20:53   

Jak masz nieszczelność między kompresorem a zasobnikiem powietrza to opadał nie będzie i często będzie się włączał. Wy sprawdzacie w czasie jazdy bloki pomiarowe że wiecie kiedy Wam się kompresor włącza? U mnie w czasie jazdy nie ma szans żeby kompresor usłyszeć. Tylko na postoju z otwartym oknem lub stojąc przy aucie jest to możliwe.
 
 
KrolJulian666 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36
Dołączył: 21 Maj 2018
Posty: 39
Skąd: Lubin
Wysłany: 2018-10-28, 22:02   

tak jezdziłem z VCDS i pokazywał mi kiedy pompuje sprawdzę połączenie z bańkami
 
 
szary824 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Ariel
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Sty 2017
Posty: 119
Skąd: Berlin
Wysłany: 2018-10-28, 22:04   

Bańka jest jedna.... Nad lewym tłumikiem. Bo wydaje mi się że myślisz o tych bańkach w przednim nadkolu a to są zbiorniki podciśnienia :)
 
 
KrolJulian666 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36
Dołączył: 21 Maj 2018
Posty: 39
Skąd: Lubin
Wysłany: 2018-10-28, 22:14   

aaaa tak masz racje o to dzieki
 
 
roberto000 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: robert
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 43
Dołączył: 12 Wrz 2016
Posty: 5
Skąd: wejherowo
Wysłany: 2018-11-01, 16:10   

KrolJulian666 daj znac czy usterka usunięta :)
 
 
czaruś 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy
Wiek: 47
Dołączył: 25 Wrz 2013
Posty: 120
Skąd: szczecin
Wysłany: 2018-11-02, 22:34   

Mój stary kompresor też umarł a nowiutki działa tak cichutko że wcale go nie słychać. Ja też nieraz zastanawiałem się czy kompresor działa i ewentualnie kiedy i jak długo pracuje. Codzienna jazda z podpiętym komputerem raczej odpada. Pod kierownicą jest przekaźnik od sterowania pracą kompresora i pod ten przekaźnik podłączyłem czerwoną diodkę którą umocowałem w zegarach. Diodka pali się wtedy kiedy pracuje kompresor więc podczas jazdy można na bieżąco kontrolować kiedy i na jak długo kompresor się załącza. Proste rozwiązanie - a ile daje spokoju ... <muzyka>
 
 
KrolJulian666 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36
Dołączył: 21 Maj 2018
Posty: 39
Skąd: Lubin
Wysłany: 2018-11-07, 00:25   

Problem był tego typu ze kompresor kupiłem używany niestety nie daje takiego ciśnienia jak powinien jutro zabieram sie za reanimację :) kupiłem nowe podzespoły
 
 
Attorney007 
Użytkownik


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Konrad
Jeżdzę: S8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 16 Paź 2018
Posty: 21
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-02-22, 13:11   

Miałem podobny przypadek, że ciągle kompresor pompował ciśnienie bez potrzeby. Stary umarł więc wsadziłem nowy kompresor i zmieniłem na nowy przekaźnik przez pomyłkę(ktoś przez pomyłkę podał mi złą lokalizację przekaźnika - obok tego właściwego) i upaliło nowy kompresor za 2000 złotych i musiałem z 2-óch złożyć jeden cały (na szczęście się udało bo stary elektrycznie był sprawny tylko się elementy trzymające ciśnienie zużyły) :/ Cała impreza zakończyła się na blisko 3000 złotych. Także warto zmienić przy wymianie kompresora i przekaźnik właściwy + ten 40A duży bezpiecznik jeżeli się upalił. Pozdrawiam.
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2019-02-22, 18:37   

Attorney007 napisał/a:
kompresor pompował ciśnienie bez potrzeby.


Attorney007 napisał/a:
warto zmienić przy wymianie kompresora i przekaźnik właściwy + ten 40A duży


Attorney007 napisał/a:
Cała impreza zakończyła się na blisko 3000 złotych.


Czyli mogłeś wcześniej tylko wymienić "sklejony" przekaźnik za 50,- <jezyk2>
 
 
Attorney007 
Użytkownik


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Konrad
Jeżdzę: S8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 16 Paź 2018
Posty: 21
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-02-22, 19:53   

Marcin2013 napisał/a:
Czyli mogłeś wcześniej tylko wymienić "sklejony" przekaźnik za 50,- <jezyk2>


Jak kupiłem auto to już miał niesprawny kompresor i nie wiadomo jaka była przyczyna upalenia. Kosztownie się dowiedziałem. <boisie>
 
 
MatiToJa 

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3 4E
Wiek: 29
Dołączył: 24 Paź 2019
Posty: 9
Skąd: Ostróda
Wysłany: 2019-10-24, 04:58   

Odgrzeje kotleta tyle że u mnie zaczęło się dziać identycznie po montażu nadkoli po stłuczce. Czy nieszczelność może być na przewodzie wysokiego ciśnienia (ten brązowy z kompresora) a rozdzielaczem?
Auto nie opuszcza się stoi ładnie wiele godzin tyle że po postoju auto po odpaleniu właśnie wielokrotnie włącza sprężarkę. Potem podczas jazdy w dzień już można ją usłyszeć rzadko. Jak auto napompuje powietrza na zapłonie mogę opuszczać i podnosic auto bez pomocy kompresora.
_________________
Pasjonat, Uparciuch, Idealista, Dobra dusza
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.