Autor |
Wiadomość |
KrolJulian666
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 21 Maj 2018 Posty: 39 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2018-10-28, 20:05 [D3 03 4.2MPI ] Kompresor często się załącza
|
|
|
Witam wczoraj wymieniłem kompresor poprzedni umarł raczej śmiercią naturalną, i po wymianie zauważyłem ze po nocy jak samochód odpaliłem kompresor załączył się 3-4 razy podczas jazdy co ciekawe jak się zatrzymałem kompresor też po sekundzie przestał pracować ruszyłem znowu zaczą działać na VCDS brak błędów do góry idzie jak marzenie układ raczej szczelny stał cała noc nic nie opadł... |
|
|
|
|
|
|
|
szary824
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Ariel
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy Wiek: 42 Dołączył: 01 Sty 2017 Posty: 119 Skąd: Berlin
|
Wysłany: 2018-10-28, 20:53
|
|
|
Jak masz nieszczelność między kompresorem a zasobnikiem powietrza to opadał nie będzie i często będzie się włączał. Wy sprawdzacie w czasie jazdy bloki pomiarowe że wiecie kiedy Wam się kompresor włącza? U mnie w czasie jazdy nie ma szans żeby kompresor usłyszeć. Tylko na postoju z otwartym oknem lub stojąc przy aucie jest to możliwe. |
|
|
|
|
|
|
|
KrolJulian666
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 21 Maj 2018 Posty: 39 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2018-10-28, 22:02
|
|
|
tak jezdziłem z VCDS i pokazywał mi kiedy pompuje sprawdzę połączenie z bańkami |
|
|
|
|
szary824
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Ariel
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy Wiek: 42 Dołączył: 01 Sty 2017 Posty: 119 Skąd: Berlin
|
Wysłany: 2018-10-28, 22:04
|
|
|
Bańka jest jedna.... Nad lewym tłumikiem. Bo wydaje mi się że myślisz o tych bańkach w przednim nadkolu a to są zbiorniki podciśnienia |
|
|
|
|
|
|
|
KrolJulian666
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 21 Maj 2018 Posty: 39 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2018-10-28, 22:14
|
|
|
aaaa tak masz racje o to dzieki |
|
|
|
|
roberto000
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: robert
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 43 Dołączył: 12 Wrz 2016 Posty: 5 Skąd: wejherowo
|
Wysłany: 2018-11-01, 16:10
|
|
|
KrolJulian666 daj znac czy usterka usunięta |
|
|
|
|
|
|
|
czaruś
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Wrz 2013 Posty: 120 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 2018-11-02, 22:34
|
|
|
Mój stary kompresor też umarł a nowiutki działa tak cichutko że wcale go nie słychać. Ja też nieraz zastanawiałem się czy kompresor działa i ewentualnie kiedy i jak długo pracuje. Codzienna jazda z podpiętym komputerem raczej odpada. Pod kierownicą jest przekaźnik od sterowania pracą kompresora i pod ten przekaźnik podłączyłem czerwoną diodkę którą umocowałem w zegarach. Diodka pali się wtedy kiedy pracuje kompresor więc podczas jazdy można na bieżąco kontrolować kiedy i na jak długo kompresor się załącza. Proste rozwiązanie - a ile daje spokoju ... |
|
|
|
|
KrolJulian666
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 21 Maj 2018 Posty: 39 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2018-11-07, 00:25
|
|
|
Problem był tego typu ze kompresor kupiłem używany niestety nie daje takiego ciśnienia jak powinien jutro zabieram sie za reanimację kupiłem nowe podzespoły |
|
|
|
|
|
|
|
Attorney007
Użytkownik
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Konrad
Jeżdzę: S8 D3
Wiek: 42 Dołączył: 16 Paź 2018 Posty: 21 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-02-22, 13:11
|
|
|
Miałem podobny przypadek, że ciągle kompresor pompował ciśnienie bez potrzeby. Stary umarł więc wsadziłem nowy kompresor i zmieniłem na nowy przekaźnik przez pomyłkę(ktoś przez pomyłkę podał mi złą lokalizację przekaźnika - obok tego właściwego) i upaliło nowy kompresor za 2000 złotych i musiałem z 2-óch złożyć jeden cały (na szczęście się udało bo stary elektrycznie był sprawny tylko się elementy trzymające ciśnienie zużyły) Cała impreza zakończyła się na blisko 3000 złotych. Także warto zmienić przy wymianie kompresora i przekaźnik właściwy + ten 40A duży bezpiecznik jeżeli się upalił. Pozdrawiam. |
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2019-02-22, 18:37
|
|
|
Attorney007 napisał/a: | kompresor pompował ciśnienie bez potrzeby. |
Attorney007 napisał/a: | warto zmienić przy wymianie kompresora i przekaźnik właściwy + ten 40A duży |
Attorney007 napisał/a: | Cała impreza zakończyła się na blisko 3000 złotych. |
Czyli mogłeś wcześniej tylko wymienić "sklejony" przekaźnik za 50,- |
|
|
|
|
|
|
|
Attorney007
Użytkownik
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Konrad
Jeżdzę: S8 D3
Wiek: 42 Dołączył: 16 Paź 2018 Posty: 21 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-02-22, 19:53
|
|
|
Marcin2013 napisał/a: | Czyli mogłeś wcześniej tylko wymienić "sklejony" przekaźnik za 50,- |
Jak kupiłem auto to już miał niesprawny kompresor i nie wiadomo jaka była przyczyna upalenia. Kosztownie się dowiedziałem. |
|
|
|
|
MatiToJa
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3 4E
Wiek: 29 Dołączył: 24 Paź 2019 Posty: 9 Skąd: Ostróda
|
Wysłany: 2019-10-24, 04:58
|
|
|
Odgrzeje kotleta tyle że u mnie zaczęło się dziać identycznie po montażu nadkoli po stłuczce. Czy nieszczelność może być na przewodzie wysokiego ciśnienia (ten brązowy z kompresora) a rozdzielaczem?
Auto nie opuszcza się stoi ładnie wiele godzin tyle że po postoju auto po odpaleniu właśnie wielokrotnie włącza sprężarkę. Potem podczas jazdy w dzień już można ją usłyszeć rzadko. Jak auto napompuje powietrza na zapłonie mogę opuszczać i podnosic auto bez pomocy kompresora. |
_________________ Pasjonat, Uparciuch, Idealista, Dobra dusza |
|
|
|
|
|
|
|
|