Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI ] Konfiguracja LPG  
Autor Wiadomość
ulises 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 08 Sie 2013
Posty: 77
Skąd: Racibórz
Wysłany: 2014-07-28, 20:21   [D3 03 4.2MPI ] Konfiguracja LPG

Witam, przymierzam sie do montażu lpg w D3 4.2l. Jeżdzę i pytam gazowników co i proponują. Jeden z nich polechał wtryski barracuda, 2 reduktory shark kazdy na 200km, zapomnialem tylko jaki sterownik do tego. Moze ktos sie wypowiedziec czy to dobra propozycja?
 
 
miusk82 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: a8 d3 / skoda superb 2011
Wiek: 42
Dołączył: 05 Sie 2014
Posty: 20
Skąd: bialystok
Wysłany: 2014-08-28, 12:42   

Ja jeźdze 3,7 d3 i wsadziłem instalacja aeb king 5-6-8 reduktor kme twin tur wtryskiwacze barracuda śmiga co prawdz miałem problem na początku nie powiązany z gazem padła mi pompa paliwa i nie chodził na pb po wymianie smiga.jestem zadowolony z lpg :D
_________________
Daniel
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-08-28, 13:39   

miusk82 napisał/a:
aeb king 5-6-8
- a niektórzy pisali że to takie be a tu patrz pan zadowolony ;)
barakudy ok
tylko ile ty masz mocy ?
bo one jak byś miał ponad 340 nie obrobią auta
wtedy tylko albo hana niebieska lub Napoleon
sharki bym sobie darował
Komputer sterujący też ważna sprawa
 
 
miusk82 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: a8 d3 / skoda superb 2011
Wiek: 42
Dołączył: 05 Sie 2014
Posty: 20
Skąd: bialystok
Wysłany: 2014-08-28, 20:51   

280
_________________
Daniel
 
 
ulises 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 08 Sie 2013
Posty: 77
Skąd: Racibórz
Wysłany: 2014-08-28, 21:20   

U mnie instalacja już założona, narazie autko śmiga. Szkoda pepi że wcześniej nie podpowiedziałeś bo może bym zmienił konfiguracje a teraz są barracudy, sharki, butla 80l, stag. U mnie 335km wiec powinno dac rady na barracudach?
Instalacje zamontowali bardzo estetycznie :D
 
 
Korton 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 371
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-08-28, 22:01   

ulises napisał/a:

Instalacje zamontowali bardzo estetycznie :D


Pokaz, bo juz widzialem kilka instalacji estetycznych i mozna sie zdzwiwic :)
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-08-29, 05:40   

to ci puścili na wysokim ciśnieniu pewnie ;)
 
 
ulises 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 08 Sie 2013
Posty: 77
Skąd: Racibórz
Wysłany: 2014-08-29, 09:52   

Wygląda to tak:
raduktory pod silnikiem
 
 
Korton 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 371
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-08-29, 10:28   

ulises napisał/a:
Wygląda to tak:
raduktory pod silnikiem
[url=http://images66.foto...med.jpg]Obrazek[/URL]


Prawda, estetycznie bardzo. Reduktory to chyba z przodu pod lewa lampa (patrzac od przodu auta)
 
 
ulises 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 08 Sie 2013
Posty: 77
Skąd: Racibórz
Wysłany: 2014-08-29, 10:38   

Jeden jest po prawej a drugi po lewej.
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2014-08-29, 12:07   

Estetycznie bardzo.
Nie podoba mi się umiejscowienie czujnika ps-02 powinien być montowany w strudze gazu a nie pomiędzy. Ale to taki szczegół.
Co do reduktorów po obu stronach to tak troszkę nie halo zapewne więcej płynu w obiegu więc dłużej sie rozgrzewa na małym obiegu, no i w razie regulacji i przeglądów trzeba po obu stronach grzebać ale to problem serwisantów.
_________________

 
 
wilku 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adam
Jeżdzę: Szukam S8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 10 Lip 2014
Posty: 96
Skąd: Leszno/Oslo
Wysłany: 2014-08-29, 16:21   

bardzo estetycznie zrobione, nie kumaty nawet nie zaówazy że gaz masz założony
_________________
Byłe ze stajni audi
A6 C5 2.4 w Quattro
A6 C5 2.5 TDI w Ośce
A6 C5 2.5 TDI w Quattro
S4 C4 2.2 Turbo 300+ w Quattro
A8 D2 2.5 TDI w Quattro
Teraz
Szukam A/S8 4.2 ????jak coś to pisać pw
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-08-29, 19:17   

też tak mam ;)
 
 
Korton 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 371
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-08-30, 19:46   

I moje podobnie:


I wiecej z closci prac eliminowania druta lpg:
http://galeria.autonagaz....A8/po-przer-bce
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.