Autor |
Wiadomość |
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2017-10-22, 21:11
|
|
|
paweldzwo napisał/a: | dice111 napisał/a: | Pamietac tez o wlasciwiej adaptacji, bo malo kto pamieta by zablokowac kierownice. | Możesz rozwinąć temat, o co chodzi z tym blokowaniem kierownicy, bo nigdy nie zagłębiałem się w temacie adaptacji hamulców? czy muszę podać dokładną grubość klocków? Jeśli jeden jest grubszy a jeden cieńszy to jaką wartość podać |
Wymien na nowe. http://www.a8team.pl/d3-0...2203.htm#278267 |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2017-10-23, 15:44
|
|
|
Zablokowanie kierownicy następuje po wyłączeniu zapłonu, to jak mam się skomunikować z autem celem przeprowadzenia adaptacji na wyłączonym zapłonie? Czy coś przeoczyłem ? |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2017-10-24, 10:55
|
|
|
Pamiętaj tylko, że trzeba wyłączyć zapłon i zablokować kierownicę aby ta adaptacja/test poprawnie się zakończył. Polecam najpierw to sprawdzić
Nie zawsze blokuje się z wyłączeniem zapłou. To zależy od ustawień w aucie. Niektórzy mają tak, że po przytrzymaniu przycisku stop a niektórzy po zamknięciu auta dopiero. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2017-10-24, 12:27
|
|
|
No właśnie, to jak wyłączyć zapłon i jednocześnie skomunikować się z autem aby przeprowadzić tą adaptację, przecież musi być auto co najmniej na zapłonie aby skomunikować się ze sterownikiem w aucie, chyba że w a8 jest inaczej, ale w każdym innym aucie jak cokolwiek robiłem to musiał przekręcić kluczyk na zapłon...
[ Dodano: 2017-10-24, 13:29 ]
zerknij, przecież tutaj nic nie ma o blokowaniu kierownicy
http://www.vag-com.pl/index.php?mod=site&id=10
Mógłbyś mi naświetlić sytuację jak mam zrobić tą cholerną adaptację krok po kroku w takim razie |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2017-10-24, 13:08
|
|
|
Teraz jasna sprawa
[ Dodano: 2017-10-24, 14:25 ]
podsumowując po tym co napisałeś tutaj http://www.a8team.pl/d3-a...nie+kierownicy, wyłączamy zapłon, blokujemy kierownicę, czekamy kilka sekund i ponownie włączamy zapłon i to wszystko... ? |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2017-10-25, 21:14
|
|
|
Różni się czymś info o zużytych klockach przednich i tylnych, czy jest identyczny komunikat na liczniku? |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2017-10-26, 00:04
|
|
|
Czujniki masz z przpdu, tyl Ci sprawdza silniczek, takze jesli masz info na FISie o zuzytych klockach dotyczy przodu. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2017-10-26, 00:38
|
|
|
To, że czujników nie ma z tyłu to wiedziałem, ale myślałem, że to sprawdzanie grubości okładzin poprzez otwieranie i zamykanie zacisków w momencie przekroczenia minimalnej wartości powoduje wyrzucenie info, tylko najdziwniejsze, że szukałem błędu o zużyciu klocków z przodu i nigdzie ich nie znalazłem... w której grupie pojawia się błąd zużycia przednich klocków, w 03 hamulcach/ABSie z tego co pamiętam a tak błędu zużycia klocków nie ma...? |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2017-10-26, 02:00
|
|
|
Nie ma |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
|