Autor |
Wiadomość |
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-06-05, 18:00 [D3 03 4.2MPI/LPG
] Błąd regulacji reflektorów i hamulca r
|
|
|
Panowie taka nietypowa sprawa mniie przed chwilą spotkałem, przyjechałem autem z miasta, jakieś 30km dość szybkiej jazdy, zatrzyalem się przy domu po jakichś 15min wsiadam do auta bo jeszcze mialem gdzieś skoczyć a tu na desce choinka
Wyskauje mi błąd poziomowania, regulacji reflektorów do tego błąd ręcznego ...
Podpinam VCDS i proszę:
Sunday,05,June,2016,18:38:06:33490
VCDS Version: Release 12.12.3 (x64)
Address 53: Parking Brake
01316 - ABS Control Module
008 - Implausible Signal - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11101000
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 9
Reset counter: 0
Mileage: 299048 km
Time Indication: 0
Date: 2016.06.05
Time: 17:39:40
Freeze Frame:
Voltage: 11.49 V
Count: 231
Address 55: Xenon Range
1 Fault Found:
01316 - ABS Control Module
013 - Check DTC Memory - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11101101
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 0
Mileage: 299048 km
Time Indication: 0
Date: 2016.06.05
Time: 17:56:06
Address 03: ABS Brakes
1 Fault Found:
00290 - ABS Wheel Speed Sensor; Rear Left (G46)
012 - Electrical Fault in Circuit
Nic konkretnego nie znalazłem ale czy to możliwe ze od jednego czujnika ABS'u tak wszystko wariuje ?? o ile to jego wina.
Czy raczj znając moje szczęście znowu gruba naprawa 4cyfrowa czyli sterwnik abs powiedział papa
[ Dodano: 2016-06-05, 20:18 ]
Zgłębiając od razu temat to tak:
pojechałem przyglądnąć się czujnikowi ABS w lewym tylnym kole,
Jadąc zalogowałem grupę 001 i tak:
po jakichś 2km zalogowałem i wszystko ok, wyszedłem ze sterownika komunikaty znikły itd
no ale jak już przyjechałem to zobacze chociaż na wtyczkę, wszystko tam ok, psiknąłem jeszcze kontakt sprayem i złożyłem do qpy.
Odpala i choinka dalej jest, zrobiłem log grupy 001 jeszcze raz i czujnik pokazuje cały czas 1 ...
oba logi tutaj, jden pod drugim:
http://vaglog.pl/log_265329.html
czy da się przełożyć na próbę czujnik z prawego koła na lewe ? tzn czy pasuje ?
jeśli (mam nadzieje )to czujnik to nowy oryginał polecacie czy jakiś zamiennik da radę ? |
|
|
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2016-06-05, 21:13
|
|
|
najpierw naładuj aku na fiull
Zobacz napięcie ręcznego - Voltage: 11.49 V - takie jest u ciebie
U mnie te same objawy jak już aku padało,mimo tego że w MMI było 60 procent!!
Naładowałem na full(odłączone aku) ,do teraz mam spokój. |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
leon0376
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy Wiek: 48 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 383 Skąd: FR
|
Wysłany: 2016-06-06, 06:34
|
|
|
Czujniki pasują po przekątnej czyli prawy przód zamienia się z lewym tyłem i lewy przód z prawym tylem |
_________________ Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla |
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-06-06, 16:14
|
|
|
Nie sądzę by był nie doładowany, wracałem do domu 30km z czego 20 to 200+ ale zrobię jak radzicie podladuje go dziś i zobaczymy |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-06-06, 21:17
|
|
|
Wsiadłem dziś do auta bo musiałem skoczyć w parę miejsc w sumie kilka krótkich odcinków 3-6 km i wszystko działa jak powinno, Przed chwilą podpiąłem kompa, błąd czujnika dało się normalnie skasować
Dziwne...
Mialem podłączyć aku do ładowania ale nie udało mi się tego zrobić, może uda mi się to zrobić jutro bo trochę mnie to martwi mimo wszystko że takie jajca wyskoczyły same z siebie.
Log z aku i hamulca ręcznego odnośnie zasilania:
http://vaglog.pl/log_265492.html
http://vaglog.pl/log_265491.html
10,87 na zgaszonym aucie mi pokazuje w logach ręcznego na terminalu 30
nie trochę mało ? |
|
|
|
|
Fanatico
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi a8 d3
Wiek: 40 Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 24 Skąd: Zakład Psychatryczny
|
Wysłany: 2016-07-07, 21:12
|
|
|
Może ci pasach sterownik abs. Jest on blisko głowicy która daje bardzo dużo.ciepła.i ster wariuje. Zrób jakąś izolacje dla sterownika może pomoże. Ja tak miałem.ale zdecydowałem.się na regenerację stera a teraz jestem bez niego bo firma.która chciała.go naprawić tak.zje...... ze szukam innego... |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-07-07, 21:14
|
|
|
Fanatico, Uzupełnij proszę swój profil zgodnie z regulaminem. Wypełnij rzetelnie wszystkie obowiązujące pola. Jeśli nie chcesz podawać miasta w którym zamieszkujesz, podaj inne duże, najbliżej leżące od Twojego miejsca przebywania. Informacje techniczne uzupełnij szczegółowo i prawidłowo wybierając je menu w Twoim profilu.
Brak uzupełnionego profilu może skutkować jego usunięciem lub zablokowaniem. |
Albo podaj mi gdzie się ta wies znajduje |
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-07-08, 21:55
|
|
|
Cytat: | Może ci pasach sterownik abs. Jest on blisko głowicy która daje bardzo dużo.ciepła.i ster wariuje. Zrób jakąś izolacje dla sterownika może pomoże. Ja tak miałem.ale zdecydowałem.się na regenerację stera a teraz jestem bez niego bo firma.która chciała.go naprawić tak.zje...... ze szukam innego...
| mam nadzieję że to nie będzie jednak to, już jakiś czas temu zrobiłem takią jakby izolację/przegrodę/osłonę sterownika, jeszcze przed pojawieniem się tego problemu,
Wymienię czujnika ABS, zobaczymy czy problem nadal będzie występował. |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-07-10, 12:31
|
|
|
Fanatico napisał/a: | Ja tak miałem.ale zdecydowałem.się na regenerację stera a teraz jestem bez niego bo firma.która chciała.go naprawić tak.zje...... ze szukam innego... |
Pewnie ELTRONIC, druciarze na maksa - pisałem o nich kiedyś na forum bo niestety ale mi też popsuli jeden sterownik
Parę słów o nich tutaj: www.a8team.pl/odradzam-aso-warsztat-vt494,16.htm |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|