Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI/LPG] Błedy doradzcie proszę  
Autor Wiadomość
anklawa 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 L
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 6
Skąd: Koło
Wysłany: 2010-05-12, 22:09   [D3 03 4.2MPI/LPG] Błedy doradzcie proszę

Witam
jestem , a raczej byłem szczęśliwym posiadaczem Audi A8 2003r . Zaczęło mi się kolorowo robić w licznikach i zobaczyłem o zgrozo błędy błędy błędy , na początku było ze miernik masy powietrza jest uszkodzony , to kupiłem nowy oryginalny i po zamontowaniu okazało sie że jeszcze więcej błędów mi wyskakuje, Bardzo proszę o pomoc w rozwikłaniu co może być przyczyną takich błędów
17536
17538
17545
17547
16487
P0171
P0172
P0174
P0175
Po103



w ABS
00003
i tego błedu nie moge usunać

Bardzo proszę o pomoc, z góry dziękuje
Krzysztof
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-05-14, 19:58   Re: A8 2003r 4.2 PB+LPG Błedy , doradzcie proszę

anklawa napisał/a:
Witam
jestem , a raczej byłem szczęśliwym posiadaczem Audi A8 2003r . Zaczęło mi się kolorowo robić w licznikach i zobaczyłem o zgrozo błędy błędy błędy , na początku było ze miernik masy powietrza jest uszkodzony , to kupiłem nowy oryginalny i po zamontowaniu okazało sie że jeszcze więcej błędów mi wyskakuje, Bardzo proszę o pomoc w rozwikłaniu co może być przyczyną takich błędów
17536
17538
17545
17547
16487
P0171
P0172
P0174
P0175
Po103



w ABS
00003
i tego błedu nie moge usunać

Bardzo proszę o pomoc, z góry dziękuje
Krzysztof


17536 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1- mieszanka uboga (weak mixture)
17538 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 2- mieszanka uboga (weak mixture)
17545 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1- mieszanka bogata - b.jałowy
17547 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 2- mieszanka bogata - b.jałowy 16487 P0103 4067 Przepływomierz powietrza (MAF) - wysokie napięcie
16555 P0171 40AB Korekcja mieszanki FT, Bank 1 > Uboga mieszanka (system too lean)
16556 P0172 40AC Korekcja mieszanki FT, Bank 1 > Bogata mieszanka (system too rich)
16558 P0174 40AE Uboga mieszanka - bank 2
16559 P0175 40AF Bogata mieszanka - bank 2
16487 P0103 4067 Przepływomierz powietrza (MAF) - wysokie napięcie
Moim zdaniem albo przepływomierz niedomaga albo sądy kaput.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
anklawa 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 L
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 6
Skąd: Koło
Wysłany: 2010-05-15, 14:03   Re: A8 2003r 4.2 PB+LPG Błedy , doradzcie proszę

daro72 napisał/a:
anklawa napisał/a:
Witam
jestem , a raczej byłem szczęśliwym posiadaczem Audi A8 2003r . Zaczęło mi się kolorowo robić w licznikach i zobaczyłem o zgrozo błędy błędy błędy , na początku było ze miernik masy powietrza jest uszkodzony , to kupiłem nowy oryginalny i po zamontowaniu okazało sie że jeszcze więcej błędów mi wyskakuje, Bardzo proszę o pomoc w rozwikłaniu co może być przyczyną takich błędów
17536
17538
17545
17547
16487
P0171
P0172
P0174
P0175
Po103



w ABS
00003
i tego błedu nie moge usunać

Bardzo proszę o pomoc, z góry dziękuje
Krzysztof


17536 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1- mieszanka uboga (weak mixture)
17538 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 2- mieszanka uboga (weak mixture)
17545 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1- mieszanka bogata - b.jałowy
17547 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 2- mieszanka bogata - b.jałowy 16487 P0103 4067 Przepływomierz powietrza (MAF) - wysokie napięcie
16555 P0171 40AB Korekcja mieszanki FT, Bank 1 > Uboga mieszanka (system too lean)
16556 P0172 40AC Korekcja mieszanki FT, Bank 1 > Bogata mieszanka (system too rich)
16558 P0174 40AE Uboga mieszanka - bank 2
16559 P0175 40AF Bogata mieszanka - bank 2
16487 P0103 4067 Przepływomierz powietrza (MAF) - wysokie napięcie
Moim zdaniem albo przepływomierz niedomaga albo sądy kaput.




przepływomierz jest nowy z serwisu oryginał a sądy działaja idealnie

[ Dodano: 2010-05-15, 14:04 ]
przepływomierz jest nowy z serwisu oryginał a sądy działaja idealnie
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-05-16, 10:06   

To może trzeba przepływomierz adoptować czy zaprogramować nie wiem jak to się zwie.
Gdzieś na forum było o adoptowaniu przepływomierza. Jak znajdę to wrzucę ci link.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
anklawa 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 L
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 6
Skąd: Koło
Wysłany: 2010-05-16, 10:30   

daro72 napisał/a:
To może trzeba przepływomierz adoptować czy zaprogramować nie wiem jak to się zwie.
Gdzieś na forum było o adoptowaniu przepływomierza. Jak znajdę to wrzucę ci link.





bede bardzo wdzieczny ;-)
 
 
ATLAS 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8L D3
Wiek: 37
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 86
Skąd: Praszka
Wysłany: 2011-05-03, 13:14   

Żeby nie zakładać nowego tematu...
czym różni się:
17538 Długoterminowa korekta mieszanki bank1 opornosc zbyt niska
17536 dlugoterminowa korekta mieszanki bank2 opornosc zbyt niska

od

17536 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1- mieszanka uboga (weak mixture)
17538 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 2- mieszanka uboga (weak mixture)


Interesuje mnie jeszcze
17983 elektrozawor prawego loża silnika - zwarcie do plusa

z góry dziękuję za odpowiedzi i sugestie
_________________

 
 
anklawa 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 L
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 6
Skąd: Koło
Wysłany: 2011-05-03, 13:20   

Witam

17983 elektrozawor prawego loża silnika - zwarcie do plusa
to oznacza ze masz prawa poduszke silnika do wymiany

a ta roznica to tylko kwestia interpretacji tlumaczenia a oznacza to samo, i albo sondy padaja lub, wtryskiwacze leja.

Pozdrawiam
 
 
ATLAS 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8L D3
Wiek: 37
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 86
Skąd: Praszka
Wysłany: 2011-05-03, 13:41   

Dzięki serdeczne, dodam że gdy wjeżdżam do siebie na podwórko a mam lekkie wzniesienie to stuknie mi tak jakby z prawej strony któryś wahacz (tak bynajmniej stwierdził mój kuzyn -młody mechanik). Czy to może być ta poducha? Bo w końcu do kabiny nie dociera zbyt wiele odgłosów zewnątrz ;-)
_________________

 
 
anklawa 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 L
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 6
Skąd: Koło
Wysłany: 2011-05-03, 14:34   

moze byc ze ta poduszka, ale by musiala byc bardzo uszkodzona, a co do wahaczy to tez by musial byc bardzo duzy luz zebys to uslyszal i jesli to nie na jednym a na kilku bo zawieszzenie jest bardzo sztywne i jak sa jakies luzy to przewaznie nie jeden wahacz pada.
 
 
vito555 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 59
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2011-05-15, 19:12   

Poduszka zawieszenia silnika nie powinna pukać ,chyba że jest bardzo ,bardzo wy... ,w co raczej nie wierzę.
 
 
ATLAS 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8L D3
Wiek: 37
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 86
Skąd: Praszka
Wysłany: 2011-06-14, 12:54   

Witam,

może komuś pomogę, oddałem wczoraj auto do Lellka w Opolu z myślą że mi te wtryski zdiagnozują i wymienią żeby nie lały, ale już podczas rozmowy z gościem który przyjmował samochód stwierdził, że ostatnio mieli też taki przypadek i wcale winą nie są wtryski tylko pompy paliwa (które są dwie). No i dziś dostałem telefon że jedna pompa ma wydajność 0,8l a powinna mieć 1,3l. Mam nadzieję, że jak to zrobią to już nie zobaczę tego check'a na desce rozdzielczej i nie będzie kolejnych komplikacji.
Co do poduchy silnika i błedu 17983 to wymienią mi jeśli dobrze zrozumiałem jakiś opornik czy coś (czyli ten elektrozawór niby) bo ponoć on ulega awarii i myślimy że mamy poduche do wymiany a wystarczy ten opornik wymienić.

Pozdrawiam

EDIT: po kilku miesiącach od wymiany pompy check engine już się nigdy nie zapalił :)
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.