Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI/LPG ] check engine - sonda lambda - System t  
Autor Wiadomość
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2015-09-11, 19:29   [D3 03 4.2MPI/LPG ] check engine - sonda lambda - System t

-Za długo by wszystko chodziło więc jak już to wszystko na raz sie pier....niczy :)

Wywala mi checkiem i takimi błędami:
czasem tylko 1 sonda czasem druga a teraz dwie na raz :/
to chyba nie możliwe żebym mi padały 2 sondy na raz ??

17538 - Fuel Trim; Bank 2 (Mult)
P1130 - 001 - System too Lean - Intermittent
17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult)
P1128 - 001 - System too Lean - Intermittent

ktos podpowie co sprawdzić, może gaz do regulacji ?
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-09-11, 20:05   

Błąd ubogiej mieszanki, gaz do regulacji.
_________________
 
 
pavel44 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 219
Skąd: Toruń
Wysłany: 2015-09-11, 20:47   

Jw. Regulacja gazu powinna załatwić sprawę <okok>
_________________
xyz
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2015-09-11, 22:38   

Dziękuję Panowie za szybkie odpowiedzi. W przyszłym tygodniu podjadę i umówię się z majstrami od gazu.

Później napiszę w temacie co i jak.
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2015-09-12, 10:21   

Byłem i po podpięciu do kompa pokazuje jak to majster od gazu mówi że jest ustawiony na więcej niż potrzebuje. Więc nie możliwe że ma gazu za ubogo.

Coś tam tylko skorygowal na wolnych obrotach.
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-09-12, 11:08   

Sprawdź czy na benzynie też jest ten błąd.
_________________
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2015-09-12, 11:17   

czyli pojeździć na samej benzynie przez tydzień i zobaczyć czy wyskczy ?
 
 
peter22 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotrek
Jeżdzę: d3
Wiek: 42
Dołączył: 02 Kwi 2015
Posty: 40
Skąd: Łódż
Wysłany: 2015-09-12, 11:32   

ja polecam również sprawdzić wtyczki od sond , czy nie zaśniedziały . u mnie pomogło . tez miałem komunikat o uszkodzonej sondzie . po zabiegu 2 miesiące spokoju
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2015-09-12, 11:38   

peter22, a żebym nie gonił po kablu i szukał to napisałbyś w którym miejscu mniej więcej są wtyczki ?
 
 
pavel44 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 219
Skąd: Toruń
Wysłany: 2015-09-12, 13:18   

Po ilu km od wykasowania pojawia Ci się check?
_________________
xyz
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2015-09-13, 14:28   

pavel44 napisał/a:
Po ilu km od wykasowania pojawia Ci się check?
nie wiem na razie wykasowałem go w piątek a w sobotę jak pojechalem do gazowknika i pokręciłem się trochę autem po mieście nic nie wyskoczyło. Jak teraz wyskoczy to przypilnuje tych km
 
 
pavel44 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 219
Skąd: Toruń
Wysłany: 2015-09-13, 16:24   

to zobacz po ilu Ci wyskoczy i następnie pojeździj na samej benzynie żeby ostatecznie wykluczyć instalacje lpg
_________________
xyz
 
 
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2015-09-13, 19:54   

u mnie też to było w d3. okazało się, że prawa pompa paliwa daje zamiast 4,5 bara - 1,8. Po tygodniu przyjechał znajomy 4.2 w D3. Te same błędy - identyczny objaw, to samo ciśnienie po minucie pracy silnika sterownik wyłącza jedną pompę i to samo - 1,8 bara.
W obydwu przypadkach pomogla wymiana pompy paliwa. Elektrycznie działała, ale ciśnienia nie dawała takiego jak powinna.
To może być u Ciebie, o ile oczywiście na benzynie też będzie Ci walił błędami. Możesz pomierzyć ciśnienie paliwa ewentualnie sprawdź też regulator ciśnienia paliwa na listwie.
_________________
Elektronika samochodowa.
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2015-09-13, 20:46   

k44761 napisał/a:
o może być u Ciebie, o ile oczywiście na benzynie też będzie Ci walił błędami. Możesz pomierzyć ciśnienie paliwa ewentualnie sprawdź też regulator ciśnienia paliwa na listwie.
_________________


Gdzie się wpiac żeby sprawdzić ciśnienie paliwa z obydwu pomp? Wystarczy na postoju czy trzeba pod obciążeniem?
Jak sprawdzić regulator?
 
 
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2015-09-13, 20:51   

To zależy jaki masz nanometr. Ją się wpinam w listwę od strony pomp. Pomiar może być na postoju. Musisz poczekać koło minuty bo po tym czasie ECU wyłączy pompę pomocniczą, no chyba że masz rezerwę to nie wyłączy
_________________
Elektronika samochodowa.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.