Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Ciąg dalszy kulawego D3..  
Autor Wiadomość
kukiluki 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 86
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2011-04-18, 09:46   [D3 03 4.2MPI/LPG ] Ciąg dalszy kulawego D3..

Witka,

Mam pytanko o wtórną pompę powietrza spalin w D3.

Jak odpalam rano i jest zimny i pompa "jęczy" przez 30 sec to wogule auto nie ma mocy. Przy wcisnięciu gazu od razu muli się i wogule nie chcę jechać. Jak się pompa wyłączy to przy delikatnym dociśnięciu gazu auto jedzie ale jak wcisnę gaz to znowu się muli.

WTF? Czy błąd 17538 może mieć związek z walniętą pompą?

pozdrawiam
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2011-04-18, 14:45   

- - - - - 17538 P1130 4482 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 2- mieszanka uboga (weak mixture)
Spróbuj pojeździć jakiś czas na samej benzynie. Bo masz ubogo paliwa może mapy się rozjechały przez LPG. Bo przyczyn tego może być bardzo wiele.
1. przepływomierz
2. sondy
3. przepustnica
4. źle ustawiona instalacja LPG
i wiele innych. To co ci poradziłem będzie najmniej kosztowało.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
kukiluki 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 86
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2011-04-18, 14:59   

Na benzynie zrobiłem z 6 tys km przy odpiętej całkiem instalacji gazowej.
Przepływka nowa,
Sondy sprawdzane i podobno pracuja,
przepustnica - nie wiem
instalka ustawiona gites malina
Nie wiem co robić qrna mać...
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2011-04-18, 21:58   

przepływka oryginał czy coś tańszego?
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
szoszon1983 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8L D?
Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 224
Skąd: Radom / Reading, UK
Wysłany: 2011-04-18, 22:44   

colln napisał/a:
przepływka oryginał czy coś tańszego?


o to samo miałem zapytać...

Ja nie dawno wymieniałem czujnik temp. i kupiłem zamiennik-nie mogłem ustawić gazu, wywalało błędy o ubogiej mieszance. Po wymianie na ori problemy znikły.
 
 
kukiluki 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 86
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2011-04-19, 10:01   

Przepływka boscha taki sam numer jak był w audi. Oczywiście z IC.
 
 
tomi26 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 494
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2011-04-20, 00:35   

A widzisz kukiluki, już myślałem,że doprowadziłeś furkę do porządku a tu psikus.
Niestety nic nic ci nie pomogę,d3 to dla mnie czarna magia.
Powodzenia ;-)
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2011-04-20, 23:12   

zanim odpiąłeś LPG to na nim auto jechało czy też kiepsko?
Co z pompą paliwa?
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
kukiluki 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 86
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2011-04-21, 13:13   

Autko na gazie zapierdziela aż miło, tylko na benzynie nie chcę jechać normalnie.
Jak tylko zaczęły się cyrki z benzyną to wypiąłem gaz i jeździłem dobre 2 miesiące na samej benzynie - nic nie pomogło.

Pompa nie była sprawdzana, nie wiem czy to coś od niej - auto idzie jak oszalałe od 2700obr a do 2700 prycha, kicha itp.

MASAKRA..
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2011-04-21, 23:33   

proponuje jednak sprawdzić pompę paliwa, przy szwankującej problemy z odpalaniem na zimnym itp a mimo tego auto licznik niemal może zamknąć dlatego to takie zwodnicze bywa
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.