Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI/LPG] Drgania, falowanie na jałowym  
Autor Wiadomość
colorado 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: Q7, A8 D3, A8 D2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 49
Dołączył: 19 Lis 2009
Posty: 145
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-12-19, 23:21   [D3 03 4.2MPI/LPG] Drgania, falowanie na jałowym

na rozgrzanym silniku przy włączonej klimie w trybie "eco" wyczuwalne są lekkie drgania, obroty falują w przedziale 640-680.
Sprawdzałem sondy - według VCDSa wszystko Ok.
Przepływka również ok. mimo tego wyczyściłem nic to nie pomogło.
Świeco nowe to również nie pomogło.
Poduszki ok.
Komp nie zgłasza błędów
Jedynie co mi się nasuwa to zapłon na wolnych obrotach 25 BDTC. Teoretycznie powinni być max. do 20.
Może przepustnica ?

Czy macie jeszcze jakieś sugestie co można sprawdzić ?
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2014-12-19, 23:46   

Cewki masz stare czy po akcji ?
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
colorado 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: Q7, A8 D3, A8 D2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 49
Dołączył: 19 Lis 2009
Posty: 145
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-12-20, 21:44   

7 cewek zostało wymienione. 1 została, niestety nie wiem dlaczego.
 
 
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2014-12-20, 23:41   

Pewnie w magazynie brakło ;)
Kąt zapłonu może być 25 przy tych temperaturach powietrza (w dolocie).
Jakie korekty paliwowe?
_________________
Elektronika samochodowa.
 
 
colorado 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: Q7, A8 D3, A8 D2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 49
Dołączył: 19 Lis 2009
Posty: 145
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-01-20, 21:38   

k44761 napisał/a:
Pewnie w magazynie brakło ;)

Jakie korekty paliwowe?


W których grupach powinienem sprawdzić korekty ?
Jakie są prawidłowe korekty ?


ps. jeśli obroty delikatnie zostaną zwiększone do ok. 1000 falowanie się nasila (1000-1100obrotów).
Zwiększając obroty do ok.1200 falowanie nie występuje (bądź jest niezauważalne).

Zaraz po uruchomienie auta nie czuć żadnych wibracji. Dopiero po chwili motor zaczyna wpadać w lekkie wibracje. Wibracje mają charakterystykę falowania (nasilają się i maleją).

Sprawdziłem wszystkie parametry silnika, wydają się ok.

Może któryś z parametrów nieprawidłowo zinterpretowałem.
Proszę o podpowiedź na jakie parametry powinienem zwrócić szczególną uwagę.
 
 
MączeK 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: AUT
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: D3
Dołączył: 15 Paź 2014
Posty: 38
Skąd: WAWA
Wysłany: 2015-02-09, 11:50   

U mnie po kupnie auta po ok miesiacu pojawil sie bardzo podobny problem, pomogla wymiana wszystkich cewek.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.