|
Autor |
Wiadomość |
colorado
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: Q7, A8 D3, A8 D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 49 Dołączył: 19 Lis 2009 Posty: 145 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-12-19, 23:21 [D3 03 4.2MPI/LPG] Drgania, falowanie na jałowym
|
|
|
na rozgrzanym silniku przy włączonej klimie w trybie "eco" wyczuwalne są lekkie drgania, obroty falują w przedziale 640-680.
Sprawdzałem sondy - według VCDSa wszystko Ok.
Przepływka również ok. mimo tego wyczyściłem nic to nie pomogło.
Świeco nowe to również nie pomogło.
Poduszki ok.
Komp nie zgłasza błędów
Jedynie co mi się nasuwa to zapłon na wolnych obrotach 25 BDTC. Teoretycznie powinni być max. do 20.
Może przepustnica ?
Czy macie jeszcze jakieś sugestie co można sprawdzić ? |
|
|
|
|
|
|
|
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
|
|
|
|
|
|
|
colorado
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: Q7, A8 D3, A8 D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 49 Dołączył: 19 Lis 2009 Posty: 145 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-12-20, 21:44
|
|
|
7 cewek zostało wymienione. 1 została, niestety nie wiem dlaczego. |
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2014-12-20, 23:41
|
|
|
Pewnie w magazynie brakło
Kąt zapłonu może być 25 przy tych temperaturach powietrza (w dolocie).
Jakie korekty paliwowe? |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
|
|
|
colorado
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: Q7, A8 D3, A8 D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 49 Dołączył: 19 Lis 2009 Posty: 145 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-01-20, 21:38
|
|
|
k44761 napisał/a: | Pewnie w magazynie brakło
Jakie korekty paliwowe? |
W których grupach powinienem sprawdzić korekty ?
Jakie są prawidłowe korekty ?
ps. jeśli obroty delikatnie zostaną zwiększone do ok. 1000 falowanie się nasila (1000-1100obrotów).
Zwiększając obroty do ok.1200 falowanie nie występuje (bądź jest niezauważalne).
Zaraz po uruchomienie auta nie czuć żadnych wibracji. Dopiero po chwili motor zaczyna wpadać w lekkie wibracje. Wibracje mają charakterystykę falowania (nasilają się i maleją).
Sprawdziłem wszystkie parametry silnika, wydają się ok.
Może któryś z parametrów nieprawidłowo zinterpretowałem.
Proszę o podpowiedź na jakie parametry powinienem zwrócić szczególną uwagę. |
|
|
|
|
MączeK
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: AUT
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: D3
Dołączył: 15 Paź 2014 Posty: 38 Skąd: WAWA
|
Wysłany: 2015-02-09, 11:50
|
|
|
U mnie po kupnie auta po ok miesiacu pojawil sie bardzo podobny problem, pomogla wymiana wszystkich cewek. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga
Prywatność. |