Autor |
Wiadomość |
eRDc
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 11 Paź 2013 Posty: 0 Skąd: Mazowsze
|
Wysłany: 2015-01-22, 12:45
|
|
|
znalazłem nówkę kompresor WABCO nówka za 3500zł
[ Dodano: 2015-01-22, 18:42 ]
rozebrałem swój kompresor, dostałem się do tłoka (wystarczy dwie śrubki odkręcić) i widzę że pierścień który jest jest brązowy |
|
|
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2015-01-23, 21:23
|
|
|
Marcin2013 napisał/a: | (..) jeszcze twierdził że w A8 do góry maja iść naraz wszystkie cztery koła i maksymalny czas to 3 sek. ??(...) |
Z tego co wiem to A8 najpierw podnosi przód a następnie tył. Czas podnoszenia zależy od tego czy jest ciśnienie w zasobniku czy też kompresor musi dopompować. Zależy także od poziomu, z jakiego podnosimy auto. Więcej masz w tym temacie: http://www.a8team.pl/d3-a...ania-vt3456.htm są też tam zdjęcia pierścieni i dość dokładne opisy. Powodzenia. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|
|
|
czaruś
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Wrz 2013 Posty: 120 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 2015-01-25, 18:19
|
|
|
Cześć , napiszcie proszę czy jesteście zadowoleni z własnoręcznej wymiany pierścienia w kompresorku, obecnie na alledrogo są do kupienia pierścienie w cenie 150zł , 160zł , i 330zł, chyba wszystkie są takie same-czarne. Któryś z kolegów napisał że obecnie montowane są w kompresorach VABCO lepsze pierścienie brązowe - ale gdzie je można dostać ? Czy któryś z Was wymieniał właśnie taki brązowy pierścień ? Więc na jaki pierścień się zdecydować czarny czy brązowy i od którego ( sprawdzonego ) sprzedawcy kupić taki zestaw. Moja sprężarka chyba już powoli nie chce ze mną współpracować bo daje niecałe 6atm. i w zawieszeniu zaczynają pojawiać się błędy. Wiem że najlepszym sposobem naprawy zawieszenia jest wymiana kompresorka na nowy ale boję się troszkę kupować ( kota w worku ) . Śledzę wątki dotyczące kompresorków i cieszę się że opisujecie te - niby oryginały. Do FOSSA daleko więc chciałbym narazie doraźnie wymienić pierścień i na spokojnie z Waszą pomocą poszukać i kupić kompresorek z którego ja i może jeszcze paru kolegów będzie zdowolonych. |
|
|
|
|
eRDc
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 11 Paź 2013 Posty: 0 Skąd: Mazowsze
|
Wysłany: 2015-01-26, 09:36
|
|
|
Kolego ja już zamówiłem czarny za 160zł z allegro http://allegro.pl/kompres...4989863005.html i czekam aż dojdzie, swój stary mam ujuż rozebrany i wiem że orginalnie był brązowy. Dziś powionien dojśc zamówiony pierścień i bede go składał wtedy opiszę jak sytuacja się przedstawia. rozebranie kompresora to bajecznie proste tylko trzeba jeszcze pierścień wymienić pod głowicą i oczywiscie sprawdzić jak koledzy wcześniej pisali. |
|
|
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2015-01-28, 09:18
|
|
|
eRDc napisał/a: | znalazłem nówkę kompresor WABCO nówka za 3500zł
[ Dodano: 2015-01-22, 18:42 ]
rozebrałem swój kompresor, dostałem się do tłoka (wystarczy dwie śrubki odkręcić) i widzę że pierścień który jest jest brązowy |
Człowieku Nówkę kompresowa WABCO kupiłem za 950zl z gwarancją....
I to bez łaski i szukania zbednego... |
_________________ Forum Audi A6.
Forum Audi A8. |
|
|
|
|
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
|
|
|
|
|
|
|
eRDc
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 11 Paź 2013 Posty: 0 Skąd: Mazowsze
|
Wysłany: 2015-01-28, 21:51
|
|
|
tomi5 napisał/a: | eRDc napisał/a: | znalazłem nówkę kompresor WABCO nówka za 3500zł
[ Dodano: 2015-01-22, 18:42 ]
rozebrałem swój kompresor, dostałem się do tłoka (wystarczy dwie śrubki odkręcić) i widzę że pierścień który jest jest brązowy |
Człowieku Nówkę kompresowa WABCO kupiłem za 950zl z gwarancją....
I to bez łaski i szukania zbednego... |
TAK tylko dodaj że kable masz zaizolowane bo to kompresor od mercedesa...
o ile to nie tylko wypiaskowana i ładnie pomalowana obudowa |
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2015-01-28, 22:00
|
|
|
eRDc napisał/a: | wypiaskowana i ładnie pomalowana obudowa |
Dokładnie tak jest pisałem wcześniej |
|
|
|
|
|
|
|
eRDc
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 11 Paź 2013 Posty: 0 Skąd: Mazowsze
|
Wysłany: 2015-01-28, 22:08
|
|
|
akurat tak sie stało że dowiadywałem się u prosucenta i nie ma możliwości kupić takiego kompresora w takiej cenie a nawet podejrzewał że kupienia poniżej 2tyś a skoro Ty kupiłeś od kogoś to jeszcze podejrzewam że ktoś zarobił na tym ok 150zł co najmniej więc cena kompresora to ok 800zł .... więc jest jedna możliwość że naprawdę masz farta i można Ci zazdrościć ! albo kupiłeś od innego modelu, używany ale odnowiony, chińczyczka... ja mimo wszystko spróbuję z wymiana pierścienia, koszt ok 200zł i troche kręcenia śrubek jeśli to nie pomoże to przynajmniej mam swiadomośc że próbowałem i poszukam innego
[ Dodano: 2015-01-28, 22:10 ]
teraz to już pewnie tego nie sprawdzimy ale jak byś podał mi jakieś nr. z tabliczki/wlepki to bym Ci napisał czy to jest dedykowany do Audi czy może do innej marki ale po niewielkich modyfikacjach pasuje |
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2015-01-29, 12:46
|
|
|
Nówka sztuka prosto z niemiec. Chłopak w mojej miejscowości ma do tego dostęp i handluje na allegro. Zresztą co mi tam przekonywać was... zaraz ktoś napisze ze mam z tego interes.
Żadnych wtyczek nie przerabialem, nic nie jest cięte izolowane.
jak będę w domu podeślę namiary na niego.
[ Dodano: 2015-01-29, 12:47 ]
Albo zobaczcie na allegro w miejscowości lubin lub Osiek.
[ Dodano: 2015-01-29, 13:51 ]
sprzedawca allegro: powersisteme obecnie ma wystawiony do A8 za 950zł
Jedynie co przełozyłem ze starego to ta plastikowa rurka, b o w tym nowym jest trochę inaczej wyprofilowana, i zawór spustowy, bo chyba wtyczka był inna, ale wszystko odbywa sie plug&play
Rurkę najnormalniej w świecie sie wypina, zawór z tego co pamietam ma 2 śrubki. nic nie tniemy i nie ingerujemy w elektrykę etc.
Przed finalizacja transakcji, kompresor został podłaczony z nanometrem do prądu, i nie wiem czy nabicie 20bar zajeło mu 3s
Jeżdżę na nim juz prawie rok, i nie ma zadnych problemów... zawieszenie pompuje sie chwila moment :-)
No ale jak dalej chcecie przepłacać... to przeciez nikt wam nie zabroni :-)
[ Dodano: 2015-01-29, 13:55 ]
http://allegro.pl/audi-a-...5008365417.html |
_________________ Forum Audi A6.
Forum Audi A8. |
|
|
|
|
|
|
|
eRDc
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 11 Paź 2013 Posty: 0 Skąd: Mazowsze
|
Wysłany: 2015-01-29, 14:32
|
|
|
spoko, to jak wymiana pierścienia nie pomoże to odezwę się do tego pana i też zamówię, dzięki za link |
|
|
|
|
czaruś
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Wrz 2013 Posty: 120 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 2015-01-29, 20:34
|
|
|
no i zamówiłem pierścień - już jest w drodze i w sobotę będę wymieniał. Sprężarek na alledrogo jest pełno i niektóre w SUPER cenach. Tylko sztuką jest kupić taką która pochodzi troszkę dłużej. Sory ale jakoś nie widzi mi się ta za 950zł - jeżeli jest nowa to czemu ma taki krótki okres gwarancji - 6-mcy - i na koniec sprzedający pisze że odkupi nasz stary kompresor. Po co ? Żeby go zregenerować i sprzedać ? Jeżeli wymiana pierścienia mi nie wyjdzie to ja kupię kompresor w firmie LIMAK . Jest nowy i kosztuje 1299zł ... ale ... ma 24-mce gwarancji. Myślę że to jest najlepsze rozwiązanie. W grudniu wymieniałem amortyzator przedni lewy na regenerowany w firmie LIMAK i jestem z niego bardzo zadowolony i dostałem na niego rok gwarancji bez limitu kilometrów. |
|
|
|
|
|
|
|
eRDc
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 11 Paź 2013 Posty: 0 Skąd: Mazowsze
|
Wysłany: 2015-01-29, 21:12
|
|
|
ja wczoraj wymieniłem pierścień i dziś był montaż kompresora, jak na razie jest OK. Nie mierzyłem ciśnienia jakie wytwarza ale auto dośc szybko się podnosi więc jak na razie jestem zadowolony
mnie trochę dziwi że skoro on te kompresory z niemiec ma to jeszcze transport+jego zarobek a Wabco tam nie rozdaje za free kompresorów a z tego co wiem to tam chyba części nie są dużo tańsze jak w PL... |
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2015-01-29, 21:14
|
|
|
eRDc napisał/a: | auto dośc szybko się podnosi |
jak możesz to zmierz stoperem ile czasu idzie z dynamic do pozycji lift. |
|
|
|
|
|
|
|
eRDc
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 11 Paź 2013 Posty: 0 Skąd: Mazowsze
|
Wysłany: 2015-01-29, 21:22
|
|
|
ok, ale to dopiero w weekend sprawdzę i Ci napiszę |
|
|
|
|
|