Autor |
Wiadomość |
gumiss64
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2 & C4
Pomógł: 9 razy Dołączył: 13 Gru 2009 Posty: 129 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2013-10-17, 16:45 [D3 03 4.2MPI/LPG
] Lokalizacja czujnika G71
|
|
|
Witam. Poszukuję Mapsensora G71. Proszę o podpowiedź gdzie znajduję się owy czujnik?
pozdr |
_________________ WŁADCA PIERŚCIENI JEST TYLKO JEDEN CCCO
NIE MAM MOŻLIWOŚCI ROZKODOWANIA VIN-ÓW!! |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
|
|
|
|
|
|
|
Pepeka
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: jest
Skrzynia: a niech ją nagła ...
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4B7
Pomógł: 10 razy Dołączył: 11 Sty 2012 Posty: 247 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2013-10-17, 19:38
|
|
|
pepi, Paweł ? twierdzisz że lepiej znaleźć G71 w sklepie niż w aucie ? |
_________________ Złego diabli nie biorą ... |
|
|
|
|
emdzej
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Max
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 16 razy Dołączył: 03 Kwi 2012 Posty: 373 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2013-10-17, 22:22
|
|
|
Kolego wystarczy przeczytać opis obok:
"Czujnik MAP jest skrótem od czujnika ciśnienia bezwzględnego w kolektorze dolotowym. W tej części można znaleźć montowany bezpośrednio na kolektorze dolotowym. Jego celem jest pomiar ciśnienia i próżni wewnątrz kolektora dolotowego. Jest to jeden z wielu czujników wykorzystywanych do zapewnienia silnika działa prawidłowo. G71 jest numer przydzielony przez sensor pojazdów system diagnostyczny oraz wszelkie kody odnoszące się do G71 byłyby w jakiś sposób związane z tym czujnikiem. Proszę pamiętać, to nie znaczy, każdy błąd G71 wymagają, aby zastąpić tę część."
MAP Sensor (G71)
Część # 03C-906-051-F
03C-906-051-E
P0106-000262 - Manifold / Czujnik ciśnienia barometrycznego (G71) / (F96): Nieoczekiwane sygnał |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-10-18, 06:35
|
|
|
myślałem że załapię :-P |
|
|
|
|
gumiss64
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2 & C4
Pomógł: 9 razy Dołączył: 13 Gru 2009 Posty: 129 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2013-10-18, 06:59
|
|
|
Panowie, nie potrzebuję wykładu co to jest i jak to działa bo to wiem znakomicie. Wiem również, że znajduję się w kolektorze ssącym( teoretycznie). W pytaniu miałem na myśli; z której strony znajduję się z tyłu czy z przodu kolektora, czy też pod nim.
Szukałem i nie mogę go zlokalizować. Powodem poszukiwań czujnika jest brak mocy. VAGina pokazuje iż sygnał jest nie prawidłowy.
Jakieś sugestie co do lokalizacji?
z góry dzięki,
Pozdrawiam. |
_________________ WŁADCA PIERŚCIENI JEST TYLKO JEDEN CCCO
NIE MAM MOŻLIWOŚCI ROZKODOWANIA VIN-ÓW!! |
|
|
|
|
|
|
|
Pepeka
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: jest
Skrzynia: a niech ją nagła ...
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4B7
Pomógł: 10 razy Dołączył: 11 Sty 2012 Posty: 247 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2013-10-18, 09:01
|
|
|
Mogą być w skrzynce ze sterownikiem, w samym sterowniku, na korpusie kolektora dolotowego. To najczęstsze miejsca montażu.
Poza powyższym ,w twoim silniku nie ma osobnego czujnika map. |
_________________ Złego diabli nie biorą ... |
|
|
|
|
gumiss64
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2 & C4
Pomógł: 9 razy Dołączył: 13 Gru 2009 Posty: 129 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2013-10-21, 06:19
|
|
|
Pepeka napisał/a: | Poza powyższym ,w twoim silniku nie ma osobnego czujnika map. |
Miewałem takie myśli, teraz upewniłeś mnie :mrgreen:
W takim razie z czym jest zespolony? przepływomierz odpada. Nie jest przypadkiem zespolony z przepustnicą? Jest to jedyny podzespół mający bezpośredni kontakt z kolektorem dolotowym. |
_________________ WŁADCA PIERŚCIENI JEST TYLKO JEDEN CCCO
NIE MAM MOŻLIWOŚCI ROZKODOWANIA VIN-ÓW!! |
|
|
|
|
|
|
|
Pepeka
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: jest
Skrzynia: a niech ją nagła ...
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4B7
Pomógł: 10 razy Dołączył: 11 Sty 2012 Posty: 247 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2013-10-21, 07:43
|
|
|
jaki tam masz model silnika , bo wszystkich nie ogarniam i muszę dobrych ludzi zapytać
i jaki błąd zgłasza ?
Ale nie wiem czy przypadkiem nie z czujnikiem temp.powietrza zasysanego |
_________________ Złego diabli nie biorą ... |
|
|
|
|
gumiss64
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2 & C4
Pomógł: 9 razy Dołączył: 13 Gru 2009 Posty: 129 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2013-10-21, 12:35
|
|
|
BFM 334KM po pracy podłączę i sprawdzę dokładnie jaki błąd( z tego co pamiętam to definicja brzmi: nieprawidłowy sygnał). |
_________________ WŁADCA PIERŚCIENI JEST TYLKO JEDEN CCCO
NIE MAM MOŻLIWOŚCI ROZKODOWANIA VIN-ÓW!! |
|
|
|
|
|
|
|
Pepeka
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: jest
Skrzynia: a niech ją nagła ...
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4B7
Pomógł: 10 razy Dołączył: 11 Sty 2012 Posty: 247 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2013-10-21, 15:50
|
|
|
w 100% MAP sensora, ani T-MAP w BFM'ie nie ma , ciśnienie oblicza na podstawie MAF'a.
[ Dodano: 2013-10-22, 14:55 ]
Jest jeszcze taka możliwość, że problem jest w tajemniczym , bo rzadko sie o nim mówi czujniku BARO. On jest ulokowany na płycie komputera |
_________________ Złego diabli nie biorą ... |
|
|
|
|
gumiss64
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2 & C4
Pomógł: 9 razy Dołączył: 13 Gru 2009 Posty: 129 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2013-10-23, 12:43
|
|
|
Pepeka, Dziękuję za podpowiedzi ;-) . Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie ale audi jest za oceanu w wersji L. |
_________________ WŁADCA PIERŚCIENI JEST TYLKO JEDEN CCCO
NIE MAM MOŻLIWOŚCI ROZKODOWANIA VIN-ÓW!! |
|
|
|
|
|
|
|
Pepeka
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: jest
Skrzynia: a niech ją nagła ...
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4B7
Pomógł: 10 razy Dołączył: 11 Sty 2012 Posty: 247 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2013-10-23, 13:48
|
|
|
wysłałem Ci cos na priv. Natomiast w pewnych wersjach zza oceanu BARO było montowane jednak w eboxie przy ECM'ie po stronie pasażera
Dopiero dzić dotarła do mnie informacja od kolegi z serwisu podpowiada, że ten bład może być związany z ciśnieniem zasilania paliwem ewentualnie z nieszczelnościami dolotu. |
_________________ Złego diabli nie biorą ... |
|
|
|
|
|