Autor |
Wiadomość |
Damian13
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 43 Dołączył: 17 Sty 2014 Posty: 1 Skąd: zabrze
|
Wysłany: 2014-01-18, 00:20 [D3 03 4.2MPI/LPG
] LPG Gaśnie gdy zimny
|
|
|
Gdy zapale przejadę około 20 metrów obroty rosną, maleją i gaśnie dzieje się to jeszcze z dwa razy . Jak się zagrzeje problem znika i jest wszystko ok. Po podłączeniu pod komputer - usterka katalizatora drugiego rzędu. POMOCY co robić
....................
Damian powiedz mi co to ma być?? --> [D3,03]
Uprzedzam że zacznij sie stosować do regulaminu i wybieraj tagi z listy a nie z palca bo nie uzyskasz pomocy a czerwona karteczkę! Tym razem poprawiłem (pierwszy i ostatni raz)i zobacz jak to ma wyglądać.
Pozdrawiam
Apophis |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-01-18, 00:36
|
|
|
Może zatkany kat.?
|
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Prorok
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 40 Dołączył: 08 Sty 2012 Posty: 47 Skąd: Knurów
|
Wysłany: 2014-01-22, 11:37
|
|
|
Hmm wiec tak jak rozumiem odpalasz go na samym gazie lub za szybko przełączasz z PB na LPG ?? jesli tak to mysle ze to nic dziwnego bo zamarza ci reduktor aż wreszcie rozwali sie Membrana , krótko mówiąc silnik musi być zagrzany zeby go przełączać na lpg . |
_________________
|
|
|
|
|
seba185
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi S8 D2
Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 92 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-01-22, 15:29
|
|
|
Prorok napisał/a: | jesli tak to mysle ze to nic dziwnego bo zamarza ci reduktor aż wreszcie rozwali sie Membrana , |
a jest jakis sposob zeby reduktor trzymal temeprature lepiej? U mnie czasami nawet jak jest silnik juz cieply to potrafi "zawiechy" zlapac... |
|
|
|
|
|
|
|
Marecki
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2012 Posty: 280 Skąd: Suwałki
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-01-22, 17:02
|
|
|
U mnie też się czasami trzęsie, zaraz po przełączeniu na gaz (30st). Ja właśnie tak robię, grzeję na pb do jakichś 70st i dopiero wrzucam lpg. Jest ok, ale wiadomo-to tylko zapobieganie |
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
Wysłany: 2014-01-22, 18:44
|
|
|
Dwóch kolegów dało ci dobre rady; 1. Odpalaj zawsze na PB i złap odpowiednią temperaturę zanim przełączysz na LPG . 2. Gaś silnik dopiero jak chwilę popracuje na PB. Swoja drogą nie rozumiem dlaczego użytkownicy instalacji LPG nie stosują się do zaleceń i instrukcji , Nie dość że ułatwiło by im to życie , to jest to zdrowsze dla silnika.
Chyba że z oszczędności . |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-01-23, 17:37
|
|
|
U mnie przy normalnej temperaturze auto przeskakiwało po osiągnięciu 20 stopni, teraz jak przyszła zima przestawiłem na 60 i jest gitara. Polecam podkręcenie temperatury. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
|