|
Autor |
Wiadomość |
Lakier [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-11-17, 12:34 [D3 03 4.2MPI/LPG ] Pełna moc dopiero po paru sekundach
|
|
|
Witam,
Mam taki problem. Gdy wciskam pedał gazu w podłogę, skrzynia redukuje biegi, samochód przyśpiesza, ale tak jakby miało z 200 koni, dopiero po kilku sekundach samochód nabiera jakby drugiego wdechu i przyśpiesza pełną mocą. |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-11-17, 14:16
|
|
|
- cięgna na gruszkach podciśnienia całe?
- układ podciśnienia szczelny?
- klapy w kolektorze dolotowym sprawne?
- gruszki podciśnienia pracują?... przełączają klapy w dolocie??
- na PB jest tak samo jak na LPG?
- jakieś błędy w sterowniku silnika?
- jakieś błędy w sterowniku skrzyni?
- przy jakich obrotach silnika moc powraca?.... czy jest to jakaś mniej więcej stała wartość czy zupełnie nie ma reguły?? |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Lakier [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-11-17, 14:23
|
|
|
FOSS napisał/a: | - cięgna na gruszkach podciśnienia całe?
- układ podciśnienia szczelny?
- klapy w kolektorze dolotowym sprawne?
- gruszki podciśnienia pracują?... przełączają klapy w dolocie??
|
Jak to sprawdzić? Mam dostęp do VCDS.
Na PB i LPG to samo. Sprawdzę czy dzieje się to zależnie od obrotów, czy nie, ale raczej nie.
Błędów silnika i skrzyni brak. |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2013-11-17, 14:28
|
|
|
Kupiłeś to auto z Wrocławia? Aby cięgna sprawdzić wystarczy otworzyć maskę i z przodu silnika są. Jeśli są całe to spróbuj nimi poruszać. Włącz silnik i popatrz czy grucha się "kurczy", jeśli tak to jest podciśnienie. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-11-17, 14:33
|
|
|
Lakier napisał/a: | FOSS napisał/a: | - cięgna na gruszkach podciśnienia całe?
- układ podciśnienia szczelny?
- klapy w kolektorze dolotowym sprawne?
- gruszki podciśnienia pracują?... przełączają klapy w dolocie??
|
Jak to sprawdzić? Mam dostęp do VCDS. |
VCDS nie pomoże.
Zdjąć przednią osłonę z silnika (na górze, tą podłużną) i sprawdzić organoleptycznie - gruszki podciśnienia tam właśnie są ukryte.
Lakier napisał/a: | Na PB i LPG to samo. Sprawdzę czy dzieje się to zależnie od obrotów, czy nie, ale raczej nie. |
Jeżeli cięgna są urwane bądź też jest inna usterka przez którą klapy w dolocie się nie przestawiają to twoje objawy na pewno są zależne od obrotów.
Lakier napisał/a: | Błędów silnika i skrzyni brak. |
Urwane cięgna nie powodują żadnych błędów.
Ale to nie muszą być oczywiście cięgna.
Same cięgna mam w ciągłej sprzedaży...... ale o tym później jeżeli twoje okażą się połamane. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Lakier [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-11-18, 09:30
|
|
|
Dzisiaj się przejchałem i faktycznie moc w 100% oddawana jest po przekroczniu 5 tys. RPM.
Więc sprawdzę te cięgna i gruszki i odezwę się na pewno. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |