Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Pompa paliwa..  
Autor Wiadomość
kukiluki 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 86
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2010-11-02, 15:10   [D3 03 4.2MPI/LPG ] Pompa paliwa..

Witam,

Zakładam nowy temat bo prawdopodobnie mam walnięte coś z pompą paliwa.

Jak większość już wie to wyskakuje mi błąd 17538 - Długoterminowa regulacja...

Posprawdzałem już praktycznie wszystko co może powodować ten błąd:

Przepływomierz nowy - dobry,

Sondy sprawdzone dzisiaj - OK,

Elektrycznie nie ma się do czego przyczepić, ale

dzisiaj sprawdziłem jedną rzecz, zdjąłem wężyk paliwowy, który idzie od regulatora paliwa i zonk, nic nie leci, a z tego co się orientuję to powinno normalnie lecieć paliwo.

Wychodzi na to, że coś z pompą paliwową jest nie tak, nie ma odpowiedniego ciśnienia

albo jakiś wężyk pękł albo kosz albo pompę ch...j strzelił.

Powiedzcie mi czy istnieją jakieś zamienniki fabrycznej pompy, bo oryg. to trochę wali po kieszeni - ok 1100zł

pozdrawiam
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin

Wysłany: 2010-11-02, 17:17   

Która dokładnie pompa ? Ciśnienie było mierzone ? Jeśli tak to gdzie ?
_________________
Black Cars Matters
 
 
kukiluki 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 86
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2010-11-02, 17:41   

Jak to która pompa???

Jeszcze nie sprawdziłem dokładnie pompy, bo żeby się do niej dostać, to muszę wymontować zbiornik od LPG.

Ale jak auto miało jeszcze zamontowany gaz to faktycznie, na lpg jeździło a benzyna kulała.

dice111, może to być coś innego?
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin

Wysłany: 2010-11-02, 17:58   

Do 4-D3-004 999 była jedna pompa, potem 2 w baku (strona lewa i prawa (pompa zasilajaca paliwa czy jak to zwą)) + przy tzw rozdzielaczu paliwa (tak samo - strona lewa i prawa).
Skoro na LPG było dobrze to faktycznie moze byc z tym problem, ale równie dobrze z samym cisnieniem w ukladzie, zaworem ciśn(?), lub wtryskami, dlatego wczesniej o to pytałem. Niech Ci ew jakis magik podepnie manometr.
_________________
Black Cars Matters
 
 
kukiluki 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 86
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2010-11-02, 18:03   

Może mi ktoś zapodać jakiś rysunek gdzie te wszystkie pompy i zawór ciśnienia się znajdują?

Bo teraz to już zgłupiałem.
 
 
tobi 
Moje A8


Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 126
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-11-02, 18:39   

A auto takie jak w opisie D3 2003 rok 4.2 ?
Podaj mi na pw kod silnika i kod skrzyni to będzie trochę łatwiej.
Rysunek z ETKI wystarczy ?
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin

Wysłany: 2010-11-02, 21:12   

Wedle życzenia, (głownie tył, jak chcesz dokladniej przy wtryskach daj znac): http://ul.to/68xd58

kukiluki - nie macie tam w okolicy jakiegoś normalnego warsztatu, który będzie w stanie ogarnąć to autko ? Przez sieć trudno coś ocenić, a szkoda wywalac $ na nowe części zupełnie niepotrzebnie, zwłaszcza, że to tanie nie jest, a ew diagnoza (czy to nawet w ASO) zapewne bedzie sporo tańsza.
_________________
Black Cars Matters
 
 
kukiluki 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 86
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2010-11-02, 21:47   

heh, jakbym miał warsztat, to by nie było problemu.

Jeżeli chodzi o ASO to najchętniej pół auta by wymienili.

Głowa mnie rozbolała od tych rysunków... ojojojojoj
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-11-02, 21:55   

Jeżeli masz auto na dwóch pompach to będzie łatwiej. Choć grzebania trochę będzie. Nie znam dokładnie D3 ale u siebie w D2 wymieniałem sam i warsztatu też nie mam.
Ale tak jak dice111 proponuje najpierw dobrze zdiagnozuj czy to na pewno pompa.
Bo po co wywalać kasę na części które mogą być dobre.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
kukiluki 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 86
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2010-11-02, 21:59   

Mam na 2 pompach, aczemu uważasz, że będzie łatwiej?

Wogóle może mi ktoś powiedzieć jak sprawdzić czy pompa działa prawidłowo?
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-11-02, 22:11   

kukiluki napisał/a:
Mam na 2 pompach, aczemu uważasz, że będzie łatwiej?

Bo nie masz czegoś takiego, że pompa musi przepompować paliwo z drugiej komory do kosza, a potem dopiero do układu. U ciebie każda z pomp pompuje paliwo bezpośrednio do układu.
Jeśli chodzi o sprawdzenie to trzeba to robić najpierw na słuch czy słychać jak buczy. Po dobraniu się do nich można sprawdzić ich oporność czy któraś nie jest spalona i nie ma zwarcia. Ale myślę, że u ciebie może to być kończąca się pompa i oporność będzie prawidłowa. Po prostu może ona dawać za niskie ciśnienie.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
kukiluki 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 86
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2010-11-03, 09:20   

Aha, jeszcze przypomniało mi się coś co zdarza się sporadycznie ale może ma jakieś powiązanie.

Otóż czasami, gdzieś 1 raz na 30-40 odpaleń jest cisza przy rozruchu

- jak odpalam z przycisku to jest cyknięcie i dupa nawet nie zakręci, kluczykiem podobnie.

To może być związane z dostarczaniem paliwa?

[ Dodano: 2010-11-03, 12:54 ]
Dzisiaj znalazłem wgniecenie w zbiorniku i to dosyć głębokie - może to winowajca...
 
 
tobi 
Moje A8


Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 126
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-11-03, 19:41   

W załączniku Masz wstepne rysunki. Może to trochę rozjaśni.

pompa.rar
Pobierz Plik ściągnięto 972 raz(y) 193,83 KB

zpaliwa.rar
Pobierz Plik ściągnięto 938 raz(y) 106,65 KB

 
 
kukiluki 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 86
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2010-11-04, 12:45   

Jakie powinno być ciśnienie na listwie?

[ Dodano: 2010-11-15, 22:42 ]
Dzisiaj zauważyłem, że jeden wężyk był zsunięty, ten od regulatora paliwa.

Jak go zamontowalem na miejsce to sie pogorszyło,

tzn: Jak jeździłem do tej pory to korekty na wtryskach były ok 25%

po założeniu wężyka na swoje miejsce korekty skoczyły na 70% i spadły na 40-50%

WTF??
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.