|
Autor |
Wiadomość |
Wisien
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 27 Sty 2015 Posty: 36 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-05-02, 08:20 [D3 03 4.2MPI/LPG
] Problem na zimnym silniku strzela rano
|
|
|
Witam postanowiłem sprawdzic ile auto ma mocy bo cos słąbsze sie zrobił od 2 tygodni i wszysto wyszło na załonczonym obrazku,słabo z dołu jedzie i do 5 tys ,dodam ze rano kuleje jak dodaje gazu to strzela tak ajk by paiwa nie miał albo go zalewa.Dzis podepne kompa. |
|
|
|
|
|
|
|
st@rost
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: 4.2 MPI A8 D3; A4 B9 TFSI 330
Wiek: 41 Dołączył: 11 Sty 2014 Posty: 185 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-05-02, 08:22
|
|
|
Brak zalaczonego obrazka! |
|
|
|
|
|
|
|
Wisien
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 27 Sty 2015 Posty: 36 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-05-02, 08:26
|
|
|
Włsnie widze ,nie mogo dodac,moze cos zle robie.
[ Dodano: 2016-05-02, 09:53 ]
[ Dodano: 2016-05-02, 09:56 ]
Dodam ze pomiar był robiony na benzynie a drugi na gaze lepiej wyszedł tyko było mało gazu i zwalał na benzyne. |
|
|
|
|
pavel44
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 29 Maj 2014 Posty: 219 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2016-05-02, 09:12
|
|
|
100 km poniżej serii to już poważna sprawa. Na początku zakrec lpg i pojeździj na benzynie samej. No i diagnozuj wszystko po kolei tj przepływka, sondy, układ zapłonowy, katalizatory, klapy w kolektorze, podciśnienia. To ile miałeś gazu że Ci przezucalo? Ogólnie to muszą być jego znikome ilości żeby do tego dochodziło. |
_________________ xyz |
|
|
|
|
|
|
|
Wisien
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 27 Sty 2015 Posty: 36 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-05-02, 09:39
|
|
|
Klapy i podcisnie ok ,swiece ,filtr paliwa ,podejrzewam ze przepływka albo co z układem paliwowym,gazu było mniej niz rezerwa. |
|
|
|
|
pavel44
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 29 Maj 2014 Posty: 219 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2016-05-02, 10:16
|
|
|
Błędy Ci jakieś wywalilo? Korekty resetowales? |
_________________ xyz |
|
|
|
|
|
|
|
Wisien
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 27 Sty 2015 Posty: 36 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-05-04, 21:11
|
|
|
Wyszło jeszcz po drode ze mam brak ładowania ,przed pomiarem mocy ledwo zapalił i kulał a bateria była rozłądowana ,moze to spowodowało taki wynik .Na postoju ładowania brak do piero jak wkrece na obroty to jests prawie 13v.Jutro bede zmieniał alternator |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |