Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Problem na zimnym silniku strzela rano  
Autor Wiadomość
Wisien 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 27 Sty 2015
Posty: 36
Skąd: Płock
Wysłany: 2016-05-02, 08:20   [D3 03 4.2MPI/LPG ] Problem na zimnym silniku strzela rano

Witam postanowiłem sprawdzic ile auto ma mocy bo cos słąbsze sie zrobił od 2 tygodni i wszysto wyszło na załonczonym obrazku,słabo z dołu jedzie i do 5 tys ,dodam ze rano kuleje jak dodaje gazu to strzela tak ajk by paiwa nie miał albo go zalewa.Dzis podepne kompa.
 
 
st@rost 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: 4.2 MPI A8 D3; A4 B9 TFSI 330
Wiek: 41
Dołączył: 11 Sty 2014
Posty: 185
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-05-02, 08:22   

Brak zalaczonego obrazka! :)
 
 
Wisien 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 27 Sty 2015
Posty: 36
Skąd: Płock
Wysłany: 2016-05-02, 08:26   

Włsnie widze ,nie mogo dodac,moze cos zle robie.

[ Dodano: 2016-05-02, 09:53 ]


[ Dodano: 2016-05-02, 09:56 ]
Dodam ze pomiar był robiony na benzynie a drugi na gaze lepiej wyszedł tyko było mało gazu i zwalał na benzyne.
 
 
pavel44 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 219
Skąd: Toruń
Wysłany: 2016-05-02, 09:12   

100 km poniżej serii to już poważna sprawa. Na początku zakrec lpg i pojeździj na benzynie samej. No i diagnozuj wszystko po kolei tj przepływka, sondy, układ zapłonowy, katalizatory, klapy w kolektorze, podciśnienia. To ile miałeś gazu że Ci przezucalo? Ogólnie to muszą być jego znikome ilości żeby do tego dochodziło.
_________________
xyz
 
 
Wisien 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 27 Sty 2015
Posty: 36
Skąd: Płock
Wysłany: 2016-05-02, 09:39   

Klapy i podcisnie ok ,swiece ,filtr paliwa ,podejrzewam ze przepływka albo co z układem paliwowym,gazu było mniej niz rezerwa.
 
 
pavel44 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 219
Skąd: Toruń
Wysłany: 2016-05-02, 10:16   

Błędy Ci jakieś wywalilo? Korekty resetowales?
_________________
xyz
 
 
Wisien 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 27 Sty 2015
Posty: 36
Skąd: Płock
Wysłany: 2016-05-04, 21:11   

Wyszło jeszcz po drode ze mam brak ładowania ,przed pomiarem mocy ledwo zapalił i kulał a bateria była rozłądowana ,moze to spowodowało taki wynik .Na postoju ładowania brak do piero jak wkrece na obroty to jests prawie 13v.Jutro bede zmieniał alternator
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.