Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Problem z błędem 17538  
Autor Wiadomość
kukiluki 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 86
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2010-10-28, 11:19   [D3 03 4.2MPI/LPG ] Problem z błędem 17538

Witka,

Powtarza mi się co chwilę ten sam błąd:

17538 P1130
Rząd 1 i Rząd 2, adaptacja mieszanki (mult.) mieszanka za uboga, statyczna.

WTF??

Ktoś jest w stanie ogarnąć o co chodzi?

Wyskakuje check - autko jeździ dobrze,

po kasowaniu przez parę km dusi się do 2500obr a potem jeździ dobrze.

Po ok 50-100km znowu zapala się check ale autko jeździ dobrze.

pozdrawiam
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5074
Skąd: Těšin
Wysłany: 2010-10-28, 11:55   

Sugeruje przepływomierz, ale podobno zmieniałeś. Druga opcja - lambda.
_________________
Black Cars Matters
 
 
kukiluki 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 86
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2010-10-28, 13:07   

Ja sprawdzic czy lambady dobrze działają?
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2010-10-28, 13:26   

ehhh, widzę że walka nadal trwa...
Jak dla mnie też przepływka... zmieniałeś ją na nową czy używkę?... ASO czy zamiennik?...
Przebadaj ją VAG-iem ile pokazuje na wolnych obrotach i co ważniejsze ile pokazuje przy maksymalnych obrotach podczas jazdy.

Mam dobrego elektronika/diagnostyka poza ASO - jak chcesz kontakt to dzwoń.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5074
Skąd: Těšin
Wysłany: 2010-10-28, 14:25   

kukiluki napisał/a:
Ja sprawdzic czy lambady dobrze działają?

Diagnostyka - Pomierzyć napiecie, sprawdzić przebieg (wykres podczas pracy),
Przy sondzie jednak teoretycznie wyskoczyłby np bład 17541, ale sprawdzić możesz co by eliminować po kolei.
Co do MAFa jeszcze - na pewno jest tam właściwa ? Dobierana po VINie ?
_________________
Black Cars Matters
 
 
saab 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: Q7
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 20
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-10-28, 14:32   

Miałem taki błąd przy padniętej przepływce.
 
 
kukiluki 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 86
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2010-10-28, 17:20   

Przepływka jest nowa, boscha. Identyko miałem w aucie.

Na starej auto wcale nie chciało jeździć, dopiero po zmianie się poprawiło - no ale nie do końca.
 
 
tomekzabrze 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 340
Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 306
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2010-10-28, 17:54   

nowe przeplywki tez potrafia byc uszkodzne.... kupowales boscha w sklepie czy allegro moze kupile spodrobke podaj numer jaki kupiles i iel zaplaciles moze duzo powiedziec o tym.
 
 
kukiluki 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 86
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2010-10-28, 18:05   

Przepływka kupiona w IC - po zniżce zapłaciłem 370zł.

Na którym kanale mogę sprawdzić jak pracuje przepływka i sondy?

Na co zwracać uwagę?

[ Dodano: 2010-10-28, 21:32 ]
A przypchane katy mogą powodować takie zamulenia?
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5074
Skąd: Těšin
Wysłany: 2010-10-28, 23:44   

kukiluki napisał/a:
Na którym kanale mogę sprawdzić jak pracuje przepływka i sondy?
?

Z głowy, więc ew niech mnie ktoś poprawi:
1 grupy 003 i wartości w bloku 2 i 3
2 measuring blocks, blok silnika 001, blok 4 i 5, grupa bodaj 030 i 031, czy 32, 33
_________________
Black Cars Matters
 
 
kukiluki 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 86
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2010-10-29, 09:33   

Qrde, w większości przypadków wypada na przepływkę.

Wpienię się jak się okaże, że ta nowa też jest nie teges :(
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5074
Skąd: Těšin
Wysłany: 2010-10-29, 12:12   

Po prostu wymieniasz w IC na warunkach reklamacji - tylko zapewne cała procedura trochę potrwa.
_________________
Black Cars Matters
 
 
kukiluki 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 86
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2010-10-29, 12:31   

Sprawdziłem dominatorem poszczególne bloki:

blok 33
-0002.34% do 0003.12%
0001.50 do 53V
-0002.34% do 0003.12%
0001.50 do 53V

Blok 31
0001.00
0001.00
0001.00
0001.00

blok 28
640rpm
0015.03%
96 C

blok 1
640rpm
96 C
-0002.34% do 0002.34

blok 2
0014.28%
0002.86ms
0004.02g/s

A teraz niech mi ktoś wytłumaczy o co biega hehe
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2010-10-29, 13:01   

kukiluki napisał/a:
Sprawdziłem dominatorem poszczególne bloki:
(...)

A teraz niech mi ktoś wytłumaczy o co biega hehe

Ja spróbuję podpowiedzieć ale zaznaczam że biegły w tym nie jestem.

kukiluki napisał/a:
blok 33
-0002.34% do 0003.12%
0001.50 do 53V
-0002.34% do 0003.12%
0001.50 do 53V

Blok 31
0001.00
0001.00
0001.00
0001.00

Bloki 31, 33 to jak dobrze pamiętam sondy lambda tylko (o ile dobrze pamiętam) jeden z nich (33) pokazuje parametry na biegu jałowym i wolnych obrotach a w drugim bloku (31) patrzymy w trakcie jazdy na określonym biegu i przy określonej liczbie obrotów (parametry porównujemy do wzorcowych opisanych w instrukcjach technicznych).
Nie pamiętam jakie powinny być wartości ale jeżeli sondy "pływają" (ich wartości zmieniają się przy nawet lekkim dodaniu gazu) to tak właśnie powinno być - gorzej jest jeżeli "stoją" (pokazują stałą wartość niezależnie od obrotów silnika i dodawania gazu) bo wtedy właśnie są padnięte...
to tak w uproszczeniu ;-)

kukiluki napisał/a:
blok 28 (...)
blok 1 (...)

Nie kojarzę cóż tutaj jest :-|

kukiluki napisał/a:
blok 2
0014.28%
0002.86ms
0004.02g/s

Jeżeli to przepływka to 4g/s na wolnych obrotach nie wydaje mi się prawidłową wartością... za mało jest :-?
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
kukiluki 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 86
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2010-10-29, 13:57   

A jaką wartość prawidłową powinna mieć przepływka?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.