Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.2MPI ] wyciek oleju rzuca na laczeniu skrzyni z s  
Autor Wiadomość
irwonkas 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Irek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 44
Dołączył: 12 Lut 2016
Posty: 44
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 2016-03-10, 07:12   [D3 04 4.2MPI ] wyciek oleju rzuca na laczeniu skrzyni z s

Witam wszystkich forumowiczów mam problemik z cieknącym olejem po postoju w garażu pojawia sie plamka oleju silnikowego wygląda to tak jakby leciało na łaczeniu skrzyni z silnikiem wymienilem silikon na misce olejowej miska też była trochę zaoliwiona bo mechanik mówił ze moze to rzucać ale nic to nie pomoglo moze ktoś miał podobny problem <bezradny>
_________________
keliotan
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2016-03-10, 07:44   

Wielu miało podobny problem i jedyna rada to najpierw porządnie umyć cały silnik ciepłą wodą z jakims detergentem do mycia silnikow, przejechac kilkadziesiat kilometrow i szukac z ktorego miejsca leci, bo to ze kapie i widac kropelke na samym dole dzwonu skrzyni (najniższy punkt) nie oznacza ze to z łączenia skrzyni z silnikiem wylecialo. Moze sie okazac ze leci gdzies z góry, z boku, z jakiegos czujnika czy diabli wiedzą skąd.

Jak juz sie okaze ze leci na łączeniu (a tak sie zdarzyc może) to trzeba rwać skrzynię a to juz niewesoła robota :)
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-03-10, 21:37   

irwonkas, uszczelniacz na wyjściu wału, częsty motyw w a8, gumka za 50zł do której skrzynię trzeba zwalać <boisie>
_________________
4.2 ASG 299 km katalizatory.

Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8

-------------
 
 
Gunner 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 358
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2016-03-11, 00:15   

beyer28 napisał/a:
irwonkas, uszczelniacz na wyjściu wału, częsty motyw w a8, gumka za 50zł do której skrzynię trzeba zwalać <boisie>


W tych samochodach wszystko to jest częsty motyw <boisie>
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-03-11, 00:16   

beyer28 napisał/a:
uszczelniacz na wyjściu wału, częsty motyw w a8,


Pierwsze słysze :)
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-03-11, 06:27   

Gunner napisał/a:
W tych samochodach wszystko to jest częsty motyw

Nie oszukujmy się panowie. Większość jeździ tu autami z przedziału 10-20 lat. Tu się po prostu może już zdarzyć wszystko w tym wieku.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
irwonkas 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Irek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 44
Dołączył: 12 Lut 2016
Posty: 44
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 2016-03-11, 10:48   

ok bede sprawdzal silnik umylem teraz leze chory panowie jakis warsztat dobry kto takie rzeczy ogarnia w dolnoslaskim
_________________
keliotan
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-03-11, 11:38   

irwonkas napisał/a:
panowie jakis warsztat dobry kto takie rzeczy ogarnia w dolnoslaskim


szeryfish
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-03-12, 18:07   

Apophis napisał/a:
beyer28 napisał/a:
uszczelniacz na wyjściu wału, częsty motyw w a8,


Pierwsze słysze :)

I obyś więcej widzieć i słyszeć nie musiał :)
_________________
4.2 ASG 299 km katalizatory.

Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8

-------------
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-03-12, 18:08   

Amen :D
 
 
irwonkas 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Irek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 44
Dołączył: 12 Lut 2016
Posty: 44
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 2016-03-18, 06:21   

witam moze ktos mi powieziec co dokladnie trzeba kupic do uszczelnienia odmy po prawej to wiadomo wąż a po lewej czy sam oring czy rure plastikowa też i kawałek węża
_________________
keliotan
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-03-18, 10:47   

beyer28 napisał/a:
irwonkas, uszczelniacz na wyjściu wału, częsty motyw w a8, gumka za 50zł do której skrzynię trzeba zwalać <boisie>

Aby było ti top to trzeba jeszcze dokupić uszczelkę pokrywy i potrzeba jeszcze troszkę sylikonu na dolna część miski. Niestety do zwalenia skrzynia jak piszesz ALE jak ktoś zdziera skrzynię albo oddaje do remontu i tego nie zrobi.. Brak słów..
_________________
 
 
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2016-03-18, 10:51   

zacznij od umycia silnika i dokładnej diagnozy być może wali gdzieś z pod dekla albo zaslepki wałku i ściaka na dół, przy zwalaniu dekla i jego uszczalnianiu radze wklejać wszytskie śruby na sylikon lub wymiana na nowe z gumowymi uszczelkami śrub.
_________________
Części samochodowe online - Motostacja
 
 
irwonkas 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Irek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 44
Dołączył: 12 Lut 2016
Posty: 44
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 2016-03-18, 12:14   

napewno poci sie lewy dekiel bo jest mokry i prawa gumowa rura odmy tez na dole sie poci wiec chce wymienic komplet odmy to znaczy rury i nie wiem do konca co kupic w kape z lewej strony w chodzi rura plastikowa jest tam oring dlatego moje pytanie czy kupywac w raz z ta rura plastkikowa cxzy tylko rury olejowe

ps gdzie znajduje sie zaslepka
_________________
keliotan
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-03-18, 16:18   

Jedna z przodu po lewej a druga z tyło na prawej głowicy. Są jeszcze uszczelki pod nastawnikami.
raftor napisał/a:
lub wymiana na nowe z gumowymi uszczelkami śrub.

24 śrubki po 25zł/szt :P

Najlepiej wyczyścić rowek pokrywy i gniazda śrub, następnie wpasować dokładnie uszczelkę w każdy zakamarek i ma równo wejść. Potem tylko delikatnie przesmarować palcem olejem uszczelkę i montować śrubki na krzyż po 10nm. Nie ma bata aby podciekało.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.