Autor |
Wiadomość |
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2016-03-18, 17:35
|
|
|
irwonkas napisał/a: | ps gdzie znajduje sie zaslepk | z tyłu silnika od sciany grodziowej metalowo gumowa mały koszt 30 zł aso chyba wymieniaem u mnie sie pociła i dawało na kolektor do tego uszczelka dekla plus uszczelniacze fazatorów.
krzychu22.p1i napisał/a: | 24 śrubki po 25zł/szt |
wiem:D dlatego ja na sylikon dałem i po 20 tys km sucho, kolega zmieniał tez w 4.2 na warsztacie no i cieknie z co 2 giej śrubki, powiedzieli mu ze ma sobie kupic nowe srubki to sie przeżegnał dlatego o tym wspomniałem warto na to zwrócic uwage
co do momentu wiadomo na krzyż ale czy 10nm? w d3 one sa oporowe kręcisz do oporu i juz dalej nie pójdą choc moge sie mylić to poprawice mnie, tak cos kojarzę dawno temu juz to zmieniałem |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-03-18, 18:53
|
|
|
Te same śruby są w D2 i D3, dokręcanie 10Nm. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-03-19, 14:22
|
|
|
Jak już skrzynia zdarta to 30zl wiecej nie robi roznicy :p |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-03-19, 20:38
|
|
|
Nr 31 z rysunku poniżej.
|
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-05-06, 13:37
|
|
|
Pytanie za 100pkt, bo tak wczoraj grzebiąc przy aucie zauważyłem wyciek właśnie z łączenia skrzyni i silnika... pare miesięcy temu miałem robioną skrzynie.
Możliwe to jest zeby podczas roboty ze skrzynią nie wymienili mi tego uszczelniacza na wałku ?
Muszę tam zadzwonić i zapytać bo nie fajnie jakby za taką kasę nie chciało im się tego zmienić bo 100 przy ty to żadna różnica przecież |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
|