Autor |
Wiadomość |
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2016-06-13, 22:23
|
|
|
OK, koledzy teraz proste pytanie bo zapewne nie jeden z was wymieniał już tą poduszkę, czy jej uszkodzenie będzie miało duży wpływ na przenoszenie drgań, czy po jej wymianie była znacząca poprawa, bo nie wiem jak bardzo konieczna jest jej wymiana, boczne obydwie, po ostatniej wymianie są sprawne...:) |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-06-13, 22:26
|
|
|
paweldzwo napisał/a: | Tylko bardzo mało jest tych wsporników na alledrogo jeden chyba czy dwa, nie wiem czy to tak nie siada, i ludzie tego nie wystawiają czy jest jakiś inny powód... |
Pewnie dlatego, że większość używanych jest już naderwane
paweldzwo napisał/a: | Swoją drogą nie wiedziałem że zderzak trzyma się na 6 śrubach... |
Nie jest to prawdą
drago_o napisał/a: | Przepraszam 8. Jeszcze dwie od góry |
To chyba masz u siebie jakieś spore braki... bo od góry w przed-lifcie powinno być 9 a w po-lifcie 7 |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2016-06-13, 22:39
|
|
|
Foss, jak sądzisz, czy konieczna jest wymiana tej poduszki, czy można sobie odpuścić jej wymianę bo nie będzie miała dużego wpływu na przenoszenie drgań? P.S napisałem do Ciebie wiadomość, jakbyś znalazł chwilę na odpisanie, byłbym zobowiązany... |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-06-14, 05:00
|
|
|
FOSS napisał/a: | To chyba masz u siebie jakieś spore braki... bo od góry w przed-lifcie powinno być 9 a w po-lifcie 7 |
Tak to jest jak się coś pisze nie skupiając się w pełni Od góry osłona jest dowalona przecie śróbkami jeszcze oprócz samego zderzaka |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-06-14, 08:50
|
|
|
paweldzwo napisał/a: | Foss, jak sądzisz, czy konieczna jest wymiana tej poduszki, czy można sobie odpuścić jej wymianę bo nie będzie miała dużego wpływu na przenoszenie drgań? |
Generalnie należałoby wymienić.... i może mieć wpływ na przenoszenie drgań.
Ale są tacy co długo jeżdżą z naderwaną albo urwaną i nic im to nie przeszkadza.
Jedno jest pewne... silnik ci na skrzyżowaniu od tego nie wypadnie
paweldzwo napisał/a: | P.S napisałem do Ciebie wiadomość, jakbyś znalazł chwilę na odpisanie, byłbym zobowiązany... |
Ale że PW?... czy na maila?... nic nie dostałem |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2016-06-14, 10:03
|
|
|
PW, ponowiłem... Dzięki wszystkim na podpowiedź, za jakiś czas ogarnę temat ale chyba tylko nowa bo używki widzę że nawet po 600zł a często siadają to kompletna głupota dawać tyle za używkę gdzie a za nie wiele więcej kolega załatwi mi nową z ASO za zachodnią granicą .... |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-06-14, 10:37
|
|
|
Zadnej uzywki gra nie warta swieczki ... jak rozdłubiesz przod to nie bedziesz mial watpliwosci ze dobrze wybrales |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2016-06-14, 10:44
|
|
|
Dużo pracy żeby ten przód zdjąć....? Ciężko schodzi? Wystarczy tylko odsunąć, rurki od klimy itd nie trzeba odkręcać? |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-06-14, 11:26
|
|
|
generalnie zrzucałem raz samemu nie jest to az takie trudne...
tu masz instruktaż z youtube w trybie przyspieszonym https://www.youtube.com/watch?v=i-vJw7O6L_Q
klimy nie musisz rozsprzegać ja nie rozłanczałem ale chłodnice wody wiadomo
jak masz troche wolnego czasu to dłubniesz samemu
na forum juz było omawiane co i jak napewno znajdziesz .. |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2016-06-14, 21:46
|
|
|
O ile boczne poduszki silnika i skrzyni mają za zadanie niwelować siły skrętne podczas zmiany obrotów silnika (zwłaszcza zwiększania obrotów), oraz związane z pracą wału napędowego, to ta poduszka o której piszesz ma za zadanie stabilizować silnik podczas przyspieszania i hamowania silnikiem. Zapobiega "wyrywaniu" przodu silnika do dołu lub do góry (względem przedniej osi). Być może była źle ustawiona - sama poduszka posiada pierścień który trzeba po zamontowaniu ustawić. Niektóre wersje bodajże były z czujnikiem, ale były także wersje bez czujnika, więc możesz nie mieć komunikatu o błędzie. Jeździć od biedy z tym się da, ale wiadomo, że lepiej wymienić - nie bez powodu to wstawiono. Jeszcze przy quattro poduszka ta tak mocno nie dostaje w kość, ale gorzej jest przy ośce. Także tak jak Damian pisze - lepiej wymienić. Pogarszający się stan poduszki będziesz odczuwał po pracy silnika, zwłaszcza przy gwałtownym przyśpieszaniu. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|
|
|
|