Autor |
Wiadomość |
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
|
|
|
TPN
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 37 Dołączył: 05 Gru 2018 Posty: 36 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 2019-01-04, 14:58
|
|
|
Sonda nr 1
Sonda nr 2
Czyli bez roznica czy jedna czy druga ?
B1 S1 to sonda przed katem po stronie pasazera ? Prosze o potwierdzenie |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2019-01-04, 16:52
|
|
|
1 regulacyjna przed katalizatorem, strona prawa (strona pasażer).
W D3 często jednak problemem jest wiązka a nie sama sonda, więc sprawdzić, czy po wymianie nie będzie tego samego błędu |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
TPN
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 37 Dołączył: 05 Gru 2018 Posty: 36 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 2019-01-06, 10:45
|
|
|
Uzywka nie jest droga wiec wole na wszelki wypadek ja miec zeby potem auto pare dni nie stalo..
Czyli jako numer zamowic ? |
|
|
|
|
|
|
|
Arthur
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6-speed manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2,cq V8,90Q B2,RS4b7,A7
Pomógł: 5 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2011 Posty: 204 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2019-01-06, 16:36
|
|
|
przed katem 1K0 998 262 D
za katem 1K0 998 262 |
|
|
|
|
TPN
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 37 Dołączył: 05 Gru 2018 Posty: 36 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 2019-01-07, 15:43
|
|
|
Podajesz mi numer nowej, a ja szukam uzywanej bo nowe podobne szybko padaja |
|
|
|
|
|
|
|
czaruś
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Wrz 2013 Posty: 120 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 2019-04-14, 12:21
|
|
|
Koledzy czy są sprawdzone zamienniki oryginalnych sond ? Przednie ( 1K0998262D - 1050zł/szt. ) i tylne ( 1K0998262 - 878zł/szt. ) |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2019-04-15, 09:54
|
|
|
BOSCH |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
zabawiking
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jurek
Jeżdzę: D3, 4.2 BFM
Dołączył: 21 Lis 2016 Posty: 49 Skąd: Okolice wieliczki
|
Wysłany: 2019-04-17, 11:32
|
|
|
U mnie wybita było podgrzewanie na B2 S1, ale zdecydowałem się wymienić obie przed katem. Zakupione u naszego kolegi (Michał - dziękuję) obie Bosch.
Powiem Wam że auto dostało takiej korby że aż nie mogę w to uwierzyć. Polecam wszystkim wymianę na nowe sondy - mimo że nie ma błedów na starych.
Oczywiście wymiana wymagała zdjęcia kolektora dolotowego i od razu wymiany pod nim uszczelek. Ale to nie jest jakaś kosmiczna operacja. Warto się natomiast zaopatrzyć w dobry klucz do sond bo dostęp jest dość cięzki (zwłaszcza do B1 S1) |
|
|
|
|
Guner
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: audi A8 d3, BMW x5
Wiek: 47 Dołączył: 13 Lis 2014 Posty: 3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2019-04-17, 17:16
|
|
|
Ile zamienniki Boscha kosztuja? Wiecie moze? |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-04-23, 16:08
|
|
|
oklo 350 |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2019-04-24, 07:13
|
|
|
zabawiking napisał/a: |
Oczywiście wymiana wymagała zdjęcia kolektora dolotowego i od razu wymiany pod nim uszczelek. Ale to nie jest jakaś kosmiczna operacja. Warto się natomiast zaopatrzyć w dobry klucz do sond bo dostęp jest dość cięzki (zwłaszcza do B1 S1) |
B2 wymieniałem bez demontażu kolektora ssącego od góry.
Wyleciała tylko przepustnica z rurą dolotową. (i tak trzeba demontować bo kable lecądo nadkola od sond)
Fakt lekko nie jest bo ledwo co przedłużka włazi
Klucz stosowałem taki:
|
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Kolczyk2100
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 38 Dołączył: 29 Maj 2019 Posty: 31 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 2019-06-09, 21:57
|
|
|
a jam mam inny problem wywala mi błędy
16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold
P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded
16814 - Catalyst System: Bank 2: Efficiency Below Threshold
P0430 - 002 - Lower Limit Exceeded
i teraz pytanie czy to może być spowodowane uszkodzonym czujnikiem temperatury bo ostatnio wywaliło mi że silnik jest przegrzany a tem. na zegarze nawet nie drgnęła, lub czy to wina lpg, wiem ze to sondy za katami i że niby zapchane , czujnik na pewno na dniach wymienię tylko ciągle wraca mi check na desce (i wydaje mi sie że za dużo pali jechałem ostatnio trasę i spaliła mi 18 litrów gazu a na kompie pokazuje 13 litrów. wiem że podstawą jest diagnostyka ale nie wiem jaki kabelek kupić, do mojej a6 c5 lata zwykły kkl no ale tu nie lata ( jedynie co moge to skasować i odczytać błędy) . pomóżcie |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2019-06-09, 23:02
|
|
|
Kolczyk2100 napisał/a: | a jam mam inny problem wywala mi błędy |
Katalizatory już pewnie nie mają swojej sprawności.
Czas pomyśleć nad ich wymianą. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Kolczyk2100
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 38 Dołączył: 29 Maj 2019 Posty: 31 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 2019-06-10, 21:25
|
|
|
Ok dzięki foss ale czy to może mieć wpływ na spalanie czy nie, bo z tego co się orientuję te sondy są tylko inspekcyjne a przed katem są do korekty pracy silnika chyba że się mylę, pozdrawiam |
|
|
|
|
|