Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Sondy lambda numer oznaczenie  
Autor Wiadomość
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1010
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2019-01-03, 16:21   

Sondy przed katem to szerokopasmowe (sterujące) /5 przewodów/.
Sondy za katem to 1V (4 przewody).
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
TPN 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 36
Dołączył: 05 Gru 2018
Posty: 36
Skąd: Wawa
Wysłany: 2019-01-04, 14:58   

Sonda nr 1

Sonda nr 2

Czyli bez roznica czy jedna czy druga ?

B1 S1 to sonda przed katem po stronie pasazera ? Prosze o potwierdzenie
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5070
Skąd: Těšin
Wysłany: 2019-01-04, 16:52   

1 regulacyjna przed katalizatorem, strona prawa (strona pasażer).
W D3 często jednak problemem jest wiązka a nie sama sonda, więc sprawdzić, czy po wymianie nie będzie tego samego błędu :]
_________________
Black Cars Matters
 
 
TPN 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 36
Dołączył: 05 Gru 2018
Posty: 36
Skąd: Wawa
Wysłany: 2019-01-06, 10:45   

Uzywka nie jest droga wiec wole na wszelki wypadek ja miec zeby potem auto pare dni nie stalo..


Czyli jako numer zamowic :D ?
 
 
Arthur 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6-speed manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2,cq V8,90Q B2,RS4b7,A7
Pomógł: 5 razy
Wiek: 42
Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 203
Skąd: Kraków
Wysłany: 2019-01-06, 16:36   

przed katem 1K0 998 262 D
za katem 1K0 998 262
 
 
TPN 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 36
Dołączył: 05 Gru 2018
Posty: 36
Skąd: Wawa
Wysłany: 2019-01-07, 15:43   

Podajesz mi numer nowej, a ja szukam uzywanej bo nowe podobne szybko padaja :)
 
 
czaruś 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy
Wiek: 46
Dołączył: 25 Wrz 2013
Posty: 120
Skąd: szczecin
Wysłany: 2019-04-14, 12:21   

Koledzy czy są sprawdzone zamienniki oryginalnych sond ? <bezradny> Przednie ( 1K0998262D - 1050zł/szt. ) i tylne ( 1K0998262 - 878zł/szt. ) <faktycznie>
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5070
Skąd: Těšin
Wysłany: 2019-04-15, 09:54   

BOSCH
_________________
Black Cars Matters
 
 
zabawiking 

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jurek
Jeżdzę: D3, 4.2 BFM
Dołączył: 21 Lis 2016
Posty: 49
Skąd: Okolice wieliczki
Wysłany: 2019-04-17, 11:32   

U mnie wybita było podgrzewanie na B2 S1, ale zdecydowałem się wymienić obie przed katem. Zakupione u naszego kolegi (Michał - dziękuję) obie Bosch.
Powiem Wam że auto dostało takiej korby że aż nie mogę w to uwierzyć. Polecam wszystkim wymianę na nowe sondy - mimo że nie ma błedów na starych.
Oczywiście wymiana wymagała zdjęcia kolektora dolotowego i od razu wymiany pod nim uszczelek. Ale to nie jest jakaś kosmiczna operacja. Warto się natomiast zaopatrzyć w dobry klucz do sond bo dostęp jest dość cięzki (zwłaszcza do B1 S1)
 
 
Guner 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: audi A8 d3, BMW x5
Wiek: 46
Dołączył: 13 Lis 2014
Posty: 3
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-04-17, 17:16   

Ile zamienniki Boscha kosztuja? Wiecie moze?
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4796
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2019-04-23, 16:08   

oklo 350
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 40
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2019-04-24, 07:13   

zabawiking napisał/a:

Oczywiście wymiana wymagała zdjęcia kolektora dolotowego i od razu wymiany pod nim uszczelek. Ale to nie jest jakaś kosmiczna operacja. Warto się natomiast zaopatrzyć w dobry klucz do sond bo dostęp jest dość cięzki (zwłaszcza do B1 S1)

B2 wymieniałem bez demontażu kolektora ssącego od góry.
Wyleciała tylko przepustnica z rurą dolotową. (i tak trzeba demontować bo kable lecądo nadkola od sond)
Fakt lekko nie jest bo ledwo co przedłużka włazi
Klucz stosowałem taki:

_________________

 
 
Kolczyk2100 

Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 37
Dołączył: 29 Maj 2019
Posty: 31
Skąd: Stargard
Wysłany: 2019-06-09, 21:57   

a jam mam inny problem wywala mi błędy <bezradny>
16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold
P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded
16814 - Catalyst System: Bank 2: Efficiency Below Threshold
P0430 - 002 - Lower Limit Exceeded
i teraz pytanie czy to może być spowodowane uszkodzonym czujnikiem temperatury bo ostatnio wywaliło mi że silnik jest przegrzany a tem. na zegarze nawet nie drgnęła, lub czy to wina lpg, wiem ze to sondy za katami i że niby zapchane , czujnik na pewno na dniach wymienię tylko ciągle wraca mi check na desce (i wydaje mi sie że za dużo pali jechałem ostatnio trasę i spaliła mi 18 litrów gazu a na kompie pokazuje 13 litrów. wiem że podstawą jest diagnostyka ale nie wiem jaki kabelek kupić, do mojej a6 c5 lata zwykły kkl no ale tu nie lata <blee> ( jedynie co moge to skasować i odczytać błędy) . pomóżcie
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2019-06-09, 23:02   

Kolczyk2100 napisał/a:
a jam mam inny problem wywala mi błędy <bezradny>

Katalizatory już pewnie nie mają swojej sprawności.
Czas pomyśleć nad ich wymianą.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Kolczyk2100 

Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 37
Dołączył: 29 Maj 2019
Posty: 31
Skąd: Stargard
Wysłany: 2019-06-10, 21:25   

Ok dzięki foss ale czy to może mieć wpływ na spalanie czy nie, bo z tego co się orientuję te sondy są tylko inspekcyjne a przed katem są do korekty pracy silnika chyba że się mylę, pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.