Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 02 3.7MPI ] Błąd na Fisie  
Autor Wiadomość
slawek35 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: sławek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 02 Lis 2017
Posty: 6
Skąd: velsen-noord nl
Wysłany: 2017-11-16, 15:55   [D3 02 3.7MPI ] Błąd na Fisie



Witam mam problem z tym komunikatem ok 5 dni temu pokazał się podłączyłem kompa wyświetlił się błąd czujnika hamulca . Kupiłem wymieniłem błędy wykasowałem i dalej mi to się wyświetla . Wymieniłem tylnie klocki bo pokazywał się błąd zakodowałem na 14 mm i błąd klocków znikł . dziś podłączyłem znowu kompa i na hamulcu postojowym mam 2 błędy czy one mogą być przyczyną tego komunikatu
.
Adres 53: Hamulec postojowy Plik etykiet: 4E0-910-801.clb
Oznaczenie elementu: 4E0 910 801 C HW: 4E0 907 801 A
Komponent i/lub wersja: EPB A32C0220 H02 0220
Kodowanie: 0000331
Kod serwisu: WSC 80093 222 183701
VCID: 1F4CDBE0CEBDDDB9F0-804A
Kody błędów zostały skasowane.

2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
02596 - Klocki hamulcowe z tyłu zużyte
008 - Niezrozumiały sygnał
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01111000
Priorytet błędu: 6
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 108
Wskaźnik czasu: 0

Ramka zamrożona:
Napięcie: 9.94 V
Zliczanie: 61

02596 - Klocki hamulcowe z tyłu zużyte
002 - Dolna wartość skrajna przekroczona
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100010
Priorytet błędu: 6
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 108
Przebieg: 290256 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2017.11.16
Czas: 13:18:03

Ramka zamrożona:
Napięcie: 10.77 V
Zliczanie: 60
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5074
Skąd: Těšin
Wysłany: 2017-11-16, 16:14   

Wymieniałeś tył, a ..patrzyłeś na przód ?
_________________
Black Cars Matters
 
 
slawek35 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: sławek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 02 Lis 2017
Posty: 6
Skąd: velsen-noord nl
Wysłany: 2017-11-16, 16:17   

Tak przód był wymieniany ok miesiąc temu może za dużą wartość wpisałem . Czy jest możliwość wyłączenia czujników zużycia klocków z tyłu . chyba żeby zrobić nastawy podstawowe
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2017-11-16, 17:12   

slawek35 napisał/a:
Czy jest możliwość wyłączenia czujników zużycia klocków z tyłu.
chyba żeby zrobić nastawy podstawowe

Nie ma możliwości wyłączyć bo z tyłu nie ma czujnika zużycia klocków.
Grubość klocka czytana jest przez silniczki hamulca postojowego.

A błędy mówią przecież same za siebie: "Klocki hamulcowe z tyłu zużyte"
W tym kierunku należy diagnozować dalej jak chociażby sprawdzić czy sterownik zapisał poprawnie grubość klocków.

Permanentny błąd zużycia tylnych klocków może być efektem usterki w zakresie hamulca postojowego albo po prostu usterki samego sterownika.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
slawek35 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: sławek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 02 Lis 2017
Posty: 6
Skąd: velsen-noord nl
Wysłany: 2017-11-17, 21:27   

Temat do zamknięcia zrobione
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-11-17, 21:31   

Napisz co było przyczyną, pomoże to potomnym <okok>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
slawek35 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: sławek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 02 Lis 2017
Posty: 6
Skąd: velsen-noord nl
Wysłany: 2017-11-18, 20:17   

tydzień temu dałem auto do mechanika bo zapalił mi się komunikat o klockach z tyłu wymienił kontrolka zgasła zakodował w sterowniku było zapisane 14 mm ale wyrzuciło mi błędy zacisków . Pół nocy kopałem po różnych forach i nic . Wczoraj pojechałem do ASO (holenderskiego ) to stwierdzili ze muszę wymienić zaciski lub sterownik no po zapytaniu o cenę to i kopara opadła . Ale ze ja upierdliwy i mechanika robotę postanowiłem sprawdzić pojechałem na warsztat samoobsługowy i dawaj na nowo wszystko od początku klocki wyciągnąłem przeczyściłam wszystko przewody elektryczne wyciągnąłem obejrzałem i co się okazało dwie wtyczki były pęknięte o dziwo w tym samym miejscu (może mechanik napsuł ) wysuszyłem zakleiłem wyschło i na nowo wszystko założyłem klocki zmierzyłem okazało się że mają 12 mm nie 14 (chyba niema znaczenia ) błędy skasowałem i wszystko gra błąd znikł z Fisu i z kompa .
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2017-11-19, 13:28   

slawek35 napisał/a:
... błędy skasowałem i wszystko gra błąd znikł z Fisu i z kompa .

Ale pamiętaj, że musisz jeszcze wymienić zaciski lub sterownik - skoro w ASO tak powiedzieli to chyba wiedzą co mówią <faktycznie>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-11-19, 19:18   

Grubość jaką wpiszesz ma w sumie znaczenie do wyświetlenia kolejnego błędu jak będą się kończyły.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
slawek35 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: sławek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 02 Lis 2017
Posty: 6
Skąd: velsen-noord nl
Wysłany: 2017-11-21, 20:44   

FOSS napisał/a:
Ale pamiętaj, że musisz jeszcze wymienić zaciski lub sterownik - skoro w ASO tak powiedzieli to chyba wiedzą co mówią <faktycznie>


Jak byśmy słuchali ASO to byśmy musieli wymienić 70% części w aucie :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.