Ogłoszenie 

Opony samochodowe Felgi Audi A8 opony width= Porównywarka OC mfind forum a8 zabezpieczenie samochodu przed kradzieżą Tarcze, hamulce
Opony
samochodowe
Felgi Audi A8
Opony samochodowe
Porównywarka OC
Sprawdzanie VIN
Niedźwiedź-LOCK
Układ hamulcowy

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI/LPG ] uboga mieszanka  
Autor Wiadomość
mario3231 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 47
Dołączył: 06 Mar 2016
Posty: 105
Skąd: siedlce
Wysłany: 2020-07-18, 21:37   [D3 03 4.2MPI/LPG ] uboga mieszanka

Witam . Posiadam audi a8 d3 4,2 bfm ,ostatnio zobaczyłem że na jak jeżdżę na benzenie to korekty długoterminowe pod obciążeniem idą na plus tak do 20, zrobiłem logi grupy 32-33-02 . Samochód jeździ dobrze , nie ma szarpnięć nie dławi sie wiec chyba z pompą paliwa wszystko jest ok. Może ktoś podpowie czym jest spowodowana uboga mieszanka . Przepławka pokazuje do 256
to moje logi

http://vaglogi.pl/log-032_033_002_Uy021.html
 
 
marekp750 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 71 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 934
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2020-07-30, 07:55   

Zawyżanie korekt spowodowane jest zazwyczaj:

1. niewydajnością pompy paliwa (włączyć drugą pompę paliwa i pojeździć, zobaczyć jak się korekty ukształtują).

2. Lewe powietrze (na biegu jałowym w temperaturze roboczej, powinno być coś koło 5.5g/s).

3. Walnięty przepływomierz.

4. Padnięte sondy lambda...

5. Zawory SAI puszczające powietrze do wydechu

i jeszcze kilka innych.
_________________
Marek
tel. 571 240 898
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 29 razy
Wiek: 42
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 928
Skąd: Łódź
Wysłany: 2020-07-30, 13:37   

marekp750 napisał/a:

1. niewydajnością pompy paliwa (włączyć drugą pompę paliwa i pojeździć, zobaczyć jak się korekty ukształtują).

i od tego bym zaczął bo jest bardzo duża szansa, że kończy się pompa w tym BFM
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

regeneracja turbosprężarki opony samochodowe
Testy opon Porównywarka OC

| Forum Audi A6 i A7 | WRC POLSKA - Części do AUDI | WRC POLSKA - Zawieszenie pneumatyczne | Chodzen.pl - Dealer, Serwis Toyota | WRC POLSKA - Pompy wspomagania |