Autor |
Wiadomość |
Korton
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 371 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2014-11-17, 10:55
|
|
|
Tak to to wyglada w D3 (zdjecia z innego forum):
Przez ten otwor trzeba wszystko rozlaczyc i wyjac pompe, dodam ze jeden z tych wezykow trzeba przedziac w srodku do lewej pompy, ciezka robota
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-11-17, 15:20
|
|
|
Pojemnośc baku by wzrosła ze 20litrów jak by wypieprzyć te niepotrzebne graty... |
|
|
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2014-11-19, 22:04
|
|
|
Trochę jak ginekolog/proktolog albo stomatolog. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
Korton
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 371 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2014-11-20, 19:25
|
|
|
pebo napisał/a: | Trochę jak ginekolog/proktolog albo stomatolog. |
Najblizej do stomatologa, tylko glebiej Nabjlizej bo pocharatalem rece o ostre kanty, wtyczki i inne wystajace. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-11-20, 19:27
|
|
|
a można było normalnie zrobić a nie pod serwis |
|
|
|
|
Paweł Szczecin
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: Tiptornic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 17 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 2014-12-31, 11:37
|
|
|
Witam kolegów, podpinam się pod temat ponieważ nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. Mam pytanie, gdzie znajduje się przekaźnik pompy paliwa J17, jaką rolę pełni jeszcze? Ostatnio, pojawił mi się check na desce i jak auto jest zatankowane poniżej pierwszej kreski nie kręci. Po podpięciu vcds wywala błąd przekaźnik pompy paliwa - zwarcie do masy.
Mój błąd ma numer:
17908 - Fuel Pump Relay (J17): Electrical Malfunction
P1500 - 004 - No Signal/Communication
Najlepszy był telefon do ASO z zapytaniem gdzie ten przekaźnik się znajduje?
odp: proszę przyjechać na diagnostykę, nie udzielamy info technicznych. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Korton
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 371 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2015-01-22, 21:13
|
|
|
Troche czasu minelo, po wymianie pompy objawy te same. Juz bylem umowiony na diagnostyke z pomiarem cisnienia paliwa, ale dzis cos drgnelo Objawy jakos caly czas mi nie wskazywaly na pompe, bo np czemu jak silnik juz sie wkreci np na 2tys-2.5tys obr/min utrzymuje te obroty, przerywa tylko podczas przyspieszania. Pomyslalem, ze moze to regulator cisnienia paliwa, poczytalem o objawach jak pada i mniej wiecej sie zgadzaly. Dzis odpialem podcisnienie od tego regulatora cisnienia i o dziwo auto chodzi elegancko, przynajmniej przy przegazowkach. Jutro zobacze jak na trasie, wyglada, ze to wszystkiemu winny regulator i nie potrzebnie wymienialem pompe paliwa (+ taki, ze mam zapasowa).
Drugi +, ze koszty regulatora cisnienia sa male. |
|
|
|
|
Korton
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 371 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2016-03-17, 22:25
|
|
|
Zapomnialem o tym watku, podsumowujac na regulatorze cisnienia sie nie skonczylo. Pierwsz pompa wymieniona nie domagala i skonczyll sie na drugiej wymianie i od tej pory po problemie. |
|
|
|
|
|
|
|
|