Autor |
Wiadomość |
xluqas
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D3
Wiek: 40 Dołączył: 28 Lis 2014 Posty: 207 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2016-11-03, 14:04 [D3 03 4.2MPI/LPG
] Wymiana pompy wspomagania
|
|
|
Witam potrzebuje informacji jak wymienić pompę wspomagania i czy trzeba ściągać pas przedni? |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2016-11-03, 14:16 Re: Wymiana pompy wspomagania
|
|
|
xluqas napisał/a: | czy trzeba ściągać pas przedni? |
Nie trzeba. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2016-11-03, 18:24
|
|
|
Wykręciłem lewą lampę i był w miarę dobry dostęp . Trzeba mieć dobre klucze . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
xluqas
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D3
Wiek: 40 Dołączył: 28 Lis 2014 Posty: 207 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2016-11-03, 19:25
|
|
|
Mam przód poliftowy ale zderzak zrzucić to chwila byle by nie pas. Dzięki Chłopaki |
_________________ Moje Audi A8 D4 i Forum do Audi A6 C6 |
|
|
|
|
|
|
|
Xavier
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Xavier
Jeżdzę: A8 D3 3.7 Quattro
Wiek: 40 Dołączył: 22 Wrz 2016 Posty: 31 Skąd: Zielona Gora
|
Wysłany: 2017-02-02, 05:26
|
|
|
xluqas napisał/a: | Mam przód poliftowy ale zderzak zrzucić to chwila byle by nie pas. Dzięki Chłopaki |
Pamiętasz jak poradziłes sobie z montażem? Czeka mnie to samo w sobotę w 3.7 D3. Nie rozumiem dlaczego niektórzy piszą coś o ściąganiu lampy? To chyba dotyczy d2? W D3 pompa jest niżej niż lampy i w sumie daleko od nich. |
_________________ A8 2004 |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2017-02-02, 09:40
|
|
|
Xavier napisał/a: | xluqas napisał/a: | Mam przód poliftowy ale zderzak zrzucić to chwila byle by nie pas. Dzięki Chłopaki |
Pamiętasz jak poradziłes sobie z montażem? Czeka mnie to samo w sobotę w 3.7 D3. Nie rozumiem dlaczego niektórzy piszą coś o ściąganiu lampy? To chyba dotyczy d2? W D3 pompa jest niżej niż lampy i w sumie daleko od nich. |
w d2 wystarczy tylko maske otwożyć |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-02-02, 13:03
|
|
|
pb41ns napisał/a: | w d2 wystarczy tylko maske otwożyć |
Tzn. że otwierasz maskę i pompa sama wypada?.... czy trzeba ją jeszcze odkręcać? |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2017-02-02, 15:04
|
|
|
trzeba trzeba, oczywiście |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
Xavier
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Xavier
Jeżdzę: A8 D3 3.7 Quattro
Wiek: 40 Dołączył: 22 Wrz 2016 Posty: 31 Skąd: Zielona Gora
|
Wysłany: 2017-02-07, 16:51
|
|
|
Witam,
Jako że nie otrzymałem żadnej odpowiedzi , a dziś jestem już dużo bogatszy o wiedze jak wymienic pompe wspomagania w D3 3.7 to pokrótce opisze moją operacje.....
Pompe wspomagania w Audi D3 przed-lift z silnikiem 3.7 (i 4.2 pewnie też) wymieniamy od spodu auta bez zdejmowania przodu. Zderzak rownież zostaje. Jedyna rzecz, ktorą demontujemy to podpinka pod silnik Pompa sama nie wypadnie jak w D2 ale po odkręceniu koła paska i 3 srub pompy mozna ją (nie łatwo) wyciągnąć. Wiem, Zrobiłem , da sie !!!!!! działa !!
Płyn jaki zalałem to Valvoline, oczywiscie spelniający normy ASO (wiecej na tym forum w innych tematach) Pompe po regeneracji zamówiłem z firmy ERA-Benelux z Belgii (trzeba miec firme i poprosić o login i password do ich e-shopu ) cena 150 euro + 120 euro kaucja zwrotna.
[ Dodano: 2017-02-09, 16:31 ]
Jest jednak róznica. Niektore z tych elektrozaworo o numerze 4E0959617C mają krućce na węże odwrocone w jedna strone a pozostałe mają dwa krućce na prawo a dwa na lewo. Ja potrzebuje te drugie. inaczej nie założe wężyka.
Pozdrawiam i dzieki za pomoc. |
_________________ A8 2004 |
|
|
|
|
Radny A8 D3
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 34 Dołączył: 15 Lut 2016 Posty: 63 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2017-10-10, 21:08
|
|
|
Witam, mam pytanie odnosnie wymiany samego lozyska w pompie wspomagania. Czy ktos z was robil cos takiego. Lozysko raz piszczy a raz nie chcialbym to zrobic bo jak zatrzyma sie calkowicie to bedzie do wymiany tez i pasek, a ostatnio nowy zakladalem. Z gory dzieki za odpowiedz. Dodam, ze poza tym lozyskiem pompa sprawujecsie bez zarzutow nie wyje i kierownica chodzi lekko. |
_________________ Kiedyś E53 4.4 teraz A8 D3 4.2 |
|
|
|
|
|
|
|
|