Autor |
Wiadomość |
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-08-23, 18:28 [D3 03 4.2MPI
] Pali sie Kontrolka ESP oraz Kontolka z pio
|
|
|
Panowie mailem słady akumulator i zerwany pasek wielorowkowy
Po naprawie odpaliłem auto i pojawiła sie kontrolka z akumulatorem ...
zaciagłem i pusciłem reczny i piszczy mi od tej pory kontrolka z piorunkami
na liczniku pali sie zółty trójkąt z strzałką w kształcie koła
a teraz błędy:
01316 ABS CONTROL MODULE
013 CHECK DTC MEMORY INTERTIMENT
01319 CONTROL MODULE FOR DISTANCE CONTROL(J428)
004 NO SIGNAL COMMUNIKATION
18256 LOAD SIGNAL
P1857 000 ERROR MESSAGE FROME ECU
aku mam teraz 12,1v prądu
czego szukać mam coś zakodować na nowo?
jakas adapracje zrobic?
reczny działa normalnie otwiera i zamykaja sie silniczki
raz jeszcze był błład
implasssible signal from left pads czy jakos tak ale po skasowaniu nie wrócił
pomózcie |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
orkaskawina
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3 W12 A6 C5 2.5 TDI
Pomógł: 21 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Lis 2012 Posty: 471 Skąd: Skawina
|
Wysłany: 2015-08-23, 19:39
|
|
|
Pierwsza sprawa to kodowanie nowego aku ale to pewnie już wiesz |
_________________ Odis Ellsa 5.3 baza 2016
http://chomikuj.pl/orkaskawina
VCDS , ODIS-s -e |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-08-23, 19:44
|
|
|
tzn ładowałem swoj , nie odlaczałem aku
teraz ma 70 procent na mmi i vcds pokazuje to samo
dlatego byl slaby bo wjezdzałem i wyjezdzałem bez ładowania
ale normalnie odpalił zanim ładowałem tylko kontrolka aku pokazała sie na fisie zółta ale przygazowałem i znikła i H wie poco ten reczny zaciagłem teraz napie... piiiii co sie zatrzymam na swiatłach albo odpalam auto
ale reczny dziala super mocno trzyma normalnie ruszam na swiatłach i sam się zwalnia
na nowo robic kalibracje silniczków i wpisywac klocki? |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
orkaskawina
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3 W12 A6 C5 2.5 TDI
Pomógł: 21 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Lis 2012 Posty: 471 Skąd: Skawina
|
Wysłany: 2015-08-23, 20:03
|
|
|
dracus6662 napisał/a: | na nowo robic kalibracje silniczków i wpisywac klocki? |
Nie zaszkodzi napewno |
_________________ Odis Ellsa 5.3 baza 2016
http://chomikuj.pl/orkaskawina
VCDS , ODIS-s -e |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-08-23, 20:14
|
|
|
no dobra bede działać jutro wieczorem |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2015-08-23, 20:55
|
|
|
Po odpięciu czy wymianie akumulatora zawsze kasować błędy. Jeśli ruszasz i włącza się sygnał to ja bym obstawiał czujnik ABS, ale to Ci wyjdzie po skasowaniu błędów. Może też być włącznik hamulca. Jak nie pomoże kasowanie, to spróbuj zrobić adaptację klocków hamulcowych (wartość grubości klocka, bez płytki). |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|
|
|
lukasz88
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: ŁUKASZ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 36 Dołączył: 26 Wrz 2014 Posty: 236 Skąd: michałowo
|
Wysłany: 2015-08-24, 06:18
|
|
|
dracus6662 napisał/a: | ale reczny dziala super mocno trzyma normalnie ruszam na swiatłach i sam się zwalnia |
Trzeba tą opcję jakoś kodować bo u mnie to nie działa?? |
_________________ łukasz88 |
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2015-08-24, 08:39
|
|
|
lukasz88 napisał/a: | Trzeba tą opcję jakoś kodować bo u mnie to nie działa?? | a jeździsz w zapiętych pasach ?
bo to działą tylko wtedy jak masz apięte pasy |
|
|
|
|
|
|
|
lukasz88
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: ŁUKASZ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 36 Dołączył: 26 Wrz 2014 Posty: 236 Skąd: michałowo
|
Wysłany: 2015-08-24, 08:51
|
|
|
A dziękuje nie wiedziałem rzadko w pasach jeżdżę i pewnie temu jak to sprawdzałem to nie działało później sprawdzę w pasach dzięki. |
_________________ łukasz88 |
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-08-24, 17:49
|
|
|
Dxiala tylko w zapietych pasach w odpietych co najwyzej wyskoczy komunikat o potrzebie zwolnienia parking brake
A jak dostac sie KATA SKRETU KIEROWNICY Steering Angle Sensor (G85) Calibration chyba jakos tak to sie nazywa...
Pali sie ten trójkąt na obrotku ,epc nie pali sie.
Nie wiem jak tam dostać sie czy w stering wheels czy w abs brakes ?
trzeba się tam jeszcze logować chyba , czy do skasowania błedu nie trzeba sie logowac
kiera nie była sciagana ani nic sie nie działo auto było przestawiane bez odpalania i stacyjki i to chyba wina trzeba skasowac błędy tylko ze w 16stering jest czysto
jak sie dostac do tego Steering Angle Sensor (G85) Calibration ? |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2015-08-24, 22:40
|
|
|
dracus6662 napisał/a: | Dxiala tylko w zapietych pasach w odpietych co najwyzej wyskoczy komunikat o potrzebie zwolnienia parking brake
A jak dostac sie KATA SKRETU KIEROWNICY Steering Angle Sensor (G85) Calibration chyba jakos tak to sie nazywa...
Pali sie ten trójkąt na obrotku ,epc nie pali sie.
Nie wiem jak tam dostać sie czy w stering wheels czy w abs brakes ?
trzeba się tam jeszcze logować chyba , czy do skasowania błedu nie trzeba sie logowac
kiera nie była sciagana ani nic sie nie działo auto było przestawiane bez odpalania i stacyjki i to chyba wina trzeba skasowac błędy tylko ze w 16stering jest czysto
jak sie dostac do tego Steering Angle Sensor (G85) Calibration ? |
A skad wiesz ze masz błąd : Steering Angle Sensor (G85) Calibration
Do kalibracji trzeba sie logowac w VCDS CODING II- jak się nie mylę w kanale 16
Ostatnio to przerabialem po wymianie modułu kiery. |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-08-25, 04:13
|
|
|
bo pali się ten trójkąt własnie a w stering wheel niema błędu a po walnietym pasku sie nadziałało od phania auta bez zaplonu i niskiego stanu aku i trza sie wlasnie logowac tylko w której grupie i zrobic kalibracje |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-08-26, 20:40
|
|
|
ok a więc tak
hamulce :
klocki wpisane
test zrobiony
błędów brak
Kierownica:
test zrobiony
ustawiona
czujnik kiery test : OK
Nadal pali sie trókąt w kole czyli ESP
Nie działa przycisk od ESP tzn żadnej reakcji jak go naciskam
błędy jakie znalazłem to
[53 ] parking brake
01316 abs control module check dtc memory intetiment
[03] abs brake
18256 load signal
P1857 Error message frome ecu
0003 control module defective
efekt taki
ręczny normalnie działa
na fisie piszczy jak przekrocze 30 kontrolkaz piorunkami
na obrotomierzu pali sie kontrolka esp
może cos jeszcze zakodować przekodować? |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2015-08-26, 22:19
|
|
|
sterownik abs nie widzi obciazenia silnika dlatego wali błedem |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|