Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI ] Problem z ogrzewaniem, dwa błędy na vagu.  
Autor Wiadomość
LuxAudi 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Lukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Dołączył: 16 Lis 2017
Posty: 26
Skąd: Opole
Wysłany: 2018-09-26, 18:26   [D3 03 4.2MPI ] Problem z ogrzewaniem, dwa błędy na vagu.

Witam Serdecznie,

Mój problem polega na tym że jest kompletny brak nadmuchu z ciepłym powietrzem, jedynie zimne.
Samochod się nie grzeje jest idealne 90s, temperature też łapie dość szybko.
Podłączyłem pod Vag oto błędy:








Proszę o poradę, czy to jakoś czujni czy silniczek w nagrzewnicy.

Pozdrawiam

[ Dodano: 2018-09-30, 00:09 ]
Czy nikt nie jest w stanie podpowiedzieć ?
<bezradny>
Co może być przyczyną?
Napewno odpada padnięty termostrat ponieważ auto szybko nagrzewa się do 90 % i tak trzyma.

Jak najlepiej odpowietrzyc układ w Audi A8 D3 4.2 ?
<bezradny>
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5071
Skąd: Těšin
Wysłany: 2018-09-30, 00:46   

Nic nie trzeba odpowietrzac.
Twoj tester troche do d.. pokazuje wyjasnienie bledu (bledne tlumaczenie), ale problem dotyczy tego samego:
https://www.audiworld.com...t-code-2915080/
_________________
Black Cars Matters
 
 
LuxAudi 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Lukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Dołączył: 16 Lis 2017
Posty: 26
Skąd: Opole
Wysłany: 2018-09-30, 02:01   

Dzięki za informację.

Z tego co widać z schematu G113 jest gdzieś po środku nagrzewnicy, według was trzeba wyciągać całą deskę rozdzielcza czy wystarczy wykręcić schowek lub dół pod kierownicą?
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5071
Skąd: Těšin
Wysłany: 2018-09-30, 02:02   

Jak bedziesz w stanie zdjac srodek dolu deski to wyjdzie bez sciagania gory.
_________________
Black Cars Matters
 
 
LuxAudi 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Lukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Dołączył: 16 Lis 2017
Posty: 26
Skąd: Opole
Wysłany: 2018-09-30, 12:00   

Dobrze , schowek miałem już wyciągnięty więc może i dam radę wyciągać jakoś dół deski. :]

[ Dodano: 2018-09-30, 18:07 ]
Znacie jakieś dobre i sprawdzone sposoby na oczyszczenie układu.
Odkreciłem schowek i dostałem się do boku nagrzewnicy, odkreciłem opaskę z jednego dolnego węża i leciało bardzo mało płynu i było też dość dużo czarnego syfu. Więc może problem to zawalona nagrzewnica ? <bezradny>
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1789
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2018-09-30, 19:14   

Na podszybiu masz elektrozawory , odkręć oba węże i zwykłym ciśnieniem " ogrodowym " przepłukać możesz . Poszukaj na forum było opisywane .

https://www.a8team.pl/d3-...rzem-vt8588.htm
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-09-30, 20:33   

Zdejmij wtyczki z elektrozaworów. Wtedy pozostaną w pozycji otwartej i powinno wiac ciepłym. Jesli masz nadal zimno to albo zawory sa przytkane albo co bardziej prawdopodobne to masz zapchane nagrzewnice.

Jest jeszcze opcja ze masz LPG. Jesli podpieli sie pod elektrozawory bez dławika to moze byc brak ogrzewania. Musisz stłumic przepływ przez parownik.
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
LuxAudi 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Lukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Dołączył: 16 Lis 2017
Posty: 26
Skąd: Opole
Wysłany: 2018-09-30, 20:45   

Dobrze dzięki za informację.

Elektro zaworu w podszybiu są połączone z tymi wężami gdzie są dwa odpowieczniki?
Jak najlepiej dostać się do tym elektrozaworow w którym miejscu są?
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1789
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2018-10-01, 06:14   

Zdejmij podszybie od strony pasażera i obok filtra pyłkowego .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.