Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-07-22, 21:11
|
|
|
Mój znajomy ma sklep i od 10lat kupuje te bosche i mozliwe że ma dobre dojscie bo zawsze są kosa |
|
|
|
|
|
|
|
ulises
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 08 Sie 2013 Posty: 77 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: 2014-07-23, 06:13
|
|
|
zaraz ide do garazu, moglby mi ktos podpowiedziec jak spradzic czy wszystkie cele pracuja tak samo? |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-07-23, 06:57
|
|
|
Najlepiej podjechać do jakiegos elektryka i podłaczy akutester i bedzie wszystko jasne. |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-07-23, 14:04
|
|
|
Apophis napisał/a: | Najlepiej podjechać do jakiegos elektryka i podłaczy akutester i bedzie wszystko jasne. |
Dokładnie da mu obciążenie i wyjdzie czy trzyma czy nie. Ale może być też tak jak u mojego ojca. Sprawdzane na testerze niby ok a postał 2 dni i nie było prądu. Wystarczyło go wzbudzić i już było przez jakiś czas ok. Oczywiście 2 cele siadły. Aku poszedł do wymiany |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-07-23, 16:23
|
|
|
Tester boscha który miałem w reku pokazuje parametry i stan aku. To jest jak vag do audi. Wystarczy pod klemy podłaczyć. |
|
|
|
|
ulises
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 08 Sie 2013 Posty: 77 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: 2014-07-23, 19:46
|
|
|
Sprawdzialem ze sa korki w akumulatorze ale kwasu jest dosc duzo. Taki tester nie ma mozliwosci zepsucia tak wrazliwej elektroniki? |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-07-23, 19:51
|
|
|
Nic autu się nie stanie. On ma na celu dać maksymalne obciążenie na akumulator i sprawdzić jego kondycję.
Jednego razu jak pojechałem testować to wróciłem z nowym aku bo stary podczas testu padł do imentu i nie mogłem odpalić auta już |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
ulises
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 08 Sie 2013 Posty: 77 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: 2014-07-23, 20:24
|
|
|
No to dobrze wiedziec, jutro juz beda tabliczki wiec bede powoli dopieszczac |
|
|
|
|
|
|
|
ulises
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 08 Sie 2013 Posty: 77 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: 2014-07-28, 20:01
|
|
|
Mam jeszcze pytanie odnośnie akumulatora a mianowicie, dzisiaj oddałem autko do lakiernika i musial sciagnac tylni zderzak wiec odpial akumulator zeby dojsc do srub. Czy po podpieciu trzeba bedzie zrobic adaptacje starego aku? |
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2014-07-28, 20:02
|
|
|
Nie. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|
|
|
|