Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI ] problem z temperatura silnika i chlodzenie  
Autor Wiadomość
dober audi a8 
Użytkownik


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: dsg
Zasilanie: PB
Imię: adam
Jeżdzę: A8
Wiek: 42
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 9
Skąd: cambridge
Wysłany: 2009-10-11, 19:16   [D3 03 4.2MPI ] problem z temperatura silnika i chlodzenie

witam wszystkich w dziale technicznym:)
nie moge znalezc tematu takiego z jakim mam problem.
mianowicie mam audi a8 4.2 2003 rok d3 problem z temperatura silnika tzn.kiedy silnik dostanie swoja temp.czyli jak sie orjetuje powinna byc 92/97 stopni bylem w serwisie i okazalo sie ze mam 110stopni powiedzieli zebym sie nie martwil odeslali mnie tak jakby z kwitkiem ale nie daje mi to spokoju poniewaz bo wentylator chlodzi mi silnik caly czas a tak nie powinno byc jak sie orjetuje.sprawdzalem czy to moze termostat ale raczej nie bo gorace powietrze do kabiny leci,czujnik wody mialem zmieniany ostatnio bo jak nazimnym odpalalem to juz wentylator sie wlaczal.prosze o pomoc z gory dzieki
 
 
kuczlaw
[Usunięty]

Wysłany: 2009-10-11, 19:18   

Ile stopni masz na wskaźniku, ile z podpiętym VAGiem a ile z włożonym termometrem do zbiorniczka ? Jak to potwierdzisz i napiszesz to pomyślimy dalej ;)
 
 
dober audi a8 
Użytkownik


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: dsg
Zasilanie: PB
Imię: adam
Jeżdzę: A8
Wiek: 42
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 9
Skąd: cambridge
Wysłany: 2009-10-11, 19:33   

na liczniku 90 trzyma ale dzis zauwarzylem ze nawet czasami poza troszke nie mam takiego termometru zeby zmierzyc a w serwisie mi powiedzieli ze mam 110 a glupie pyt.coto vag?
 
 
kuczlaw
[Usunięty]

Wysłany: 2009-10-11, 19:48   

VAG to diagnoza komputerowa :)
dober audi a8 napisał/a:
a w serwisie mi powiedzieli ze mam 110

A na jakiej teorii sie oparli ? Czyżby na VAGu ? Podłączali go pod komputer ?
 
 
wojti_sopot 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: A8
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 152
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2009-10-11, 19:57   

Witam.
Zrób taką próbę, nagrzej silnik do tych niby 90, na wolnych obrotach otwórz maskę, teaz najważniejsze, przez śrubokręt spróbuj zatrzymać wentylator chłodnicy wody, gdy się zatrzyma bez większych oporów to znaczy że wiskoza do wymiany. Jeżeli poczujesz duży opór i śmigło nie stanie to może ci zostać czujnik temperatury lub termostat do wymiany. Twoje 110 stopni na dłuższą metę wypłucze ci uszczelkę pod głowicą, kwestia czasu. A Vagina to takie coś co pokazuje różne rzeczy na kompie. :shock:
 
 
dober audi a8 
Użytkownik


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: dsg
Zasilanie: PB
Imię: adam
Jeżdzę: A8
Wiek: 42
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 9
Skąd: cambridge
Wysłany: 2009-10-11, 19:57   

podlaczyli pod komputer i powiedzial ze zadnych bledow elektronicznych nie ma ale temp.110 czyli z kompa
 
 
wojti_sopot 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: A8
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 152
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2009-10-11, 20:11   

Witam.
To zostaje viskoza, termostat, lub czujnik temperatury.
 
 
kuczlaw
[Usunięty]

Wysłany: 2009-10-11, 20:13   

wojti_sopot napisał/a:
To zostaje viskoza, termostat, lub czujnik temperatury.


Czujnik wyszedł by na VAGu jakby był walniety, termostat raczej by zaniżał temperaturę na wskaźniku ...
 
 
dober audi a8 
Użytkownik


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: dsg
Zasilanie: PB
Imię: adam
Jeżdzę: A8
Wiek: 42
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 9
Skąd: cambridge
Wysłany: 2009-10-11, 20:26   

kombinowalem z tym srubokretem ale nie ma opcji zeby stanol szybciej wiatrak sie rozpadnie wiec nie wim pojade juro do nich jeszcze raz
i zostawie auto niech kombinuja! a czujnik wody byl wymieniany jakies 2 mies temu
 
 
wojti_sopot 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: A8
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 152
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2009-10-11, 20:45   

Witam
To zostaje termostat. Może nie chce im się po prostu robić (dużo rozkładania). Szkoda uszczelek pod głowicą. Ja u siebie miałem viskozę padniętą, dwa razy złapał w korku 110-120 stopni i to tylko przez 3 dni zanim wymieniłem i teraz coś z lewej strony mi podcieka i myślę że to właśnie uszczelka pod głowicą z powodu temp.
 
 
dober audi a8 
Użytkownik


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: dsg
Zasilanie: PB
Imię: adam
Jeżdzę: A8
Wiek: 42
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 9
Skąd: cambridge
Wysłany: 2009-10-11, 21:25   

no wlasnie sie boje troszke tego i jutro sie umowie a we wtorek zaprowadze dzieki za podpowiedzi odpisze jak to sie skonczy pozdro
 
 
paulo79 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 575
Skąd: Lubin
Wysłany: 2009-10-12, 13:18   

z tym visciem to nie tak do konca bo dobre visco tez sie zatrzyma palcami jesli nie jest zalaczone bo zalaczone trudno zatrzymac.Ja mam dobre visco i zatrzymuje je palcami jasli jest nie zalaczone.U kolegi widac ze albo visco jest sklepane i caly czas chodzi skoro go nie mozna zatrzymac a poprzedni wlasciciel zrobil to bo mial problemy z temperatura i auto pogonil.Czujnik nie zawsze wyjdzie na kompie a skoro na desce jest bite 90 st a na vaginie 110 st to znaczy ze czujnik wali w ... Z drugiej str 110 st mu nie zaszkodzi a vag bierze dane z komputera natomiast wskazowka z drugiego czujnika.Woda ci sie nie gotuje? Nie cofa plynu? Temat do dalszej analizy
 
 
dareka6 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptroinic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 45
Skąd: WR
Wysłany: 2009-10-12, 18:54   

Koledzy,a jaka powinna byc idealna temperatura dla pracy silnika?Oczywiscie sprawdzona na Vag-u.
_________________
Było:
Audi 80 B4 2.0 ABT
Audi A6 C4 2.5 Tdi AEL
Audi A8 D2 4.2 Quattro ABZ
Audi A8 D2 F.L 4.2 Quattro AQF
Audi A4 B5 1.9 TDi AFN
Audi A4 B5 FL 2.4 Quattro APS
Audi A6 C5 FL 3.0 Quattro ASN
Audi A4 B6 1.9 TDI AWX
Audi A4 B5 FL 1.8 Turbo Quattro ANB
W garażu
Audi A4 B5 FL 1.9 TDi AJM + Virus
Audi A8 D2 FL 4.2 Quattro AUW :D
 
 
paulo79 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 575
Skąd: Lubin
Wysłany: 2009-10-12, 20:02   

teoretycznie powinno byc 90 na desce i po odczycie z vagu wszystko tez zalezy od tego kiedy jest otwarcie termostatu przy zagrzaniu auta
 
 
dober audi a8 
Użytkownik


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: dsg
Zasilanie: PB
Imię: adam
Jeżdzę: A8
Wiek: 42
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 9
Skąd: cambridge
Wysłany: 2009-10-13, 02:52   

bylem dzis w serwisie i doszli ze do wymiany jest pompa wodna!tak myslalem na samym poczatku bo juz mialem przezycie z pompa wodna w hondzie civic.przy okazji wymienia termostat roboty maja w h... zobaczymy jutro czy trafili czy tez nie?dzieki za odp.odezwe sie jutro...

[ Dodano: 2009-10-13, 18:09 ]
tak jak obiecalem odpowiadam co sie dzialo z moim autkiem
mysleli ze pompa okazalo sie ze termostat:)teraz chodzi i jestem zadowolony dzieki wszystkim pozdro
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.