Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI ] Szarpiaca skrzynia, wibracje na 4 biegu  
Autor Wiadomość
NewGuy 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 12 Lut 2014
Posty: 47
Skąd: Gdynianowo
Wysłany: 2016-05-05, 20:09   [D3 03 4.2MPI ] Szarpiaca skrzynia, wibracje na 4 biegu

Witam,
Czytam czytam i z tym sie chyba nikt nie spotkał. Skrzynia poszarpuje mi na zimnym silniku czy to ruszając ze świateł, czy wciskając kickdown, obroty na postoju delikatnie faluja, ALE najciekawsze. Ostatnio jechalem troche szybciej i na czwartym biegu, gdy zbliżam sie do 5000 obrotow auto zaczyna okrutnie wibrować, wrzucę piąty bieg i już jest spokój. Na kompie widać błąd "sprzęgła", ale czy waszym zdaniem nie jest to już koniec całej skrzyni?
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-05-05, 20:42   

Jeśli nie ma innych objawów oprócz falowania i wibracji to raczej samo sprzęgło do wymiany
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
NewGuy 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 12 Lut 2014
Posty: 47
Skąd: Gdynianowo
Wysłany: 2016-05-05, 21:17   

michalwruszak napisał/a:
Jeśli nie ma innych objawów oprócz falowania i wibracji to raczej samo sprzęgło do wymiany

Zastanawia mnie że dzieje się to generalnie na 4 biegu. Gdzies czytałem że skrzynia działa na trochę innych zasadach powyżej 3 biegu, nie chce się mondrować dokładnie o co chodziło bo technik mechanik ze mnie żaden.
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-05-05, 21:19   

Poczytaj o pracy zaworu Lock-UP w skrzyniach 6hp26
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
ahadam 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy
Wiek: 58
Dołączył: 26 Lip 2009
Posty: 277
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2016-05-06, 11:07   

Sprzęgło do wymiany , sam to ostatnio robiłem, ale nie wymieniaj na regenerowane tylko oryginał.
_________________
Witam wszystkich klubowiczów , mam nadzieję że będzie miło w tym gronie i dowiem się coś więcej na temat mojego złotka
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-05-06, 14:28   

michalwruszak napisał/a:
Jeśli nie ma innych objawów oprócz falowania i wibracji to raczej samo sprzęgło do wymiany
niby tak ale czy jak już zwalisz wszystko na dół tzn silnik ze skrzynią to czy nie lepiej już od razu zobaczyć co tam w skrzyni słychać ?
Inna sprawa żadna firma nie zrobi Ci tego bez rozbierania skrzyni, wiem bo sam tak miałem i każdy z kim gadałem to "jak Pan chcesz gwarancję to robimy wszystko".
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-05-06, 14:30   

Masz racje , ale wtedy koszt całej usługi dość mocno wzrasta a jak ze skrzynią jest wszystko ok to moim zdaniem szkoda wymieniać orginalne tarczki na jakieś liche zamienniki które są stosowane w serwisach
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
NewGuy 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 12 Lut 2014
Posty: 47
Skąd: Gdynianowo
Wysłany: 2016-05-07, 17:04   

ahadam napisał/a:
Sprzęgło do wymiany , sam to ostatnio robiłem, ale nie wymieniaj na regenerowane tylko oryginał.


Dokładnie, sprzęgło do wymiany. Byłem dziś na diagnozie. Tak jak kolega michalwruszak, mówi, koszt srogo wzrasta, jeżeli chce się robić wszystko. Poza tym facet mówił że do 4.2 dużo lepiej jest wymienić sprzęgło na oryginalne, nie regenerowane, w słabszych jednostkach jeszcze można kombinować.... no i już mamy 2300. Koszyki i inne graty, robocizna i inne sratytaty = 6000 <boisie> Zostanę przy samym sprzęgle, no bo nie bez powodu człowiek jeździ 13 letnim autem <fujarka>
ahadam Możesz przedstawić mi twój kosztorys?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.