Autor |
Wiadomość |
jimmisek
Użytkownik
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: szukam A8 D3
Dołączył: 12 Gru 2011 Posty: 5 Skąd: dolnośląskie, Legnica
|
Wysłany: 2012-02-15, 11:02 [D3 03 4.2MPI
] Wymiana rozrządu - szczegóły
|
|
|
Witam
Jestem cały czas w trakcie szukania A8 D3 4.2Pb 2003r celem zakupu,mam już jedna na oku ma na blacie 177tys.I teraz płeta jak to jest z tym rozrządem bo przeszukałem wszystko co mogłem i dalej nic nie wiem.Czy tam jest pasek czy łańcuszek?kiedy się go wymienia wiadomo przy pasku to 120tys lub 5lat przy łańcuszku jak już zaczyna chroboczec i słuchać tak?no i jakie są koszta związane z wymiana bo kompletny rozrząd z pompa wodna znalazłem za 1400zł no plus robocizna myślę ze nie więcej jak 1tys. |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2012-02-15, 11:06
|
|
|
jimmisek napisał/a: | jakie są koszta związane z wymiana bo kompletny rozrząd z pompa wodna znalazłem za 1400zł no plus robocizna myślę ze nie więcej jak 1tys. |
1tyś to raczej nie , przypuszczam że znajdziesz "wariata" co zrobi to za 600zł ;-)
a co do reszty pytań to nie mam pojęcia , nie miałem styczności w takim stopniu w D3 , ale raczej będzie tam Pasek , ale przy tym zestawie za tą cenę to obstawiał bym na wymianę w granicach 90kkm-100kkm ;-)
Mogą rolki być kiepskiego wykonania i mogą zacząć hałasować , raczej polecił bym tobie dołożyć te 400zł do zestawu rozrządu i wziąć lepszy "pakiet" ;-)
Raczej wtedy będziesz miał pewność że będziesz mógł spokojnie przelatać te 100kkm ;-) |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
Ostatnio zmieniony przez mdamian 2012-02-15, 11:36, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
jimmisek
Użytkownik
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: szukam A8 D3
Dołączył: 12 Gru 2011 Posty: 5 Skąd: dolnośląskie, Legnica
|
Wysłany: 2012-02-15, 11:27
|
|
|
mdamian napisał/a: | 1tyś to raczej nie , przypuszczam że znajdziesz "wariata" co zrobi to za 600zł ;-) |
No dobra miłe zaskoczenia.A co z moimi dalszymi pytaniami?dalej nic nie wiem :?: :-/ |
|
|
|
|
baranina24vip
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8L D3
Wiek: 42 Dołączył: 08 Sie 2011 Posty: 18 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2012-02-15, 11:50
|
|
|
kolego w audi a8 d3 silnik 4,2 Pb jest pasek, wymiana co 120 tys km w mojej okolicy za 2 do 2,2 tys zl masz zrobiony kompletny rozrzad - cena czesc z robocizna natomiast w silniku 4.0 TDI jest lancuch i nalezy go tam wymienic wraz z slizgami bo sie wycieraja. z tego co wiem ten oryginalny wytrzymuje okolo 300tys km. koszty wymiany rozne ceny podają w granicy 12-15tys zl.trzeba wyciagnac silnik bo lancuch jest od strony skrzyni i jest sporo z tym pracy |
|
|
|
|
|
|
|
jimmisek
Użytkownik
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: szukam A8 D3
Dołączył: 12 Gru 2011 Posty: 5 Skąd: dolnośląskie, Legnica
|
Wysłany: 2012-02-15, 14:10
|
|
|
baranina24vip napisał/a: | kolego w audi a8 d3 silnik 4,2 Pb jest pasek, wymiana co 120 tys km |
A nastepna wymiana od tych 120tys przy jakim przebiegu sie robi :?: |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
|
|
|
|
|
|
|
jimmisek
Użytkownik
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: szukam A8 D3
Dołączył: 12 Gru 2011 Posty: 5 Skąd: dolnośląskie, Legnica
|
Wysłany: 2012-02-15, 14:30
|
|
|
pioter napisał/a: | Przecież napisał że co 120tys km |
No faktycznie trochę przymuliłem to przez pogodę :-?
Czyli kolejne są po 120tys?a to nie zależy od paska a bardziej firmy paska co ile wymieniać? |
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
Wysłany: 2012-02-15, 19:12
|
|
|
No właśnie zależy jaki pasek jest założony no i czy pompa tyle wytrzyma w moim aucie z pompy zaczeło kapać już krótko po zakupie auta czyli miał 116tyś najechane na rozrządzie ,a rolka za kołem wałowym zapiekła się i zerwało pasek przy 127 tyś . Z tego wynika że nie ma co czekać aż trzaśnie 120. tys tylko robić trochę wcześniej , Ja oczywiście przeterminowałem wymianę rozrządu i kosztowało mnie to 4200 i sporo nerwów. |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|
|
|
|