Autor |
Wiadomość |
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-10-07, 06:47 [D3 03 4.2MPI
] Zawór odpowietrzający - Odma
|
|
|
czy te coś okrógłe to zawór odpowietrzający?
http://2.allegroimg.pl/s4...5/02/5132650274
zdjęcie jest poglądowe bo to nalezy akurat do D2 ale u mnie jest taki jedenna srodku pod małą oslonką na silniku tą przy grodzi
czy to ma buczeć cały czas jak silnik pracuje?
bo obecnie buczy jak bąk w słoiku zamknięty ...
do tego błąd secondry air injection na obu bankach oraz mieszanka za mała.. na obu bankach
domyslam sie że chyba łapie lewe powietrze albo cos nie zamyka sie |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-10-07, 19:49
|
|
|
to jak buczy tak bzzyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyybuuuuzuuuuuuzyyyyyyyyyyyyy
głośno to zepsuty ?? |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-10-07, 19:55
|
|
|
i dlatego mam te błedy air injection ??? bo sai działa sprawdzałem a w blokach testu nie przeszło air ijection
buczy to jak bonki
przy okazji wywalilo blad słabej mieszanki..
mówiszze to to? bo stalo sie to nagle z dzia na dzien |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-10-07, 20:00
|
|
|
spoko ogarne to najpierw dostane sie do tego
na wolnym |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
drookash
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TIP
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: S6 C5 ANK Limousine'2003
Pomógł: 1 raz Wiek: 47 Dołączył: 15 Gru 2015 Posty: 49 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2016-10-07, 20:26
|
|
|
Sprawdź też ezektor czyli trójnik pomiędzy odmą a serwem i co najważniejsze - czy nie masz "sporego" przedmuchu na skrzynię korbową. Uszczelka przepustnicy lubi się też "zepsuć" między kanałem odmy a samą przepustnicą.
Zawór odmy masz po to by puszczał nadciśnienie z dołu silnika w dolot a jednocześnie nie pozwalał zassać powietrza stamtąd gdy silnik chodzi na jałowym i w korbach nie ma dużego nadciśnienia. Bez tego uszczalniacze wału przód i ty i pokrrywy zaworów lały by olejem. |
_________________ Lepiej stracić minutę w życiu, niż życie w minutę...zwolnij ! |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
|
|
|
|
soldier
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 27 Mar 2016 Posty: 52 Skąd: Dziwnów
|
Wysłany: 2016-10-10, 14:24
|
|
|
Witam
Mam problem z moja A8D2 2.8 AMX.
W sobotę wymieniłem eżektor bo boczny króciec byl kompletnie zapchany. Pojechałem w trase i zaczęło jęczeć pod maską jak stałem na światłach. Po odkręceniu korka od wlewu oleju okazało się, że był tak strasznie zassany, że cieżko było go odkręcić. Zaślepiłem z powrotem wcześniej wspomniany króciec i przestało zasysać przez korek i bagnet. Co może był przyczyną? Auto normalnie przyspiesza i nic nie szarpie. Czy jest w tym układzie jakiś zawór który moze być odpowiedzialny za te sprawy?? |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-10-10, 14:32
|
|
|
to to samo jajko co u mnie wyglada to jak w pierwszym linku w poscie ta odma poprostu u mnie tak warczała pod maska niestety i dalej warczy w srodku jest membrana była bardzo zabrudzona i w dodatku peknieta to sprawiło ten dzwięk mam juz zamówiona nową jakies 30e tylko wiec spoko |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
soldier
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 27 Mar 2016 Posty: 52 Skąd: Dziwnów
|
Wysłany: 2016-10-13, 21:05
|
|
|
soldier napisał/a: | Witam
Mam problem z moja A8D2 2.8 AMX.
W sobotę wymieniłem eżektor bo boczny króciec byl kompletnie zapchany. Pojechałem w trase i zaczęło jęczeć pod maską jak stałem na światłach. Po odkręceniu korka od wlewu oleju okazało się, że był tak strasznie zassany, że cieżko było go odkręcić. Zaślepiłem z powrotem wcześniej wspomniany króciec i przestało zasysać przez korek i bagnet. Co może był przyczyną? Auto normalnie przyspiesza i nic nie szarpie. Czy jest w tym układzie jakiś zawór który moze być odpowiedzialny za te sprawy??
|
Panowie macie moze jakiś pomysł o co tu może chodzić?? |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-10-14, 05:53
|
|
|
Tak za odpowietrzenie układu korbowego odpowiedzialna jest odma taka jak w pierwszym linku
musi działać i być drożna , moja była zabita i membrana pęknieta zapewne była w aucie od momentu wyprodukowania
jeżeli zamkniesz ujscie powietrza to skrzynia korbowa zacznie odpowietrzać sie przez uszczelniacze.. |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
soldier
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 27 Mar 2016 Posty: 52 Skąd: Dziwnów
|
Wysłany: 2016-10-26, 18:59
|
|
|
Panowie chce wymienic całą odme i napiszcie czy to na aukcji poniżej to kompletna odma? Oraz co to jest ta grucha na przewodzie odmy?
http://allegro.pl/waz-odm...6359093762.html
[ Dodano: 2016-10-26, 23:49 ]
Bede bardzo wdzieczny za odpowiedz. |
|
|
|
|
|
|
|
|