Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI ] Zawór odpowietrzający - Odma  
Autor Wiadomość
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2016-10-07, 06:47   [D3 03 4.2MPI ] Zawór odpowietrzający - Odma

czy te coś okrógłe to zawór odpowietrzający?
http://2.allegroimg.pl/s4...5/02/5132650274

zdjęcie jest poglądowe bo to nalezy akurat do D2 ale u mnie jest taki jedenna srodku pod małą oslonką na silniku tą przy grodzi

czy to ma buczeć cały czas jak silnik pracuje?

bo obecnie buczy jak bąk w słoiku zamknięty ...

do tego błąd secondry air injection na obu bankach oraz mieszanka za mała.. na obu bankach

domyslam sie że chyba łapie lewe powietrze albo cos nie zamyka sie <jeb>
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-10-07, 08:16   

Tak - to jest zawór odmy , nie powinien buczeć .
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2016-10-07, 19:49   

to jak buczy tak bzzyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyybuuuuzuuuuuuzyyyyyyyyyyyyy

głośno to zepsuty ??
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-10-07, 19:51   

Tak - pękła membrana w środku
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2016-10-07, 19:55   

i dlatego mam te błedy air injection ??? bo sai działa sprawdzałem a w blokach testu nie przeszło air ijection

buczy to jak bonki

przy okazji wywalilo blad słabej mieszanki..

mówiszze to to? bo stalo sie to nagle z dzia na dzien
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-10-07, 19:58   

Wymien najpierw zawór , reszta nie musi być z nim związana
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2016-10-07, 20:00   

spoko ogarne to najpierw dostane sie do tego

<amasz>

na wolnym
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
drookash 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TIP
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: S6 C5 ANK Limousine'2003
Pomógł: 1 raz
Wiek: 47
Dołączył: 15 Gru 2015
Posty: 49
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2016-10-07, 20:26   

Sprawdź też ezektor czyli trójnik pomiędzy odmą a serwem i co najważniejsze - czy nie masz "sporego" przedmuchu na skrzynię korbową. Uszczelka przepustnicy lubi się też "zepsuć" między kanałem odmy a samą przepustnicą.
Zawór odmy masz po to by puszczał nadciśnienie z dołu silnika w dolot a jednocześnie nie pozwalał zassać powietrza stamtąd gdy silnik chodzi na jałowym i w korbach nie ma dużego nadciśnienia. Bez tego uszczalniacze wału przód i ty i pokrrywy zaworów lały by olejem.
_________________
Lepiej stracić minutę w życiu, niż życie w minutę...zwolnij !
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2016-10-07, 20:37   

To mnie nastraszyłeś ... powiedz prosciej jak to wyglada i gdzie szukać albo jakies foto pogladowe /link zebym mógł to zlokalizowac...bo ja mechanikiem nie jestem i nie wiem gdzie to zlokalizowac rozumiem ze to co buczy to zawór odmy ??

ten ezektor trójnik jak wyglada i jak zlokalizować?

ten przedmuch na korby bedzie gdy ezektor-trójnik nawali tak?

1 : http://static.nanodatex.c...049788d36ca.jpg

2 : http://static.nanodatex.c...1c7134aa9d3.jpg

3: http://static.nanodatex.c...2a03bdddc75.jpg

4: http://img16.allegroimg.p...6/43/6194164338

czy to o tych częsciach mówisz?

które to co i gdzie szukać? ;)
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
soldier 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 27 Mar 2016
Posty: 52
Skąd: Dziwnów
Wysłany: 2016-10-10, 14:24   

Witam
Mam problem z moja A8D2 2.8 AMX.
W sobotę wymieniłem eżektor bo boczny króciec byl kompletnie zapchany. Pojechałem w trase i zaczęło jęczeć pod maską jak stałem na światłach. Po odkręceniu korka od wlewu oleju okazało się, że był tak strasznie zassany, że cieżko było go odkręcić. Zaślepiłem z powrotem wcześniej wspomniany króciec i przestało zasysać przez korek i bagnet. Co może był przyczyną? Auto normalnie przyspiesza i nic nie szarpie. Czy jest w tym układzie jakiś zawór który moze być odpowiedzialny za te sprawy??
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2016-10-10, 14:32   

to to samo jajko co u mnie wyglada to jak w pierwszym linku w poscie ta odma poprostu u mnie tak warczała pod maska niestety i dalej warczy w srodku jest membrana była bardzo zabrudzona i w dodatku peknieta to sprawiło ten dzwięk mam juz zamówiona nową jakies 30e tylko wiec spoko
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
soldier 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 27 Mar 2016
Posty: 52
Skąd: Dziwnów
Wysłany: 2016-10-13, 21:05   

soldier napisał/a:
Witam
Mam problem z moja A8D2 2.8 AMX.
W sobotę wymieniłem eżektor bo boczny króciec byl kompletnie zapchany. Pojechałem w trase i zaczęło jęczeć pod maską jak stałem na światłach. Po odkręceniu korka od wlewu oleju okazało się, że był tak strasznie zassany, że cieżko było go odkręcić. Zaślepiłem z powrotem wcześniej wspomniany króciec i przestało zasysać przez korek i bagnet. Co może był przyczyną? Auto normalnie przyspiesza i nic nie szarpie. Czy jest w tym układzie jakiś zawór który moze być odpowiedzialny za te sprawy??


Panowie macie moze jakiś pomysł o co tu może chodzić??
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2016-10-14, 05:53   

Tak za odpowietrzenie układu korbowego odpowiedzialna jest odma taka jak w pierwszym linku

musi działać i być drożna , moja była zabita i membrana pęknieta zapewne była w aucie od momentu wyprodukowania

jeżeli zamkniesz ujscie powietrza to skrzynia korbowa zacznie odpowietrzać sie przez uszczelniacze..
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
soldier 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 27 Mar 2016
Posty: 52
Skąd: Dziwnów
Wysłany: 2016-10-26, 18:59   

Panowie chce wymienic całą odme i napiszcie czy to na aukcji poniżej to kompletna odma? Oraz co to jest ta grucha na przewodzie odmy?

http://allegro.pl/waz-odm...6359093762.html

[ Dodano: 2016-10-26, 23:49 ]
Bede bardzo wdzieczny za odpowiedz.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.