Autor |
Wiadomość |
kukiluki
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 20 Wrz 2010 Posty: 86 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 2010-10-04, 13:38 [D3 '03 4,2PB/LPG] Błędy silnika 16804 P0420
|
|
|
Witka,
Byłem na kompie i wyjszlo mi takie cuś:
16804.p0420 układ katalizatora, rząd cylindrów 1, sprawność poniżej wartości progowej
Cio to? |
|
|
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-10-04, 18:37
|
|
|
Prawdopodobnie katalizator pada albo któraś z sond. Według moich kodów to tak to wygląda:
16804 P0420 41A4 Katalizator, bank 1 - niski próg sprawności |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2010-10-04, 19:00
|
|
|
Blad ten pojawia sie po usunieciu katalizatora lub zastosowaniu '' luzniejszego '' katalizatora sportowego .
Jesli blad pojawi sie w seryjnym aucie to przyczyna moze byc nieszczelnosc w ukladzie wydechowym ( nawet minimalna nie slyszalna na biegu jalowym ) lub / i dolotowym , awaria katalizatora lub sondy lambda . |
|
|
|
|
kukiluki
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 20 Wrz 2010 Posty: 86 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 2010-10-04, 19:05
|
|
|
Hmm..
Poprzedni właściciel wspominał, że prawdopodobnie sonda jest walnięta.
Tylko, która to? Bo są 4szt chyba? |
|
|
|
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2010-10-04, 19:20
|
|
|
podepnij sprzet i sprawdz w blokach ktora sonda nie pracuje. Rob to na rozgrzanym silniku bo na zimnym sondy nie pracuja |
|
|
|
|
kukiluki
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 20 Wrz 2010 Posty: 86 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 2010-10-05, 14:35
|
|
|
A może mieć to związek z kiepską pracą silnika?
Autko na benzynie dusi się do ok 2000obr, zero mocy, potem jak przeskoczy to idzie normalnie.
Wczoraj zamieniłem cewki stronami i pomogło na pare godzin, ale dzisiaj znowu zgłupiał. Dodam, że na gazie jest OK.
pozdrawiam
[ Dodano: 2010-10-05, 22:15 ]
Fachura od gazu podpowiedział mi żeby zrobić nową adaptacje silnika.
Tylko mam pytanie czy Dominatorem uda mi się to zrobić?? |
|
|
|
|
|
|
|
vito555
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8
Dołączył: 05 Lip 2010 Posty: 59 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2010-12-19, 21:36
|
|
|
Nie wiem ,czy dominatorem ,ale Vcds na pewno ,w zerowym kanale.Wygląda na to ,że masz zabity kat ( o ile sondy diagnostyczne ok). |
|
|
|
|
CIERNI
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 40 Dołączył: 02 Cze 2009 Posty: 47 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2010-12-19, 23:00
|
|
|
kukiluki napisał/a: | A może mieć to związek z kiepską pracą silnika?
Autko na benzynie dusi się do ok 2000obr, zero mocy, potem jak przeskoczy to idzie normalnie. |
Ja sprawdziłbym również przepływomierz przy takich objawach.
Pozdrawiam. |
_________________ Audi A8 4.2 (AQF) FL quattro tiptronic
|
|
|
|
|
|
|
|
|