Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2 Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-11-04, 21:46
Nie są to normalne błędy.
Pierwszy z nich to:
16486 P0102 4066 Przepływomierz powietrza (MAF) - niskie napięcie wyjścia
Drugi to:
16497 P0113 4071 Czujnik temp. powietrza zasysanego IAT - wysokie napięcie
Reasumując albo przepływka już nie domaga albo czujnik walnięty.
Ja stawiał bym na przepływkę. Jeśli ktoś odpalił auto ze zdjętym dolotem to mogły takie błędy wyskoczyć.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum