|
Autor |
Wiadomość |
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-01-26, 09:58
|
|
|
tomi5 napisał/a: | To są kody wyposażenia które otrzymałem przy rozkodowywaniu VIN:
0F2, 0GG, 0JZ, 0LW, 0TD, 0VC, 0W1, 0YZ, 1C2, 1CX, 1D0, 1EX, 1G3, 1KW, 1LL, 1SA, 1T3, 1VJ, 1WD, 1X1, 1XX, 1YD, 1Z2, 2C7, 2G1, 2KR, 2MA, 2WA, 2Z0, 3B0, 3D1, 3FR, 3G0, 3PN, 3X1, 3Y0, 4A4, 4D0, 4E2, 4GH, 4K5, 4KC, 4L6, 4QF, 4SX, 4TX, 4UE, 4V0, 5D1, 5K5, 5RU, 5SL, 5TZ, 5Z0, 6E3, 6FB, 6M1, 6NJ, 6Q2, 6V1, 6W5, 6XL, 7A2, 7AH, 7HA, 7K0, 7M1, 7P1, 7Q2, 7QT, 7X2, 8EN, 8K0, 8MA, 8N4, 8RY, 8T1, 8X1, 8YQ, 8Z5, 9AU, 9B0, 9M0, 9NX, 9P0, 9T1, 9ZJ, A00, A8S, B01, B0A, C01, CG3, D0G, E0A, F0A, FA0, FC0, FM0, FQ0, G0R, GS1, GZ0, J3F, K8B, L0L, N5D, NT0, PNB, PRL, PX8, Q1D, QF1, QH1, QQ0, QV0, QW1, T81, U2A, UN0, V0A, VC0, VE0, WS5, X0A |
Tu masz swój tempomat - podstawowy czyli Cruise Control System (CCS) - to dopełni kodowanie kierownicy.
tomi5 napisał/a: | FOSS napisał/a: | Jak dobrze pamiętam to kierownica sportowa nie może być grzana..... więc powyżej jest błąd. |
Grzanej nie mam, ale też jest zaje....e ;-) |
Z tym nie polemizuję - ja tylko wtrąciłem apropos kodowania <tjaa>
tomi5 napisał/a: | Słuszna uwaga
+1 dla tiptroni
2 dla grzania
Czyli: 0212111 |
Oj pany...... kodowanie z tempomatem i kierownicą sportową jak powyżej to wg. mnie 0211141
- pozycja 4 od lewej to sportowa kierownica
- pozycja 6 od lewej to tempomat
Przepraszam, wiem że dla wielu może to być przydatne ale w moich oczach żałosna jest ta lista - nie dość, że to z jednego konkretnego auta więc wielu kodów wyposażenia wciąż tu nie ma to jeszcze wygląda jak tłumaczone w internetowym translatorze, niektóre z opcji pozostały w języku angielskim a niektóre w niemieckim a w niektórych jest językowe poplątanie z pomieszaniem <lipa> |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
Ostatnio zmieniony przez FOSS 2014-01-26, 15:19, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2014-01-26, 13:25
|
|
|
A to nie ma znaczenia że kierownica sportowa i multifunkcyjna??
Bo w sumie to tak do końca nie wiadomo jak ugryść, bo jest opcja albo sport albo multifuncja a ja mam to i to... |
_________________ Forum Audi A6.
Forum Audi A8. |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-01-26, 14:20
|
|
|
tomi5 napisał/a: | A to nie ma znaczenia że kierownica sportowa i multifunkcyjna??
Bo w sumie to tak do końca nie wiadomo jak ugryść, bo jest opcja albo sport albo multifuncja a ja mam to i to... |
Trójramienna to sportowa, czteroramienna to multi-funkcyjna - może dziwnie to opisane ale tak to należy wybierać.
W D3 nie widziałem kierownicy bez sterowania radiem/telefonem/FIS'em...... ale może takie cóś jednak było |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2014-01-26, 15:08
|
|
|
FOSS napisał/a: | tomi5 napisał/a: | A to nie ma znaczenia że kierownica sportowa i multifunkcyjna??
Bo w sumie to tak do końca nie wiadomo jak ugryść, bo jest opcja albo sport albo multifuncja a ja mam to i to... |
Trójramienna to sportowa, czteroramienna to multi-funkcyjna - może dziwnie to opisane ale tak to należy wybierać.
W D3 nie widziałem kierownicy bez sterowania radiem/telefonem/FIS'em...... ale może takie cóś jednak było |
No ja dopiero sie ucze tego auta, bo między D2 aD3 jest lekka przepaść... |
_________________ Forum Audi A6.
Forum Audi A8. |
|
|
|
|
|
|
|
Korton
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 371 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2014-01-26, 21:03
|
|
|
tomi5 napisał/a: |
No ja dopiero sie ucze tego auta, bo między D2 aD3 jest lekka przepaść... |
Jesli chodzi o ilosc elektroniki i postep techniczny - to napewno, a jak wychodzi porownanie w codziennej eksplatacji, jakies wnioski? |
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2014-01-26, 21:12
|
|
|
FOSS, dzięki za poprawki. Zawsze jak ktoś jeszcze rzuci okiem to nie zaszkodzi. Co do kierownic, to widziałem różne wersje i dlatego na koniec zaproponowałem, aby kodować po trochę. Spotkałem się ze sportową podgrzewaną - sam nie wiem czy to fabryczne, może dlatego w kodowaniu jest + czyli opcja. Co do PR-kodów, to zaznaczyłem, według jakiego źródła - nie polemizuję, bo dobre i to. Chociaż w swoim przypadku kody ze swego auta tłumaczyłem szukając gdzie się da w necie i są rozbieżności z tym co jest na AKP. I wiele kodów jest ze sobą powiązanych. Jakby nie było, na początek wystarczy. A tak do pełni szczęścia, to najlepiej mieść przetłumaczone PR-kody, ELSA, ETKA i VCDS i można wtedy bawić się w D3 (wersja dla hobbystów) albo kupę kasy i zostawić to serwisowi (wersja dla wyluzowanych).
Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam.
PS. Może ma ktoś opis kodowania do sterownika 4E0910655A (Airbag 8.4E+ H08), obecne to
03 0530707? |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2014-02-06, 21:44
|
|
|
Coś nie tak z tym kodowaniem u mnie.
Błędow brak.
Kodowanie: 0012141
gdy próbowałem wpisać: 0211141 nie przyjmowało.
Co może być powodem.... |
_________________ Forum Audi A6.
Forum Audi A8. |
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2014-02-06, 21:47
|
|
|
Oczywiście dla wyjasnienia:
Nie działa tylko regulacja położenia kierownicy, natomiast sterowanie radiem i manetki F1 działają |
_________________ Forum Audi A6.
Forum Audi A8. |
|
|
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2014-02-12, 08:01
|
|
|
Kiera naprawiona.
Musiałem przywrócic ustawienia podstawowe.
Ale nie w 16 Steering wheel,
Tylko w kanale 09 Cent. Elect., tam wszedłem w nastawy podstawowe kanał 01 i kierownica ruszyła, po czym mogłem bez problemu usunąć błąd.
A co do kodowania, to nie przyjmuje mi w/w kodów.
Obecnie mam kodowanie takie: 0012141 |
_________________ Forum Audi A6.
Forum Audi A8. |
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2014-02-15, 20:00
|
|
|
To by wychodziło tak:
0?xxxxx: Model
0 = Left Hand Steering
0x?xxxx: Steering Column Adjustment
+1 = Electric Steering Column Adjustment
0xx?xxx: Steering Wheel
2 = Multi-Function Steering Wheel
0xxx?xx: Tiptronic & Heating
+1 = with Tiptronic
0xxxx?x: Board Computer / Cruise Control System (CCS) / Adaptive Cruise Control (ACC)
4 = with Board Computer and Cruise Control System (CCS)
0xxxxx?: Chassis
1 = Sedan |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2014-02-16, 12:49
|
|
|
No dokładnie.
róznica polega tylko na tym:
2 pozycja kiera po lewej bez identyfikacji kierowcy, tutaj nie chodziło chyba o czytnik linii papilarnych
4 pozycja pomimo 3 ramienniej sportowej kieronicy, kodowanie powinno być jako multifunkcja( może dlatego że mam łopatki, i pelne sterowanie, chyba więcej przycisków nie było w 4 ramiennej)
grunt że działa.... |
_________________ Forum Audi A6.
Forum Audi A8. |
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2014-02-16, 13:08
|
|
|
No właśnie to mnie dziwi, ale skoro działa to na razie dobrze. W A8 są tzw. funkcje rozproszone, które które są realizowane przez kilka sterowników - ale z kierownicą nie kojarzę. Owszem, identyfikacja kierowcy jest tak realizowana. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-02-16, 13:44
|
|
|
tomi5 napisał/a: | No dokładnie.
róznica polega tylko na tym:
2 pozycja kiera po lewej bez identyfikacji kierowcy, tutaj nie chodziło chyba o czytnik linii papilarnych |
Tu na pewno chodzi o FP..... ale...... no właśnie, zainspirowany twoimi problemami z ciekawości zerknąłem na kodowanie swojego sterownika - mam 0012341 - nie kumam czemu 2-ga od lewej jest "0" bo mam FP i działa on u mnie poprawnie a w sterowniku kiery nie ma z tego tytułu żadnych błędów
tomi5 napisał/a: | 4 pozycja pomimo 3 ramienniej sportowej kieronicy, kodowanie powinno być jako multifunkcja( może dlatego że mam łopatki, i pelne sterowanie, chyba więcej przycisków nie było w 4 ramiennej)
grunt że działa.... |
Może sformułowanie jest trochę niefortunne bo sportowa również posiada sterownie do radia, navi, tel i innych ale tu też upierałbym się, że "sportowa" to 3-ramienna a "wielofunkcyjna" to 4-ramienna - taki podział był przy zakupie auta w wyposażeniu i taki jest również w przypadku nowego modelu D4.
Ale skoro wszystko działa to może rzeczywiście zostawić jak jest |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
orkaskawina
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3 W12 A6 C5 2.5 TDI
Pomógł: 21 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Lis 2012 Posty: 471 Skąd: Skawina
|
Wysłany: 2014-02-16, 16:28
|
|
|
0 XXXXX: kierownicą z lewej strony bez odcisków palców / bez ogrzewania kierownicy lub kierownicą z lewej strony z odciskiem palca / bez ogrzewania kierownicy
0 jest dla FP i bez FP |
_________________ Odis Ellsa 5.3 baza 2016
http://chomikuj.pl/orkaskawina
VCDS , ODIS-s -e |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-02-16, 17:32
|
|
|
orkaskawina napisał/a: | 0 jest dla FP i bez FP |
Teoretycznie w aucie z kierownicą po lewej stronie i FP powinieneś zakodować "2" a nie "0".... skoro w kodowaniu jest to wyszczególnione..... tyle w teorii ale jak widać w praktyce chyba nie ma to znaczenia. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - forum anime
Prywatność. |
|
|