Autor |
Wiadomość |
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-05-04, 18:07
|
|
|
Witam!
simon68 napisał/a: | Laikiem nie jestem z furami bawię się od dziecka a VCDS- używam od lat i wiem co to manual do konkretnego sterownika i umiem czytać od czego dane bloki są itd..... | -reklamujesz sie niezle. Trudno mi jednak w to uwierzyc poniewaz widzialem juz kilku "swiatowej klasy" specjalistow nie potrafiacych okielznac klimatronika.
Stefan. |
|
|
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2015-05-04, 21:50
|
|
|
rozumiem, że ten chiński VAS ma dostęp online do bazy u niemca? |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-05-04, 21:53
|
|
|
To jak ma wszystko to po co ten ori sprzedają?? |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-05-05, 10:23
|
|
|
majkaistefan napisał/a: | Po zmianie modulu(wsadu?) na graficzny czesto pojawia sie problem kalibracji czujnikow.No i to poczatek dramatu. |
Tematu zmiany wsadu w sterownikach z literami A i B nie ćwiczyłem więc się nie wypowiadam.
Jeżeli chodzi natomiast o zmianę sterownika na ten z literą C to zmieniłem ich już sporo i jakoś nigdy nie spotkałem się z żadnymi problemami - czujniki po zmianie sterownika nie wymagają żadnej dodatkowej kalibracji tylko sterownik wymaga właściwego kodowania |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-05-05, 10:59
|
|
|
Witam!
FOSS napisał/a: | czujniki po zmianie sterownika nie wymagają żadnej dodatkowej kalibracji tylko sterownik wymaga właściwego kodowania | Byc moze...
Stefan. |
|
|
|
|
simon68
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 45 Dołączył: 19 Kwi 2014 Posty: 64 Skąd: oświęcim
|
Wysłany: 2015-05-05, 12:09
|
|
|
majkaistefan napisał/a: | Witam!
simon68 napisał/a: | Laikiem nie jestem z furami bawię się od dziecka a VCDS- używam od lat i wiem co to manual do konkretnego sterownika i umiem czytać od czego dane bloki są itd..... | -reklamujesz sie niezle. Trudno mi jednak w to uwierzyc poniewaz widzialem juz kilku "swiatowej klasy" specjalistow nie potrafiacych okielzbynac klimatronika.
Stefan. |
ale oni to nie ja i reklamy mi nie trzeba bo i tak czasu brakuje tyle roboty.......
przypomniał mi się kawał jak to kobita do męża, może by my co się po-seksili bo już z rok nic nie było, na to chop do baby, no chyba tyś nic nie miała |
|
|
|
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-05-05, 12:20
|
|
|
Witam!
simon68 napisał/a: | Witam!
simon68 napisał/a:
Laikiem nie jestem z furami bawię się od dziecka a VCDS- używam od lat i wiem co to manual do konkretnego sterownika i umiem czytać od czego dane bloki są itd.....
-reklamujesz sie niezle. Trudno mi jednak w to uwierzyc poniewaz widzialem juz kilku "swiatowej klasy" specjalistow nie potrafiacych okielzbynac klimatronika.
Stefan. | - z tego cytatu (przeczytaj uwaznie) widze ze masz niesamowity "potencjal".Jak Ty to zrobiles?
Stefan. |
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2015-10-01, 12:43
|
|
|
W końcu prawdopodobnie ogarnąłem moduł z literką C za w miarę rozsądne pieniądze i pytanie, czy wystarczy podłączyć nowy moduł i będzie hulał graficzny parktronic czy trzeba coś zakodować,oczywiście najnowszy soft wgrany? Czy moduł można wymieniać na podłączonym akumulatorze czy lepiej go odłączyć na czas wymiany? |
|
|
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2015-10-01, 13:20
|
|
|
paweldzwo napisał/a: | W końcu prawdopodobnie ogarnąłem moduł z literką C za w miarę rozsądne pieniądze i pytanie, czy wystarczy podłączyć nowy moduł i będzie hulał graficzny parktronic czy trzeba coś zakodować,oczywiście najnowszy soft wgrany? Czy moduł można wymieniać na podłączonym akumulatorze czy lepiej go odłączyć na czas wymiany? |
Jak podlaczysz moduł to wejdź w panel MMI i zobacz czy w ustawieniach parktronika wyskoczy opcja GRAFICZNY,jeżeli nie to trzeba zaznaczyć opcję graficznego w zielonym menu
Soft powyżej 3000. AKU nie musisz odłączyć. |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2015-10-01, 13:48
|
|
|
Cytat: | Jak podlaczysz moduł to wejdź w panel MMI i zobacz czy w ustawieniach parktronika wyskoczy opcja GRAFICZNY,jeżeli nie to trzeba zaznaczyć opcję graficznego w zielonym menu
Soft powyżej 3000. AKU nie musisz odłączyć. |
no i kodowanie za pomocą VCDS chyba |
|
|
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2015-10-01, 14:12
|
|
|
mkbewe napisał/a: | Cytat: | Jak podlaczysz moduł to wejdź w panel MMI i zobacz czy w ustawieniach parktronika wyskoczy opcja GRAFICZNY,jeżeli nie to trzeba zaznaczyć opcję graficznego w zielonym menu
Soft powyżej 3000. AKU nie musisz odłączyć. |
no i kodowanie za pomocą VCDS chyba |
Nie trzeba,ewentualnie wykasowac błąd po zmianie modulu,jeżeli niema włączone zielonego memu to VCDS sie przyda. |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2015-10-01, 15:01
|
|
|
Dzięki za info |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-10-01, 17:42
|
|
|
jordan233 napisał/a: | mkbewe napisał/a: | no i kodowanie za pomocą VCDS chyba |
Nie trzeba,ewentualnie wykasowac błąd po zmianie modulu... |
Nie trzeba... o ile kodowanie nowego modułu jest właściwe dla danego samochodu
Jeżeli kodowanie jest inne to powinno się przekodować. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2015-10-01, 20:33
|
|
|
FOSS napisał/a: | jordan233 napisał/a: | mkbewe napisał/a: | no i kodowanie za pomocą VCDS chyba |
Nie trzeba,ewentualnie wykasowac błąd po zmianie modulu... |
Nie trzeba... o ile kodowanie nowego modułu jest właściwe dla danego samochodu
Jeżeli kodowanie jest inne to powinno się przekodować. |
Po prostu mówie na swoim przykładzie,po zmianie modułu z literką A na ten z literką C nic nie kodowałem. |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2015-10-05, 14:47
|
|
|
Wystarczyło wpiąć moduł C i śmiga aż miło, chociaż jedna dobra wiadomość, na tle problemów z climatroniciem i zawieszeniem ...:) |
|
|
|
|
|