Autor |
Wiadomość |
covacsxxx
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: kb
Jeżdzę: nareszcie A8 D3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Lis 2012 Posty: 86 Skąd: bialystok
|
Wysłany: 2014-05-25, 06:42
|
|
|
Koledzy, czy kto moglby pomoc dobra rada, wskazowka jak zamonotowac laczniki obnizajace? Zakupilem u nas forum, niestety osoba sprzedajaca okazala se nie fair, potrafla sprzedac ale mimo wielu moich prosb nie napisala instrukcji montazu
Moge na was liczyc? |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-05-25, 09:45
|
|
|
covacsxxx napisał/a: | Koledzy, czy kto moglby pomoc dobra rada, wskazowka jak zamonotowac laczniki obnizajace? Zakupilem u nas forum, niestety osoba sprzedajaca okazala se nie fair, potrafla sprzedac ale mimo wielu moich prosb nie napisala instrukcji montazu |
No cóż, jak jest tanio to rzadko kiedy jest także dobrze
Mój zestaw jest droższy ale cena zawiera także pełną pomoc techniczną nie tylko w jego poprawnym montażu ale również w poprawnej regulacji zawieszenia (obniżeniu) tak aby nic się nie popsuło, aby auto dobrze się prowadziło i aby pneumatyka pozostała sprawna.
covacsxxx napisał/a: | Moge na was liczyc? |
covacsxxx, masz do mnie telefon, zadzwoń <spokojnie> |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
macisz12
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013 Posty: 185 Skąd: Łask
|
Wysłany: 2014-05-25, 13:50
|
|
|
U mnie to wyglada tak
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-05-25, 15:29
|
|
|
macisz12 napisał/a: | U mnie to wyglada tak... |
Na tych tylnych już czarny lakier zszedł?.... przecież dopiero co założyłeś |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
macisz12
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013 Posty: 185 Skąd: Łask
|
Wysłany: 2014-05-25, 16:48
|
|
|
To przez moje ciągle ściąganie i zakładanie w celu regulacji. Jeszcze kontre musze tam założyć ale to dopiero jak stwierdze ze juz jest ok. |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-05-25, 17:12
|
|
|
macisz12 napisał/a: | To przez moje ciągle ściąganie i zakładanie w celu regulacji. Jeszcze kontre musze tam założyć ale to dopiero jak stwierdze ze juz jest ok. |
Aaaa, już rozumiem, żeby wyregulować musisz jedną stronę ściągać - znam tą konstrukcję, takie miałem kiedyś kupowane od Niemca i właśnie dlatego moje są kompletnie inne.
Nie warto było oszczędzać - w moim zestawie po montażu na samochód żadnego końca już nie ruszasz, do regulacji nie trzeba nic ściągać a regulacja i przodu i tyłu jest zupełnie płynna.
Na moim zestawie pełna regulacja wszystkich kół na podnośniku kolumnowym to 4 minuty, po 1 minucie na każde koło i bez suwmiarki ustawiasz praktycznie na równo.
Jak bawiłem się ostatnio swoim zawiasem to regulację swoich łączników przy użyciu podnośnika żaby i wjeżdżanej leżanki robiłem w niecałe 10 minut.
Podjedź kiedyś do mnie a pokażę ci różnicę na żywo |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-05-25, 18:49
|
|
|
FOSS napisał/a: | takie miałem kiedyś kupowane od Niemca i właśnie dlatego moje są kompletnie inne. |
Opatentuj tą konstrukcję regulacji na wałeczku bo zaraz znajdą się domorośli tokarze.. <tjaa> Patrząc też na Twoje modernizacje to wycisnąłeś z tego zestawu ostatnie soki i lepiej już nie będzie Konstrukcja o wiele przemyślana pod względem zabawy z nadwoziem, jak w innych przypadkach. Gdybym miał D3 to byłbym już klientem, a tak jeżdżę starszym braciszkiem
//EDIT:
Nie to abym cukrował, lukrował ale wystarczy porównać oba forumowe zestawy a wnioski same nachodzą.. :p |
_________________
|
|
|
|
|
macisz12
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013 Posty: 185 Skąd: Łask
|
Wysłany: 2014-05-25, 19:00
|
|
|
FOSS napisał/a: |
Podjedź kiedyś do mnie a pokażę ci różnicę na żywo |
Nie omieszkam podjechać. Tak to jest jak się człowiek połaszczy. Ahh
Cóż zrobić jak będę i mi się spodobają to może sobie wymienię
Narazie testuje nowy sterownik w wersji sport na zwykłych amorach. Póki co bardziej mi to pasuje. Może kiedyś trafią sie do kpl amorki w dobrej cenie to sie wymieni. |
|
|
|
|
|
|
|
|