Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 ] Zestaw obnizajacy  
Autor Wiadomość
covacsxxx 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: kb
Jeżdzę: nareszcie A8 D3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 86
Skąd: bialystok
Wysłany: 2014-05-25, 06:42   

Koledzy, czy kto moglby pomoc dobra rada, wskazowka jak zamonotowac laczniki obnizajace? Zakupilem u nas forum, niestety osoba sprzedajaca okazala se nie fair, potrafla sprzedac ale mimo wielu moich prosb nie napisala instrukcji montazu
Moge na was liczyc?
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-05-25, 09:45   

covacsxxx napisał/a:
Koledzy, czy kto moglby pomoc dobra rada, wskazowka jak zamonotowac laczniki obnizajace? Zakupilem u nas forum, niestety osoba sprzedajaca okazala se nie fair, potrafla sprzedac ale mimo wielu moich prosb nie napisala instrukcji montazu

No cóż, jak jest tanio to rzadko kiedy jest także dobrze :/


Mój zestaw jest droższy ale cena zawiera także pełną pomoc techniczną nie tylko w jego poprawnym montażu ale również w poprawnej regulacji zawieszenia (obniżeniu) tak aby nic się nie popsuło, aby auto dobrze się prowadziło i aby pneumatyka pozostała sprawna.


covacsxxx napisał/a:
Moge na was liczyc?

covacsxxx, masz do mnie telefon, zadzwoń <spokojnie>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
macisz12 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 185
Skąd: Łask
Wysłany: 2014-05-25, 13:50   

U mnie to wyglada tak


 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-05-25, 15:29   

macisz12 napisał/a:
U mnie to wyglada tak...

Na tych tylnych już czarny lakier zszedł?.... przecież dopiero co założyłeś <hmm>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
macisz12 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 185
Skąd: Łask
Wysłany: 2014-05-25, 16:48   

To przez moje ciągle ściąganie i zakładanie w celu regulacji. Jeszcze kontre musze tam założyć ale to dopiero jak stwierdze ze juz jest ok. :)
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-05-25, 17:12   

macisz12 napisał/a:
To przez moje ciągle ściąganie i zakładanie w celu regulacji. Jeszcze kontre musze tam założyć ale to dopiero jak stwierdze ze juz jest ok. :)

Aaaa, już rozumiem, żeby wyregulować musisz jedną stronę ściągać - znam tą konstrukcję, takie miałem kiedyś kupowane od Niemca i właśnie dlatego moje są kompletnie inne.


Nie warto było oszczędzać - w moim zestawie po montażu na samochód żadnego końca już nie ruszasz, do regulacji nie trzeba nic ściągać a regulacja i przodu i tyłu jest zupełnie płynna.
Na moim zestawie pełna regulacja wszystkich kół na podnośniku kolumnowym to 4 minuty, po 1 minucie na każde koło i bez suwmiarki ustawiasz praktycznie na równo.
Jak bawiłem się ostatnio swoim zawiasem to regulację swoich łączników przy użyciu podnośnika żaby i wjeżdżanej leżanki robiłem w niecałe 10 minut.
Podjedź kiedyś do mnie a pokażę ci różnicę na żywo ;)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-05-25, 18:49   

FOSS napisał/a:
takie miałem kiedyś kupowane od Niemca i właśnie dlatego moje są kompletnie inne.

Opatentuj tą konstrukcję regulacji na wałeczku bo zaraz znajdą się domorośli tokarze.. <tjaa> Patrząc też na Twoje modernizacje to wycisnąłeś z tego zestawu ostatnie soki i lepiej już nie będzie ;) Konstrukcja o wiele przemyślana pod względem zabawy z nadwoziem, jak w innych przypadkach. Gdybym miał D3 to byłbym już klientem, a tak jeżdżę starszym braciszkiem ;)

//EDIT:
Nie to abym cukrował, lukrował ale wystarczy porównać oba forumowe zestawy a wnioski same nachodzą.. :p
_________________
 
 
macisz12 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 185
Skąd: Łask
Wysłany: 2014-05-25, 19:00   

FOSS napisał/a:

Podjedź kiedyś do mnie a pokażę ci różnicę na żywo ;)

Nie omieszkam podjechać. Tak to jest jak się człowiek połaszczy. Ahh
Cóż zrobić jak będę i mi się spodobają to może sobie wymienię ;)
Narazie testuje nowy sterownik w wersji sport na zwykłych amorach. Póki co bardziej mi to pasuje. Może kiedyś trafią sie do kpl amorki w dobrej cenie to sie wymieni. :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.