Autor |
Wiadomość |
PITER82
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2014 Posty: 581 Skąd: UK Irlandia polnocna
|
Wysłany: 2016-01-18, 18:08 [D3 04 3.0MPI/LPG
] nie dziala auto po podlaczeniu aku
|
|
|
Witam mialem problem z stacyjka bo mi padla zmienilem stacyjke i na szczescie kluczyk stary pasuje do niej . ladowalem akumulator w domu po czym podlaczam go do auta i dupa ze tak napisze nie moge odpalic auta nie pokazuje mi sie na zegarach nic auto nie chce odpalic nawet zakrecic swieci mi sie tylko oswietlenie kabiny i dziala radio ( mmi ) po za tym nic wiecej prosze o sugestie i podpowiedzi
ps: centralny nie raguje z kluczyka |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
chlebi
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Sty 2015 Posty: 40 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 2016-01-18, 21:27
|
|
|
jak masz kesse to musisz włożyć kluczyk w stacyjkę i przekręcić go NAJPIERW W LEWO dopiero później w prawo |
|
|
|
|
PITER82
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2014 Posty: 581 Skąd: UK Irlandia polnocna
|
Wysłany: 2016-01-18, 21:45
|
|
|
drago_o - no naprawde foss mi podpowiedział i zeczywiscie pasuje kluczyk stary do stacyjki
chlebi no niestety nie posiadam kesse
moze dalej jakies sugestje ? |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2016-01-18, 22:09
|
|
|
Po odłączeniu aku za pierwszym przekręceniem kluczyka nic się nie pokazuje ale za drugim powinien się włączyć zapłon , spróbuj kilka razy tak zrobić może coś się ruszy . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
PITER82
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2014 Posty: 581 Skąd: UK Irlandia polnocna
|
Wysłany: 2016-01-18, 22:17
|
|
|
pioter napisał/a: | Po odłączeniu aku za pierwszym przekręceniem kluczyka nic się nie pokazuje ale za drugim powinien się włączyć zapłon , spróbuj kilka razy tak zrobić może coś się ruszy . |
to znaczy mam wielokrotnie odłaczać i podlaczac aku ?? |
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2016-01-18, 23:38
|
|
|
PITER82 napisał/a: | pioter napisał/a: | Po odłączeniu aku za pierwszym przekręceniem kluczyka nic się nie pokazuje ale za drugim powinien się włączyć zapłon , spróbuj kilka razy tak zrobić może coś się ruszy . |
to znaczy mam wielokrotnie odłaczać i podlaczac aku ?? |
Koledze chodziło o włączanie zapłonu kluczykiem. |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-01-19, 06:20
|
|
|
PITER82 napisał/a: | drago_o - no naprawde foss mi podpowiedział i zeczywiscie pasuje kluczyk stary do stacyjki |
Czyli grot to tylko w zamki drzwi i bagażnika tak? Masakra
chlebi napisał/a: | jak masz kesse to musisz włożyć kluczyk w stacyjkę i przekręcić go NAJPIERW W LEWO dopiero później w prawo |
yyy... nie Mam i odpalam tradycyjnie jak każdy inny użytkownik. Poza tym naszych stacyjek nie da się przecież przekręcić w lewo.
pioter napisał/a: | Po odłączeniu aku za pierwszym przekręceniem kluczyka nic się nie pokazuje ale za drugim powinien się włączyć zapłon , spróbuj kilka razy tak zrobić może coś się ruszy . |
Ja miałem tak, że po odłączeniu włożyłem kluczyk do stacyjki i nic się nie działo. Na początku panikowałem, kręciłem ale po jakichś 30sek w stacyjce wyjąłem i włożyłem ponownie a auto ożyło. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
PITER82
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2014 Posty: 581 Skąd: UK Irlandia polnocna
|
Wysłany: 2016-01-19, 11:17
|
|
|
No to drago_o probowalem to mi po podlaczenu auto wariowalo i co smieszne samo zapalilo i zgaslo a kluczyk mialem na kolanach dziwne . Zreszta moj aku to juz dziadek wiec czas sie zbliza na wymiane go |
|
|
|
|
PITER82
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2014 Posty: 581 Skąd: UK Irlandia polnocna
|
Wysłany: 2016-01-19, 11:19
|
|
|
A moze trzeba vcds podlaczyc sie pierw i pokasowac co nieco moze to pomoze bo wiadomo ze po odlaczeniu aku bedzie masa wszedzie bledow itd. Do kasowania |
|
|
|
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
Wysłany: 2016-01-19, 12:23
|
|
|
drago_o, koledze chodziło z tym przekręceniem w lewo, że jak odłączysz akumulator i podłączysz go znowu, wsadzasz kluczyk i nie możesz przekręcić w prawo bo zero reakcji, trzeba przekręcić delikatnie w lewo, żeby zapięła się blokada kierownicy i dopiero w prawo na zapłon. U mnie tak jest z każdym razem jak wyjmuje aku.
PITER82, a nie da się tak jak piszę, przekręcić delikatnie w lewo, żeby blokada kierownicy się załączyła?? i dopiero w prawo? wszystko dobrze tam poskładaliście? pierścień od immo przełożony? w sumie nie wiem jak jest w D3, ale w każdym aucie co rozbierałem na stacyjce jest pierścień od immobilizera |
_________________ Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-01-19, 13:28
|
|
|
PITER82 napisał/a: | No to drago_o probowalem to mi po podlaczenu auto wariowalo i co smieszne samo zapalilo i zgaslo a kluczyk mialem na kolanach dziwne . Zreszta moj aku to juz dziadek wiec czas sie zbliza na wymiane go |
No samodzielne odpalanie się auta to nie jest dobra objawa... W jakimś temacie rozmawialiśmy o tym (w formie offtopa niestety i będzie ciężko znaleźć) i FOSS pisał co powinno się zrobić po odłączeniu aku i jak powinno się auto zachować. Może napisz mu PW albo poproś aby looknoł w temat? Ja zrobiłem dokładnie tak jak powiedziałem i wszystko zadziałało... |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
PITER82
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2014 Posty: 581 Skąd: UK Irlandia polnocna
|
Wysłany: 2016-01-19, 14:36
|
|
|
Lukkas134 zabiles mnie teraz jesli chodzi o pierscien wykrecilem ja i stare pierscienie tzn ta z tylu juz jest tam gdzie powinna byc i stara zaslepka hehe |
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
|
|
|
|
|
|
|
PITER82
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2014 Posty: 581 Skąd: UK Irlandia polnocna
|
Wysłany: 2016-01-19, 22:18
|
|
|
Lukas134 napisał/a: | PITER82, nie do konca czaje czyli jest tam pierścień od immo czy nie? Bo nie wiem bo D3 nie rozbierałem 😉 |
w stacyjce jest pierscien z numerami i duze prawdo podobienstwo ze jest tak jak pisales |
|
|
|
|
|