Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 3.0TDI ] Stukanie/Trejkotka w lewym przednim kole  
Autor Wiadomość
Kufel 

Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 25
Dołączył: 22 Paź 2024
Posty: 2
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2024-10-22, 21:57   [D3 04 3.0TDI ] Stukanie/Trejkotka w lewym przednim kole

Witam wszystkich. Od dłuższego czasu borykam się z problemem dotyczącym trejkotki w lewym przednim kole. Pojawia się ona tylko podczas jazdy i ucicha gdy auto praktycznie stoi w miejscu lub po prostu podczas jazdy. W momencie zaprzestania "trejkotki" jest chwilowo głośna. Nie występuje ona regularnie i raczej tylko przy jeździe do 50-60 km/h. I nie występuje też regularnie. Częstotliwość trejkotki nie jest też adekwatna do prędkości. zawsze jest taka sama.
Czy ktoś może spotkał się już z takim problemem? Jeśli tak to prosił bym o pomoc
Dodam jeszcze że z biegiem czasu około 2 lat dźwięk wydaje się coraz głośniejszy.
 
 
Deesikuu 

Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lip 2024
Posty: 26
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2024-10-23, 10:36   

Siemka, jeżeli to lewe koło przednie, przestaje jak się zatrzymasz lub po jakimś czasie jazdy - jest to kompresor pneumatyki (kończący się) lub zniszczone mocowanie kompresora :)

A żeby to dokładniej potwierdzić - jak będziesz jechał na przykład na dynamicznym to zmień na komfort, na sekundke powinno przestać.
 
 
sssebek 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: FSR/A8 D3/inne
Pomógł: 5 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Kwi 2017
Posty: 355
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2024-10-27, 09:03   

Lepiej dać na podniesiony (tylko trzeba w miarę wolno jechać, żeby ten tryb był w ogóle dostępny). Kompresor musi dłużej pracować wiec się bardziej nagrzeje przez co prędzej wyjdzie czy się kończy. Ogólnie jeśli kompresor i jego amortyzowanie jest 100% sprawne, to nawet jak otworzysz drzwi na postoju i zmienisz tryb jazdy żeby zaczął pracować, powinien być ledwie słyszalny.

Natomiast odnośnie samego terkotania, wszystko zależy od tego, co przez terkotanie rozumiemy. Skręć koła w którąś stronę na maksa, i zacznij powoli cofać (na jakims większym parkingu sobie to zrób). Jeśli zacznie terkotać/strzelać, to najprawdopodobniej przegub zewnętrzny się kończy.
_________________
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.