Autor |
Wiadomość |
dwslbn
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: ON
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8, D3
Dołączył: 25 Sie 2013 Posty: 9 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2014-01-30, 01:21 [D3 04 3.0TDI
] Wymiana nastawnika turbiny,brak mocy, P004
|
|
|
Witam, dzis wymienilem nastawnik ze wzgledu na to ze w starym nie bylo wtyczki i nie zawsze zalączał turbo.Kupiłem nowy niestety po założeniu auto nie ma mocy.Czy potrzebna jest adaptacja nastawnika?? Proszę o poradę. Do wiadomości załączam zdjęcie z autobossa v30
pozdrawiam [URL=za duży rozmiar odnośnie fotki. Wklej mniejszy.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2014-01-30, 21:30
|
|
|
przeciez pisze jak byk ze jest uszkodzony obwód.
Masz 2 opcje:
-uszkodzony przewód lub wtyczki
-uszkodzony nastawnik |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
dwslbn
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: ON
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8, D3
Dołączył: 25 Sie 2013 Posty: 9 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2014-02-02, 12:12
|
|
|
Problem rozwiązany.Wystarczyło zaadoptować nastawnik.Zabieg trwał ok 10minut.
Jeżeli ktokolwiek w lubelskim ma problem ze swoim Audi szczerze polecam p.Rafał 888042381
ps. obwód sprawny i nastawnik również |
|
|
|
|
hostastow
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: 7G TRONIC
Zasilanie: ON
Imię: Maciek
Jeżdzę: CLS
Dołączył: 12 Sty 2012 Posty: 31 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 2014-02-02, 22:32
|
|
|
A czym wykonał adaptacje nastawnika? VCDS? |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2014-02-03, 21:51
|
|
|
dwslbn napisał/a: |
ps. obwód sprawny i nastawnik również |
eee tam, dobrze wsadził wtyczke, brak adaptacji to inny błąd.. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
Judo
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 09 Sty 2011 Posty: 222 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 2014-02-04, 10:49
|
|
|
Hej zmniejszcie to zdjecie bo rozwala cały wygląd strony głównej na forum- wszystko jest mega rozciagniete |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
dwslbn
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: ON
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8, D3
Dołączył: 25 Sie 2013 Posty: 9 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2014-02-06, 00:32
|
|
|
Ten błąd co wkleiłem link jest z autobossa tak jak pisałem.
Adaptacja odbyła się za pomocą sprzętu serwisowego Audi.
Pamiętam że jeżeli nastawnik wkręcił się na 84% to jest sprawny i można go zaadoptować.
pozdrawiam |
|
|
|
|
cypek41
Użytkownik
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A6 C7
Dołączył: 23 Sie 2012 Posty: 10 Skąd: dolnyśląsk
|
Wysłany: 2014-02-06, 20:27
|
|
|
Koledzy podepnę się pod temat.
Mam do wymiany również sterownik turbiny w swojej A8 4.0 tdi.
Jednakże potrzebował bym jakiś numer tego sterownika bo mechanik coś mi mówił że mój jest jakiś kombinowany
Jeśli ktoś miałby posiadał numer tego sterownika prosiłbym o podesłanie. |
|
|
|
|
|
|
|
COZZI
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: ON
Imię: Pirates
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Kwi 2012 Posty: 48 Skąd: London
|
Wysłany: 2014-02-09, 19:13
|
|
|
Witam
Ja osobiscie mam problem z nastawnikiem od ok 2 lat, ( tylko szczerze moowiac auto jezdzi 3razy w roku po tygodniu moze, max 1000km rocznie)
Napewno wymiana tego nastawnika musi odbyc sie z urzadzeniem naprawczym,
Polecam A-Z servis Gdansk, juz napewno jeden z kolegow to robil u chlopakow, sami zreszta sprzedaja usluge na allegro, rowniez klapy w dolotach, dajcie znac gdy sie wybieracie, napewno pomoga. |
|
|
|
|
|