Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 3.7MPI/LPG ] Wentylator chłodnicy  
Autor Wiadomość
Gunner 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 358
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2016-01-14, 13:03   [D3 04 3.7MPI/LPG ] Wentylator chłodnicy

Witam

Panowie zaobserwowałem chyba coś dziwnego. Jak wyjadę z domu i trochę pokręcę się po mieście ( około 30 min ) to ten wentylator nawala chyba z pełną mocą, jakby miał wyskoczyć spod maski... Czy tak ma być ?
Zwróciłem na to uwagę jak wychodziłem z samochodu żeby otworzyć bramę, że coś jest chyba za głośno. Wskazówka stoi cały czas na 90'C a check się nie zapala, jeśli w ogóle miałby się zapalić? Po zgaszeniu samochodu, wentylator też od razu zwalnia i się wyłącza.
 
 
Gunner 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 358
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2016-01-14, 22:48   

Ktoś pomoże ? :]
 
 
Gunner 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 358
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2016-01-28, 11:47   

Ktoś coś doradzi? ;] Bo nie wiem czy jest się czym martwić.
 
 
Lukas134 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy
Wiek: 34
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 1003
Skąd: Łosice
Wysłany: 2016-01-28, 12:18   

Gunner, a z prądem nie ma problemów? chodzi czy akumulator nie jest słaby? bo u mnie te wiatraki też chodziły, ale tylko jak miałem słaby akumulator. Po naładowaniu wszystko było spoko.
Spróbuj jeszcze przełączyć na ekon w menu klimatronika, żeby klime wyłączyć z podejrzeń :)
_________________
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-01-28, 12:21   

Miałem identycznie jak aku sie kończył... Wiatraki szalały ciągle na max bo miały nonstop jakieś błędy związane z zasilaniem(jak i reszta sterowników i podzespołów). Po wymianie aku wszystko działa normalnie.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Gunner 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 358
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2016-01-28, 12:29   

Z prądem nie zauważyłem żadnych problemów, pokazuje mi w MMI 100% naładowania, nie jest on stary jeszcze. Ostatnio na podwórku nie gasiłem od razu tylko poczekałem parę min no i wentylator zaczął kręcić się wolniej, nie jest tak, że non stop pełna moc.
Ogólnie jak osiągnie 90'C na desce to się włącza, na razie spokojnie ale jak przejadę trochę po mieście, przycisnę parę razy to chodzi na maksa. Nie wiem czy tak powinno być <bezradny>
 
 
Lukas134 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy
Wiek: 34
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 1003
Skąd: Łosice
Wysłany: 2016-01-28, 21:04   

Gunner, a wyłączyłeś klime w menu zeby sprawdzić 😉? Ja miałem tak jak drago wlasnie ze na słabym akumulatorze wentylatory chodziły jak wściekłe 😉
_________________
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
 
 
Gunner 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 358
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2016-01-29, 02:35   

W dzień wyłączę i zobaczę co i jak, bo od wczoraj od 10 rano auto nie ruszane :P
 
 
Lukas134 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy
Wiek: 34
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 1003
Skąd: Łosice
Wysłany: 2016-01-29, 12:17   

Gunner, jak nie pomoże trzeba VCDSa podłączyć może coś pokaże :) bo widzisz mogą być podobne objawy, a usterka inna :) tak jak ja i drago_o, mieliśmy podobny problem, ale u Nas akumulator był słaby, a u Ciebie może być to, a może być coś innego :)
_________________
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
 
 
Gunner 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 358
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2016-01-29, 19:05   

Wyłączałem klime dzisiaj i jest to samo.
Ogólnie żeby była jasność: w D3 wentylator odpala się jak temperatura osiągnie 90'C ? Bo u mnie tak jest, a później jak trochę przejadę to odpala już następny bieg wentylatora, tylko właśnie nie wiem czy nie za szybko, aż tak by się grzał ? Jak postoi trochę niegaszony po jeździe to wentylator po kilku min zwalnia czyli niby dobry objaw bo znaczy, że obniża temp. itd...
 
 
Lukas134 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy
Wiek: 34
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 1003
Skąd: Łosice
Wysłany: 2016-01-29, 21:35   

Gunner, w takim razie zacznij od podłączenia pod VCDSa i moze cos pokaże 😉
_________________
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
 
 
Gunner 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 358
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2016-01-29, 21:50   

No bez tego się nie obejdzie. Mam tylko dwa pytanka: Czy w D3 tak jest, że wentylator odpala się zawsze w momencie jak osiąga 90'C ?
I drugie pytanie: Czy zbiornik wyrownawczy ma jakiś zawór bezpieczeństwa oprócz korka ?
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-01-29, 22:00   

Nie wiem którędy ale wypluwa i leje jakby z nadkola/progu przy drzwiach kierowcy.

Przy 90 nie, ale chyba od 95 sie wlacza i zbija do około 85 (tak to u mnie dzialsa jak w vcds podgladalem)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2016-01-29, 22:45   

Gunner napisał/a:
No bez tego się nie obejdzie. Mam tylko dwa pytanka: Czy w D3 tak jest, że wentylator odpala się zawsze w momencie jak osiąga 90'C ?

Jaki masz układ wentylatorów?
- jeden
- jeden duży + drugi mały
- dwa duże
??

Moim zdaniem wentylator nie może stać w miejscu.
No chyba, że masz układ z dwoma wentylatorami to po wyłączeniu klimy stać może tylko ten od klimy.

Gunner napisał/a:
I drugie pytanie: Czy zbiornik wyrownawczy ma jakiś zawór bezpieczeństwa oprócz korka ?

Korek ma zawór ciśnieniowy - jak ciśnienie za duże to upuszcza korkiem.
Innego zaworu nie znam.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Gunner 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 358
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2016-01-30, 00:38   

Wentylator mam jeden duży tu od razu za chłodnicą, innego nie dojrzałem ale jeszcze w dzień lepiej popatrzę :P
Też mi się wydaje, że nie może stać w miejscu. Ale zwróciłem na niego uwagę bo nie raz po przejechaniu 15-20 km na odcinku gdzie nie było za dużo zatrzymywania itd nawalał jak szalony, chyba, że duże silniki się aż tak grzeją <bezradny>
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.